به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 71 تا 79 , از مجموع 79

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 28 اردیبهشت 88 [ 18:22]
    تاریخ عضویت
    1386-8-14
    نوشته ها
    194
    امتیاز
    6,224
    سطح
    51
    Points: 6,224, Level: 51
    Level completed: 37%, Points required for next Level: 126
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    176

    تشکرشده 192 در 78 پست

    Rep Power
    38
    Array

    Lightbulb +ارتباط جنسي قبل از ازدواج چرا و چرا ؟؟؟

    سلام به همه دوستان بزرگوار تالار همدردی
    یک سوال همیشه ذهن من رو مشغول کرده بود که ؛؛؛
    چرا ؟؟؟؟؟؟؟ با وجود این همه اتفاقاتی که در جامعه می افته و همه از عواقب کار اون اطلاع دارند پس ؛؛؛
    چرا ؟؟؟؟؟دوباره این کار رو انجام می دیم .
    چرا؟؟؟؟؟؟؟؟ تجربه های تلخ دیگران رو دوباره تجربه می کنیم . و یک تجربه تلخ دیگه به جا می گذاریم و برای خودمون ؛؛؛؛ خانوادهامون ؛؛؛؛ آیندمون ؛؛؛؛؛ و ... درد سر درست می کنیم .
    و مهم تر از همه اونها برای خودمون استرس درست می کنیم که در اوج جوانی که نیاز به شادی و نشاط هست داریم با یه فکر مخدوش شده سر و کله می زنیم .
    و گاها به نتیجه هم نمی رسیم . و اگر هم سست اعتقاد باشیم دست به خود کشی می زنیم .
    چرا ؟؟؟؟؟؟
    مخاطب من شما دختر خانمها هستید شما چرا ؟؟؟؟؟؟؟
    * شما به اینده خودتون فکر نمی کنید ؟
    * به پدر و مادری که با تمام وجود شما رو بزرگ کردند و در نظر خودشون یک دختر پاک دارن تحویل جامعه می دن ؟
    * به همسر آیندتون که به خیال خودشون دارن با یه دختر عفیفه ازدواج می کنند ؟
    * گذشته از همه اونها به جزای گناه به این بزرگی ؟
    * چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    ای کاش یکی بود و جواب تمام این چرا ها رو به من می داد ...
    ببخشید یکمی رک صحبت می کنم آخه خیلی دلم گرفته ...
    با شما خانم ها هستم دوباره سوال ؟؟؟
    خانمی که به خیال خودت با یه پسر دوست شدی و عاشقانه همدیگررو دوست دارید ؟
    فکر می کنی اون آقا چقدر مورد اعتماد و اطمینان شماست ؟
    از کجا می دونی توی اون خونه به جای یک نفر چند نفر نباشه ؟( خواهش می کنم ببخشید مخاطبم افراد خاص هستند و گرنه همه گل هستند )
    ای کاش یکی بیاد و جواب همه این چرا های من رو بده << ای کاش و ای کاش و ای کاش >>

  2. 13 کاربر از پست مفید بهاره تشکرکرده اند .

    بهاره (جمعه 04 فروردین 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. با پرخاشگري و قدرنشناسي همسرم و خانواده‌اش چه كنم؟؟؟
    توسط A'srin در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 22
    آخرين نوشته: دوشنبه 22 آبان 91, 01:13
  2. بي حسي همسرم؟؟؟
    توسط saba77 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: سه شنبه 14 تیر 90, 14:01
  3. آيا ازدواج با همكلاسي يا همكار اشتباهه؟؟؟
    توسط حنان در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: دوشنبه 28 تیر 89, 17:14

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:22 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.