به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 8 , از مجموع 8

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 12 مهر 90 [ 15:10]
    تاریخ عضویت
    1390-6-31
    نوشته ها
    2
    امتیاز
    1,076
    سطح
    17
    Points: 1,076, Level: 17
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 24
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    Question خواهش کمکم کنید

    سلام وب سایت جالبی دارین ممنون از راهنمایهاتون
    ولی مشکل خودم
    اسمم میثم 23 سال سن دارم و با دختری اشنا شدم که حدود 1 سال داشتم تحقیقش میکردم که متوجه موضوعی شدم که بعلت اختلاف با مادرش و برای اینکه از دست مادرش راحت شه با پسری فقط ارتباط تلفنی داشته و قصد فرار از خونه با اون پسر رو داره که یه روز از خونه فرار میکنه و بعد از 2 ساعت پدرش میره دنبالش و برمیگردونه بعد دادگاه و آزمایش خوشبختانه هیچ ارتباطی نبوده چون موقع فرار پسره دامادو پسر عمو و بدربزگشم اورده بود خدایی نکرده کار بدی صورت نگیرد در ضمن مادر دختره دختر خودش رو جادو کرده بود که به چنین روزی بیافتد و دختره از زیر تشک خودش درآورده بود این دختر غیر خودش 2 تا خواهر کوچیک داره میخام بدونم آیا مادری با یکی از فرزندش این کارارو میکنه از بچگی باهاش تو همه چیز مخالفه اذیتش میکنه دلیلشم با خانواده شوهرش کلا مخالفه و دخترش که اونا رو دوست داره اذیتش میکنه نمیخواد خوشبختی دخترش رو ببینه همیشه بدبختی شو میخاد .
    خلاصه من تونستم یه تماس تلفنی با خودش داشته باشم و حرفم رو بزنم و تمام خوصصیات خودم رو بگم من آدم رک وراستی هستم اهل دوروغ نیستم بیشتر به خانوادم احترام میزارم و... تمام اون چیزایی که من تو تنتخاب همسرم داشتم رو داره حتی پدرشم و مادرشم میدونه میخامش مادرش باهام مخالف و پدرش موافق منم به مادر خودم گفتم موضوع رو اونم با فرارش مخالف بود ولی با دلایلی که گفتم فقط یکم کوتاه اومد من و اون بدون هم ممیریم بیشتر بهم علاقه داریم و خودش و خانوادشم میدونن قصد ازدواج دارم باهاش فقط خدمت سربازی مونده الان داشجوی ترم آخر مهندسی کامپیوترم اونم 17 سالش

    کمکم کنید چطور میشه کارام درست بشه

  2. کاربر روبرو از پست مفید mei_mah تشکرکرده است .

    mei_mah (پنجشنبه 18 اسفند 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:38 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.