طبق گفته کارشناسان دادگاه خانواده بالای 90% طلاق ها ریشه جنسی داره و اینکه زن و مرد نمی تونند همدیگرو ارضا کنند که بیشتر مردا ضعیف عمل می کنند نظر شما چیه ؟ نتبلد هستند. یا مشکل جسمی دارند و یا ...