سلام.من یک دختر رو دوست دارم.ما باهم رفت و امد خانوادگی داریم.میخواهم بهش بگویم.به نظر شما اگه بفهمد چه عکس العملی نشان میدهد؟دختر تقریباٌ مذهبی است.سنش 16 ساله.من هم 16 سالمه.
تشکرشده 5 در 5 پست
سلام.من یک دختر رو دوست دارم.ما باهم رفت و امد خانوادگی داریم.میخواهم بهش بگویم.به نظر شما اگه بفهمد چه عکس العملی نشان میدهد؟دختر تقریباٌ مذهبی است.سنش 16 ساله.من هم 16 سالمه.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)