دنیا به این دلیل خطرناک نیست که بعضی آدمها به دیگران آسیب می رسانند ،
به این دلیل خطرناک است که افرادی شاهد این آسیبها هستند و هیچ کاری نمی کنند
تشکرشده 12,544 در 2,270 پست
دنیا به این دلیل خطرناک نیست که بعضی آدمها به دیگران آسیب می رسانند ،
به این دلیل خطرناک است که افرادی شاهد این آسیبها هستند و هیچ کاری نمی کنند
baby (دوشنبه 27 دی 89)
تشکرشده 12,544 در 2,270 پست
وقتی كبوتری شروع به معاشرت با كلاغها میكند پرهایش سفید میماند، ولی قلبش سیاه میشود...
«خدا گوید:تو ای زیباتر از خورشید زیبایم،
تو ای والاترین مهمان دنیایم،
بدان آغوش من باز است،
شروع کن، یک قدم با تو،
تمام گامهای مانده اش با من…»
baby (چهارشنبه 30 تیر 89)
تشکرشده 36,137 در 7,447 پست
یادم باشد ، که یادم نرود آنچه زندگی را برای من زیبا ساخته می توانست نباشد ،
و می تواند نباشد ، پس قدر بدانم و شکر بجا آرم و پاس بدارمش
فرشته مهربان (شنبه 02 مرداد 89)
تشکرشده 12,544 در 2,270 پست
که امروز طلوع دیگری ندارد
«خدا گوید:تو ای زیباتر از خورشید زیبایم،
تو ای والاترین مهمان دنیایم،
بدان آغوش من باز است،
شروع کن، یک قدم با تو،
تمام گامهای مانده اش با من…»
baby (یکشنبه 17 مرداد 89)
تشکرشده 4,222 در 1,018 پست
یادم باشد که معما ها همیشه جواب های سخت ندارند ،کافیست خلاقانه تر فکر کنیم
gole maryam (دوشنبه 27 دی 89)
تشکرشده 12,544 در 2,270 پست
اگر تصور می کنید همه ی جریانهای جاری را می دانید بدجوری سر درگم هستید
امضا 8
baby (دوشنبه 01 شهریور 89)
تشکرشده 6,302 در 1,293 پست
یادم باشد که هیچگاه زود قضاوت نکنم چرا که اگر قضاوتم اشتباه باشد در آخر این منم که شرمنده ام
baran.68 (دوشنبه 01 شهریور 89)
تشکرشده 16,568 در 3,447 پست
یادم باشد که ....نوشته اصلی توسط baran.68
ابدا و هیچگاه قضاوت نکنم . چرا که در جایگاه افراد نیستم .
داوری کافری است .
یادم باشد که
امروز یکی از روزهای فوق العاده باشکوه از صفحه ی زندگی من و توست .![]()
ani (دوشنبه 01 شهریور 89)
تشکرشده 12,544 در 2,270 پست
آنقدر منطقی نباشم که گریه کردن از یادم برود
baby (دوشنبه 27 دی 89)
تشکرشده 743 در 213 پست
عاقبت خاك گل كوزه گران خواهيم شد
پريوش (یکشنبه 07 شهریور 89)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)