بنام خدا من 25 سال سن دارم 7 سال زندگی می کنم یک دختر 4 ساله دارم شوهرم خیلی اخلاق تندی دارد واین اخلاق از 3سال بعد شروع شد که توی اینترنت توی چت رفت با دختر ها چت میکنه به عنوان برادر اونا و این موضوع عذاب روحی برایم شده هر وقت بهش میگم کارت اشتباهه من را می زنه صبح تا شب با گوشیش با هاشون حرف میزنه اس میده درودل باهاشون میکنه و با من و بچه اش بد اخلاقی< من ازش نفرت دارم حتی دیگه اطمینان بهش ندارم حالا هم با یکی رفیق شده کارت بنزین هم بهش داده با خانواده اش هم می خواد رابطه بر قرار کنه ولی من دوست ندارم همش من را می زنه که هر چه من گفتم باید بگی چشم چه کنم اصلا اهمیت به من و بچم نمیده چه کنم برای این موضوع افسردگی گرفتم








علاقه مندی ها (Bookmarks)