سلام
با لطف آقای مدیر ، تاپیک به انجمنی منتقل شد که همه دوستان بتونند شرکت کنند
ممنون .
از خاله قزی عزیز هم تشکر می کنم
خدا خیرشون بده ؛ جناب باغبان پس همونطور که قبلا اعلام آمادگی کرده بودم ، الان هستم؛ فقط نمیدونم لیست دست کیه، مدیریت اینجام که داینامیکه، از مدیریت پویای تاپیک می خوایم که ما رو هم بذارند در صف صندلی داغ.
و چند تا سوال هم بپرسیم از پاییزه خانم ( اگه تکراریه ببخشید نرسیدم پستای قبل رو همشو بخونم)
1- یه روز بارونی و سرد دوست دارین زیر بارون باشید یا توی خونه چای داغ بنوشید ( یا حالا قهوه که خارجی تر باشه
)
2- بهترین لحظه ی زندگیتون چه بوده است؟
3- بهترین تفریح؟
4-خسته ی خسته می رسید خونه، چه چیزی میتونه خوشحالتون کنه؟
5-میرید مسافرت ، دوست دارید تو چادر بخوابید یا برید هتل پنج ستاره؟ ( هتل پنج ستاره رو رایگان در نظر بگیرید)
6- آخرین باری که ناراحت شدید (یا عصبانی)کی بود و چرا؟ آیا لزومی داشت؟
7- فکر میکنید شخصیتتون چه تغییرات عمده ای در طول 5 سال گذشته کرده؟ مثبت ها و منفی ها رو بگین
8- چند تا کارای مورد علاقتونو بگید
9- مهمترین انگیزه از پست زدن در تاپیک های همدردی؟
10- تو کل کل من چقدر لجتونو درآوردم!؟
من دیوانه چو زلف تو رها میکردم / هیچ لایقترم از حلقه زنجیر نبود
علاقه مندی ها (Bookmarks)