سلام:)
بنده اخيراً به واسطه خانواده با خانمي آشنا شدهام كه از صحبتها بر ميآيد كاملاً و از هر لحاظ با هم تفاهم داريم. يعني به شكل غريبي به هم شبيهيم در تمام موارد اخلاقي و مذهبي و خانوادگي و تحصيلي و غيره.
اولاًبه صحبتهاي قبل از ازدواج چقدر ميتوان اعتماد كرد؟آيا ممكن است در آينده خلاف آن ثابت شود؟ البته به نظر نميرسد اين بنده خدا دروغ بگويد.![]()
فقط از لحاظ ظاهر، قيافه ايشان خيلي به دل من نمينشيند:(. نه كه زشت باشد ولي آن طور كه من دلم ميخواست خوشگل نيست. به عقيده اطرافيان اين مسئله بسيار مهم است.
بالاخره قيافه چقدر مهم است و آيا ممكن است اين قضيه در آينده منجر به دلسردي من شود؟
با سپاس![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)