سلام دختری هستم 19 ساله حدود دو ماه پیش نامزد کردم با پسرخالم که 9 سال من بزگتره یعنی 28 سالشه
چند سال ازدواج نکرد به خاطر من منم دوسش داشتم و دارم الانم مشکلی نداریم خیلی با هم خوبیم
میخواستم بدونم بعدا مشکلی تو زندگیمون پیدا میکنیم یا نه؟؟؟
تشکرشده 0 در 0 پست
سلام دختری هستم 19 ساله حدود دو ماه پیش نامزد کردم با پسرخالم که 9 سال من بزگتره یعنی 28 سالشه
چند سال ازدواج نکرد به خاطر من منم دوسش داشتم و دارم الانم مشکلی نداریم خیلی با هم خوبیم
میخواستم بدونم بعدا مشکلی تو زندگیمون پیدا میکنیم یا نه؟؟؟
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)