به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 8 از 9 نخستنخست 123456789 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 71 تا 80 , از مجموع 82
  1. #71
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 21 اردیبهشت 88 [ 09:28]
    تاریخ عضویت
    1387-7-02
    نوشته ها
    258
    امتیاز
    5,305
    سطح
    46
    Points: 5,305, Level: 46
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 45
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    11

    تشکرشده 13 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: از قصد داره اذيت ميكنه.

    سلام به طراوت عزيز و دوست داشتني و بقيه دوستاي قديمي
    من بعد از 3 ماه وقفه اي که بدليل مراسم عروسيم و ... داشتم ، حضورم رو رسما در تالار اعلام ميکنم :D
    طراوت !!!!!!!!!!!!!!!!
    نمي فهمم دختر خوب !!! تو هنوز با خودت و شايان داري کلنجار ميري ؟؟؟!!! مي دوني چند وقته ؟؟؟؟ وقتي امروز وارد اين تاپيک شدم ، اصلا انتظار ديدن پستت رو نداشتم !!! واسه همين گفتم بيام و يه دل سير دعوات کنم . من با شناختي که ازت تو اين مدت پيدا کردم و قبلا هم بهت گفته بودم ، حساسيت بيش از اندازته که ديگه کنترلش از دستت در رفته !!!
    من الان دقيقآ 2 ماه از زندگي مشترکم رو دارم تجربه ميکنم !!!
    يادته چه قدر حساس بودم ، از روزي که زندگيمو زير يه سقف شروع کردم ، همه چيز شکر خدا يه رنگ و بوي ديگه اي گرفت . روز به روز حساسيتم کم شد و کم شد !!! ديگه حرص خيلي چيزارو که تو هنوز مي خوري رو نمي خورم ، يه پيرهن گشاد کردم تنم و رگ بي خياليم رو فعال کردم . راضي ام هستم ، اما تو از روزي که من ميدونم دائم داري با همسرت کل کل مي کني ، چقدر ديگه ؟ تا کي مي خواي ادامه بدي طراوت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    زندگي ما آدما داري هزاران هزار بعد متفاوته !!! که بد نيست برايه رفع تکرار هم که شده بعدهاي ديگه اش هم حساب شده امتحان کرد حالا ازت خواهش مي کنم زتدگيت رو از يه
    بعد ديگه اش ببين طراوت ؛ از سمتي که پرتوهاي عشق به صورتت مي تابن و تو رو به دنيايه زيبايها ميبرن ، اونجا که همش مهر و محبته ، اونجا که مهربونيه و صداقته ، اونجا که پر از نجابت و مهربونيه ، نه نق زدن و جنگ و خونريزيه ، زندگيت رو دوست داشته باش ، بيشتر بهش بها بده ، 377 پاسخ در کل اين مدت واسه مشکل تو برات کافي نبود ؟؟؟؟، خودت حل کن مشکلت رو عزيزم ، دوستان خوبمون هم از جمله bloom و ani و بقيه دوستان هم که من ميبينم از سر لطفشون پاسخهايه خوبي بهت ميدن ، اما تا کي طراوت ؟؟؟
    خواهر خوبم از اونجايي که دوستت دارم ، دوست ندارم اينجور ناراحت زندگيت باشي ، مگه نه اينه که تو برايه رسيدن به آرامش در کنار همسرت به اون بله رو دادي !!! پس برايه رسيدن به اون آرامش مطلق تويه زندگيت تلاش کن ، هنوز دير نشده
    اينقدر چند مدت بود که تو سايت نبودم ، دق کردم ، همه اش هم سر تو خالي کردم
    ببخش منو عزيزم

  2. 3 کاربر از پست مفید ماندگار تشکرکرده اند .

    ماندگار (شنبه 25 دی 89)

  3. #72
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 29 اردیبهشت 88 [ 10:18]
    تاریخ عضویت
    1387-8-05
    نوشته ها
    477
    امتیاز
    6,023
    سطح
    50
    Points: 6,023, Level: 50
    Level completed: 37%, Points required for next Level: 127
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    41

    تشکرشده 45 در 28 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: از قصد داره اذيت ميكنه.

    سلام ماندگار خوبم
    بهت تبريك ميگم و از خدا براي شما و همسرت بهترين ها رو آرزو ميكنم.
    ماندگار خوبم تو تاپيك قبلي كه زده بودم قبول دارم 80% من مقصر بودم اما بعد از عيد كاملا تغيير اخلاق دادم و به طور كلي عوض شدم الان شايان حساس شده! ضمنا ناراحتي من فقط از اين بود كه چرا جلوي دوستاش با من بد صحبت ميكنه ، چرا اجازه ميده مرتبا همكاراش ازش سوال كند كه با چه كسي در حال صحبته.؟!
    4 شنبه هم كه اومد سراغم خودش فهميده بود كه مقصره و مرتب شوخي ميكرد و ميخنديد.
    منم يه كوچولو بي محل كردم و بعد هم همه چي تموم شد.
    ضمنا ماندگار خوبم نميدونم در جريان كم خوني و شايان هستي يا نه؟به خدا به حدي فشار روحي رو تحمل ميكنم كه تصور يه بچه ماژور هر چند 50% آدم رو داغون ميكنه و نميذاره راحت زندگي كنم.

