سلام دختری هستم 19 ساله حدود دو ماه پیش نامزد کردم با پسرخالم که 9 سال من بزگتره یعنی 28 سالشه
چند سال ازدواج نکرد به خاطر من منم دوسش داشتم و دارم الانم مشکلی نداریم خیلی با هم خوبیم
میخواستم بدونم بعدا مشکلی تو زندگیمون پیدا میکنیم یا نه؟؟؟