بهار خانم سلام
فک کنم براتون پست گذاشته باشم ولی بازم میگم...
ببینین شما واقعا احساس تنهایی میکنین این درسته ولی دوستی های نتی رو منم تجربه کردم یه روز هست و یه روز نیست..
هر چی بیشتر غرقش بشین بدتره.
یادمه یه خانمی مث شما رو میشناختم که توی سن و سال شما بود و از وقتی اومد توی وبلاگم بهم وابسته شدم به شدت و هر چی هم بهش میگفتم من اصلا نمیتونم با شما بمونم همش احساس وابستگی میکرد اون موقع براش گفتم که این رابطه ها موندگار نیست ولی گوش نمیداد ... اونم احساس تنهایی میکرد مث شما دقیقا مث شما و همش از ترس هاش و تنهایی هاش برام مینوشت. ولی اخر من نتونستم باهاش رابطه برقرار کنم و فقط کمکش کردم تا خودشو پیدا کنه و ازدواج کنه ... سعی کنین همدم واقعیتون رو پیدا کنین نه مجازی.. لطفا با اینکه میدونم سخته ( خودمم درگیرش بودم) از دوستی نتی فاصله بگیرین
یه مدت توی زندگیم خیلی مشکلاتم شدید بود البته الانم هست ولی یه مدت حالم بد بود یکمی میرفتم سمت چت دوست داشتم با یکی دوست بشم چ دختر چ پسر ولی اینجا گفتن دیگه نرو و منم ترک کردم به معنی واقعی و الان حالم بهتره. اینجا همه دوست همیم و همدرد هم.. هر موقع دلت گرفت اینجا بنویس دوستان کمکت میکنن
توکل به خدا کن ... آرامش میگیری .. امیدوارم ایمانت مث من ضعیف نباشه
[size=medium]تنها دو روز در سال هست که نمیتونی هیچ کاری بکنی!
یکی دیروز و یکی فردا . [/size]
علاقه مندی ها (Bookmarks)