  4. #73
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 21 آبان 91 [ 17:29]
    تاریخ عضویت
    1386-7-17
    نوشته ها
    1,333
    امتیاز
    16,003
    سطح
    81
    Points: 16,003, Level: 81
    Level completed: 31%, Points required for next Level: 347
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    484

    تشکرشده 498 در 242 پست

    Rep Power
    152
    Array

    RE: از قصد داره اذيت ميكنه.

    طراوت جان
    مگه تو هم مشکل کم خونی داری؟ اگه هر دو مینور باشید احتمال 25% بچه ماژور دارید. ولی اگه فقط شایان مینور باشه باز هم 25% بچه مینور خواهید داشت عزیزم که مینور به تنهایی اصلا" خطرناک نیست

  5. #74
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 29 اردیبهشت 88 [ 10:18]
    تاریخ عضویت
    1387-8-05
    نوشته ها
    477
    امتیاز
    6,023
    سطح
    50
    Points: 6,023, Level: 50
    Level completed: 37%, Points required for next Level: 127
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    41

    تشکرشده 45 در 28 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: از قصد داره اذيت ميكنه.

    مگه به جز من كس ديگه اي هم از دوستان اين مشكل رو داره؟
    من مينورم اونم از شاخه بتا،شايان هم مينوره و متاسفانه بتا
    اگه دو تا كم خوني از نوع مينور و از شاخه بتا و آلفا باشند 25% امكان بچه ي ماژور وجود داره اما با شرايط ما.........
    الينا جان من با تماني اين شرايط سخت با شايان ازدواج كردم و اين در صورتي كه به جزء خودمون دو نفر هيچ كس از اين مشكل خبر داه حالا خدا رو خوش مياد اينهمه همه جنگ اعصاب داشته باشيم.آقا الان عاشقه و ميگه كه محضري مينويسه كه بچه نميخواد اگه 8 سال ديگه زد به سرش و هوس بچه كرد و اون موقع ساز جدايي زد.
    خدايا به خودت پناه ميبرم از دست اين افكار مخرب.

  6. #75
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 21 اردیبهشت 88 [ 09:28]
    تاریخ عضویت
    1387-7-02
    نوشته ها
    258
    امتیاز
    5,305
    سطح
    46
    Points: 5,305, Level: 46
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 45
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    11

    تشکرشده 13 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: از قصد داره اذيت ميكنه.

    در جريانش هستم منتها الينا درست ميگه اگه هر دو مينور باشيد مشکلي نخواهيد داشت . دوست منم دقيقآ مشکل شما رو داشت . زير نظر يک پزشک فوق العاده خوب در يزد بود که با وجود نگراني هاي بسيار يه پسر 3.5 کيلويي هم بدنيا آورد که سالمه سالمم هست .
    ميدوني عزيزم زندگي شما دو تا يه بچه کم داره که با اميد به خدا و صبر و درايت خودتون صاحبش خواهيد شد .
    دليل اين رفتارهاتون هم بي ربط به مشکل کم خوني تون نيست .
    درسته تهران دکترايه خوبي داره اما من بهت اطمينان ميدم در يزد دکتراي فوق تخصص بسيار خوبي برايه زنان و زايمان هستش که اگه بخواي شماره چند تا رو برات بفرستم .

  7. #76
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 29 اردیبهشت 88 [ 10:18]
    تاریخ عضویت
    1387-8-05
    نوشته ها
    477
    امتیاز
    6,023
    سطح
    50
    Points: 6,023, Level: 50
    Level completed: 37%, Points required for next Level: 127
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    41

    تشکرشده 45 در 28 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: از قصد داره اذيت ميكنه.

    ماندگار خوبم ترو خدا راست ميگي بچشون سالمه؟ميشه شماره اون دكتر رو برام بگيري؟اونها هم جفتشون تالاسمي مينور از نوع بتا داشتند؟

  8. #77
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 21 آبان 91 [ 17:29]
    تاریخ عضویت
    1386-7-17
    نوشته ها
    1,333
    امتیاز
    16,003
    سطح
    81
    Points: 16,003, Level: 81
    Level completed: 31%, Points required for next Level: 347
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    484

    تشکرشده 498 در 242 پست

    Rep Power
    152
    Array

    RE: از قصد داره اذيت ميكنه.

