سلام
رفتار من به سنم نمیخوره.24 سالمه ولی به من میگن رفتارت مثل 16 ساله هاست.چطور میتونم رفتارم رو پخته کنم برای این مشکلم باید به روانشناس مراجعه کنم؟راه حل چیه؟