سلام
بالاخره تصمیم گرفتم برم خواستگاری
اما یه سوال
میخوام بهش بگم که بهتون علاقمند شدم و اگه اجازه بدید رسمی از طرف خونواده اقدام کنم.
به نظرتون این شیوه درسته؟ خانمها اگه کسی اینطوری بهتون بگه بهتون بر نمی خوره؟؟
تشکرشده 254 در 122 پست
سلام
بالاخره تصمیم گرفتم برم خواستگاری
اما یه سوال
میخوام بهش بگم که بهتون علاقمند شدم و اگه اجازه بدید رسمی از طرف خونواده اقدام کنم.
به نظرتون این شیوه درسته؟ خانمها اگه کسی اینطوری بهتون بگه بهتون بر نمی خوره؟؟
جویای نیمه گمشده (سه شنبه 30 فروردین 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)