    طراوت جان
    یه دفعه من از یه دکتر شنیدم که با شرایط شما میتونند بذارند حامله شن و بعد همون ماه اول آزمایش میدن اگه بچه ماژور باشه سقطش میکنند و اگه سالم باشه که خدا رو شکر.
    پس نگران نباش عزیزم

  9. #78
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 21 اردیبهشت 88 [ 09:28]
    تاریخ عضویت
    1387-7-02
    نوشته ها
    258
    امتیاز
    5,305
    سطح
    46
    Points: 5,305, Level: 46
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 45
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    11

    تشکرشده 13 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: از قصد داره اذيت ميكنه.

    تا جايي که ميدونم هر دو مينور بودن ، در مورد نوع تالاسمي شون که بتا بود يا آلفا بايد سوال کنم ، بعد بهت بگم ، شماره دکتر رو هم برات ميگيرم
    نگران نباش عزيزم

  10. #79
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 27 اردیبهشت 88 [ 10:09]
    تاریخ عضویت
    1387-5-31
    نوشته ها
    428
    امتیاز
    6,511
    سطح
    52
    Points: 6,511, Level: 52
    Level completed: 81%, Points required for next Level: 39
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    80

    تشکرشده 79 در 52 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: از قصد داره اذيت ميكنه.

    نقل قول نوشته اصلی توسط taravat
    ماندگار خوبم ترو خدا راست ميگي بچشون سالمه؟ميشه شماره اون دكتر رو برام بگيري؟اونها هم جفتشون تالاسمي مينور از نوع بتا داشتند؟
    سلاااااااااااااااام بر آبجيه ...!
    اولا كلا بي معرفتي!!! دوما هم باز بي معرفتي!!!
    سوما اينكه يه مشكل شما طزيقه ي آشناييتونه كه خودت بهتر مي دوني و بنده يادآوري كردم!
    مشكل ديگه احساسيه كه نسبت زيباييه شوهرت داري!!!
    و اينكه شوهرت بنظر آدم دم دمي مزاجي مياد درسته؟ اين آخريش خون به دلت كرده نه؟
    و البته خيلي زود تحت تاثير ديگران قرار مي گيره و افكارش رو تغيير ميده!
    بنطرم اگه درست برداشت كردم غير مستقيم از آدمايي با اين خصوصيات بگو تا اون هم يه كم به كارهاش فكر كنه شايد تغيير شون بده! يه سري مسائل ديگه هم هست كه البته كار دارم بايد برم شايد بعدا گفتم!
    درباره ي بچه هم يه دكتره مي گفت هيچ نگران نباشيد فقط تا قبل از 10 هفتگي با دكتر مشاورتون در ارتباط باشيد طي اين مدت با دادن آزمايشاتي مشخص ميشه بچه مشكل داره يا نه كه داشته باشه تو همون 5-6 هفته ي اول خيلي راحت و قانوني بچه رو سقط مي كنن تا ايشالا بعديش بي مشكل باشه!
    موفق وشاد باشيد.
    ياعلي

  11. کاربر روبرو از پست مفید mke تشکرکرده است .

    mke (یکشنبه 20 اردیبهشت 88)

  12. #80
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 29 اردیبهشت 88 [ 10:18]
    تاریخ عضویت
    1387-8-05
    نوشته ها
    477
    امتیاز
    6,023
    سطح
    50
    Points: 6,023, Level: 50
    Level completed: 37%, Points required for next Level: 127
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    41

    تشکرشده 45 در 28 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: از قصد داره اذيت ميكنه.

    سلام مرتضي جان خوبي ؟؟
    به خدا بي معرفت نيستم هر وقت ميام نيستي،در مورد شايان هم كه همه چي رو ميدوني و نياز به توضيح نيست.
    ترس من از بچه همون سقط و زماني كه خانواده ها بفهمند اون زمان كه اگه من هم نخوام مجبور به جدايي ميشم.اما شايان رو دوست دارم خيلي زياد


 
صفحه 8 از 9 نخستنخست 123456789 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: چهارشنبه 05 مهر 91, 00:29
  2. احساس ميكنم ديكه هيج ارزشي واسه نامزدم ندارم
    توسط niaz64 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: یکشنبه 26 شهریور 91, 09:29
  3. همسرم كمالگراست و هنگام عصبانيت حمله ميكند
    توسط maryam1355 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: دوشنبه 20 دی 89, 13:48
  4. به آرامي آغاز به مردن ميكني ، اگر....
    توسط persian man در انجمن ادبیات و عرفان
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: پنجشنبه 17 اردیبهشت 88, 13:53
  5. از قصد داره اذيت ميكنه
    توسط taravat در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 377
    آخرين نوشته: یکشنبه 20 بهمن 87, 11:24

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 19:10 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.