دوستان اگر پسري همه معيار ها حالا در حد معقول را داشته باشه اما از لحاظ قد 3-4 سانت كوتاه تر باشد قدش 174 باشه به نظرتون اين تفاوت مشكل ايجاد نمي كنه ؟