سلام
رفتار من به سنم نمیخوره.24 سالمه ولی به من میگن رفتارت مثل 16 ساله هاست.چطور میتونم رفتارم رو پخته کنم برای این مشکلم باید به روانشناس مراجعه کنم؟راه حل چیه؟
تشکرشده 53 در 34 پست
سلام
رفتار من به سنم نمیخوره.24 سالمه ولی به من میگن رفتارت مثل 16 ساله هاست.چطور میتونم رفتارم رو پخته کنم برای این مشکلم باید به روانشناس مراجعه کنم؟راه حل چیه؟
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)