با سلام
دوستان، به نظر شما ماه تولد برای ازدواج اهمیت دارد؟
مثلا دختری که متولد فروردین است با پسر مردادی خوشبخت و با پسر خردادی شکست می خورد؟
لطفا راهنمایی بفرمایید.
باتشکر