با سلام دختری 22ساله هستم که تنبلی وبی نظمی مراکلافه وسردرگم کرده تا جایی که به همه چیز زندگیم شک کرده وکوشه گیرومنظوی شده ام ودچار افسردگی و متعاقب آن بیماری جسمانی ومشکلات فراوان دیگر دچار شده ام ونمی دانم برای رهایی از تنبلی چه کنم ؟
تشکرشده 6 در 5 پست
با سلام دختری 22ساله هستم که تنبلی وبی نظمی مراکلافه وسردرگم کرده تا جایی که به همه چیز زندگیم شک کرده وکوشه گیرومنظوی شده ام ودچار افسردگی و متعاقب آن بیماری جسمانی ومشکلات فراوان دیگر دچار شده ام ونمی دانم برای رهایی از تنبلی چه کنم ؟
پرنیان ایزدی (دوشنبه 14 فروردین 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)