سلام به طراوت عزيز و دوست داشتني و بقيه دوستاي قديمي
من بعد از 3 ماه وقفه اي که بدليل مراسم عروسيم و ... داشتم ، حضورم رو رسما در تالار اعلام ميکنم :D
طراوت !!!!!!!!!!!!!!!!
نمي فهمم دختر خوب !!! تو هنوز با خودت و شايان داري کلنجار ميري ؟؟؟!!! مي دوني چند وقته ؟؟؟؟ وقتي امروز وارد اين تاپيک شدم ، اصلا انتظار ديدن پستت رو نداشتم !!! واسه همين گفتم بيام و يه دل سير دعوات کنم . من با شناختي که ازت تو اين مدت پيدا کردم و قبلا هم بهت گفته بودم ، حساسيت بيش از اندازته که ديگه کنترلش از دستت در رفته !!!
من الان دقيقآ 2 ماه از زندگي مشترکم رو دارم تجربه ميکنم !!!
يادته چه قدر حساس بودم ، از روزي که زندگيمو زير يه سقف شروع کردم ، همه چيز شکر خدا يه رنگ و بوي ديگه اي گرفت . روز به روز حساسيتم کم شد و کم شد !!! ديگه حرص خيلي چيزارو که تو هنوز مي خوري رو نمي خورم ، يه پيرهن گشاد کردم تنم و رگ بي خياليم رو فعال کردم . راضي ام هستم ، اما تو از روزي که من ميدونم دائم داري با همسرت کل کل مي کني ، چقدر ديگه ؟ تا کي مي خواي ادامه بدي طراوت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
زندگي ما آدما داري هزاران هزار بعد متفاوته !!! که بد نيست برايه رفع تکرار هم که شده بعدهاي ديگه اش هم حساب شده امتحان کرد حالا ازت خواهش مي کنم زتدگيت رو از يه
بعد ديگه اش ببين طراوت ؛ از سمتي که پرتوهاي عشق به صورتت مي تابن و تو رو به دنيايه زيبايها ميبرن ، اونجا که همش مهر و محبته ، اونجا که مهربونيه و صداقته ، اونجا که پر از نجابت و مهربونيه ، نه نق زدن و جنگ و خونريزيه ، زندگيت رو دوست داشته باش ، بيشتر بهش بها بده ، 377 پاسخ در کل اين مدت واسه مشکل تو برات کافي نبود ؟؟؟؟، خودت حل کن مشکلت رو عزيزم ، دوستان خوبمون هم از جمله bloom و ani و بقيه دوستان هم که من ميبينم از سر لطفشون پاسخهايه خوبي بهت ميدن ، اما تا کي طراوت ؟؟؟
خواهر خوبم از اونجايي که دوستت دارم ، دوست ندارم اينجور ناراحت زندگيت باشي ، مگه نه اينه که تو برايه رسيدن به آرامش در کنار همسرت به اون بله رو دادي !!! پس برايه رسيدن به اون آرامش مطلق تويه زندگيت تلاش کن ، هنوز دير نشده
اينقدر چند مدت بود که تو سايت نبودم ، دق کردم ، همه اش هم سر تو خالي کردم
ببخش منو عزيزم
![]()






تصور يه بچه ماژور هر چند 50% آدم رو داغون ميكنه و نميذاره راحت زندگي كنم.

علاقه مندی ها (Bookmarks)