من دختری 20 ساله هستم و دانشجوی ترم دوم،تا به حال با هیچ پسری دوست نبودم یا حتی رابطه ی صمیمی هم با هیچ پسری نداشتم پیشناهاد های زیادی داشتم اما به خاطر اعتقادم به خدا و اعتقادای خاصی که دارم تا حالا راضی به رابطه با کسی نشدم و به کسی هم علاقه ی آنچنان نداشتم اما مساله اینه که الان حدود یک ترمی هست که احساس میکنم به یکی از پسر های کلاس علاقه مند شدم و این علاقه مند شدنم از روی بچگی یا ناشیانه نیست(اینکه مثلا عاشق تیپش شده باشم یا چیزای ظاهری)کلا دختری نیستم که در این موارد عاطفی برخورد کنم و عقلمو بذارم کنار. این آقا ترم بالایی اند و از نظر ظاهر چهره ی خوبی دارند اما چیزی که باعث علاقه ی من شده اینه که خیلی سنگین هستن و از روی رفتارشون میتونم بگم که مهربون اند(چیزی که من واقعا بهش اهمیت میدم) تا حالا یکی دوبار در حد جزوه گرفتن باهام صحبت کردن ولی حرف خاصی بهم نزدند مشکل من اینه که نمیدونم باید چیکار کنم اینکه باید بهش بفهمونم که نظرم نسبت بهش مثبته یا نه؟ اگه باید بفهمونم چ جور این کار رو بکنم(ضمن اینکه من در محیط دانشگاه دختری سنگین هستم و جز ضرورت با پسرا صحبت نمیکنم و کلا به نظر دیگران مغرورم) خواهش میکنم که کمکم کنین که چ جوری بفهمم که نظر ایشون راجع به من چیه؟ و اینکه من با ایشون چ جوری رفتار کنم؟ برای اولین بار انقدر کسیو دوست دارم_خواهش میکنم سریع جواب بدین![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)