سلام
من یک سال که با پسری از طریق نت اشنا شدم ولی شناخت ما توی اینترنت نبود
ما نزدیک 20 بار ملاقات داشتیم با اینکه شهرامون از هم خیلی فاصله داره
هدفمون هم ازدواج هست
از هر نظری هم به هم میخوریم
من 22 دوستم 24
هر دو لیسانس از نظر فرهنگی و خانواده مثل هم هستیم
در مورد روابط اینترنتی خیلی خوندم یکم ترس وجودمو گرفته
با اینکه شناخت ما حضوری به دست اومده ایا مشکلی هست؟
حتی خواهر من و همسرش با دوستم ملاقات داشتن و تایید کردن پسر خوبیه
من ترسم از اینه که بعدا به خاطر نحوه اشناییمون مشکلی پیش بیاد
در ضمن ما به هیچکی نگفتیم اشناییمون اینترنتی بوده








علاقه مندی ها (Bookmarks)