به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 8 , از مجموع 8

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 04 شهریور 92 [ 20:12]
    تاریخ عضویت
    1390-4-06
    نوشته ها
    53
    امتیاز
    1,917
    سطح
    26
    Points: 1,917, Level: 26
    Level completed: 17%, Points required for next Level: 83
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    17

    تشکرشده 21 در 14 پست

    Rep Power
    0
    Array

    به ادامه این زندگی امیدی داشته باشم یا نه؟

    سلام دوستان خوبم تا حالا چند بار از مشکلات کوچیک و بزرگم نوشتم و ممنونم که راهنماییم کردین اما هنوز مشکلاتم حل نشده و هر روز با یه مشکل جدید درگیر میشم دو سال و نیمه که ازدواج کردم شوهرم 32 سلا و من 27 سالمه مدت نامزدیه کوتاهی داشتیم چون اینقدر خانواده شوهرم خوب و شناخته شده بودن (البته ظاهراٌ)که وقت زیادی برای شناخت هم نذاشتیم و وارد زندگی مشترک شدیم امام کم کمک ماهیت اصلی شوهرم و خانوادش رو شد و من فهمیدم که چقدر تفاوت فکری و فرهنگی با هم داریم خانواده شوهرم سنتی و مداخله گر هستن و شوهرم هم همین اخلاقو داره شاید باور نکید اما سر مسائلی ما باهم مشکل داریم که الان برای همه یا خیلی از خونواده ها امری عادیه .اینکه من سرکار میرفتم و شوهرم با بهانه گیریهای متعدد مانع از ادامه کارم شد اینکه یک روزم ماشینشو به من نمیده اینکه دائم میخواد توی جمع خونوادش باشه و فقط حرفها و روشهای اونارو قبول داره اینکه به خونواده ی من کم محلی میکنه و انگار دشمنشونه در صورتی که پدر و مادر من اینقدر بهش محبت میکنن که داد من در میاد و .... باعث شدن من از ادامه زندگی دلسرد بشم افسرده شدم بارها باهاش حرف زدم ا ما جوری حق به جانب گرفته وحرف زده که انگار من درگیریهارو به وجود میارم چند روز پیش یک کار پاره وقت پیدا کردم چون قبلش گفته بود کارت اگه کم باشه من مشکلی ندارم اما دوباره سر و صدایی راه انداخت که من نرم .من هم ضعیف شدم اعتماد به نفسم رو از دست درادم فقط گریم میکنم و از خدا میخوام اصلاحش کنه خیلی وقتها به طلاق فکر میکنم اما میدونم پدر ومادرم غصه میخورن نمیدونم چطور شوهرم رو به راه بیارم من دوست دارم مثل خیلیها با شوهرم صمیمی باشم اون منو شریک بدونه باهام مشورت کنه نه اینکه اصلا منو حساب نکنه و حق خیلی کارارو ازم بگیره.کمکم کنید

  2. کاربر روبرو از پست مفید ania تشکرکرده است .

    ania (جمعه 21 مهر 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:56 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.