دوستان اگر پسري همه معيار ها حالا در حد معقول را داشته باشه اما از لحاظ قد 3-4 سانت كوتاه تر باشد قدش 174 باشه به نظرتون اين تفاوت مشكل ايجاد نمي كنه ؟
تشکرشده 385 در 102 پست
دوستان اگر پسري همه معيار ها حالا در حد معقول را داشته باشه اما از لحاظ قد 3-4 سانت كوتاه تر باشد قدش 174 باشه به نظرتون اين تفاوت مشكل ايجاد نمي كنه ؟
... به سراغ من اگر می آیید،
نرم و آهسته بیایید
مبادا که ترک بردارد چینی نازک تنهایی من
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)