به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 8 از 50 نخستنخست 123456789101112131415161718283848 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 71 تا 80 , از مجموع 492

Hybrid View

  1. #1
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 99 [ 21:53]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,933
    امتیاز
    52,145
    سطح
    100
    Points: 52,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    15,723

    تشکرشده 11,395 در 3,444 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ای خدا خیرت بده بانو پائیزه خیالم رو راحت کردی خدایی اینو میگن یک بانوی با کمالات ایرانی هم خودش مهمانه هم میزبان

    1.روزی چندبار پوشک بچه رو عوض میکنی؟شوشو هم بهت کمک میکنه؟
    2.احساست وقتی کوچولوت دنیا اومد دادن بغلت چجوری بود اونم بعد چند سال انتظار کشیدن؟
    3.خدایی راستشو بگو چند بار غذا رو شور کردی یا سوزوندی و واکنش شوهرت چجوری بودش؟
    4.تا حالا شده خانواده شوهر رو دعوت کنی و غذات بد بشه؟
    5.آخ آخ آخ اخ اخ.... حتی نوشتنشم کیف میده تا حالا بچه رو گاز گرفتی؟کجاش بیشتر از همه کیف میده گازش بگیری؟
    6.تا حالا شده از دست بچه حرصت بگیره بخوای محکم بکوبیش زمین از بس اذیتت میکنه؟
    7.حالا که خودت مادر شدی چه احساسی داری وقتی توی فیلم ها میبینی بچه ای مادرش یا پدرش رو از دست داده یا برعکس پدر و مادر بچه شون رو از دست دادن؟
    8.اسم بچه رو کی انتخاب کرد شما یا شوشو؟
    9.حالا که مامان شدی نظرت نسبت به مادرت چیه؟


    ببخشید دیگه بیشتر حول و حوش مادر شدن بود سوالات فعلا این سری رو جواب بده تا بعدی

    راستی نظرت در مورد این عکس چیه؟

    دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
    ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
    ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
    ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
    ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
    ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
    در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
    ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !
    ویرایش توسط khaleghezey : یکشنبه 13 دی 94 در ساعت 14:14

  2. 7 کاربر از پست مفید khaleghezey تشکرکرده اند .

    miss seven (جمعه 14 اسفند 94), paiize (یکشنبه 13 دی 94), فرشته اردیبهشت (یکشنبه 13 دی 94), گیسو کمند (یکشنبه 13 دی 94), باغبان (یکشنبه 13 دی 94), سوده 82 (یکشنبه 13 دی 94), عشق آفرین (دوشنبه 05 بهمن 94)

  3. #2
    مدیران انجمن آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array




    سلام




    خب ، تشکر می کنم از خاله قزی عزیز

    تشکر می کنم از عزیزانی که در تاپیک شرکت کردند و خواهند کرد .

    همچنین تشکر ویژه ای دارم از کم رنگ های عزیز (ببخشید )

    مرسی.




    الان نوبت خانم پاییزه هست ، بنا بر دعوت خاله قزی عزیز

    و مدیریت تاپیک با خاله قزی هست ( بنا بر پست شماره 52 ) - اگر زمان مدیرت تاپیک را ندارنند - باید پاییزه خانم این زحمت را قبول کنند


    تاپیک در آرامش و صلح کامل در اختیار نفر بعد .











    ​​
    ویرایش توسط باغبان : یکشنبه 13 دی 94 در ساعت 14:26

  4. 6 کاربر از پست مفید باغبان تشکرکرده اند .

    khaleghezey (یکشنبه 13 دی 94), miss seven (جمعه 14 اسفند 94), paiize (یکشنبه 13 دی 94), فرشته اردیبهشت (یکشنبه 13 دی 94), گیسو کمند (یکشنبه 13 دی 94), سوده 82 (یکشنبه 13 دی 94)

  5. #3
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 13:13]
    تاریخ عضویت
    1391-3-10
    نوشته ها
    1,581
    امتیاز
    42,128
    سطح
    100
    Points: 42,128, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,384

    تشکرشده 6,950 در 1,499 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    330
    Array
    مدیر که باید یک نفر باشه!!!!
    چطوریاست؟

  6. 6 کاربر از پست مفید فرشته اردیبهشت تشکرکرده اند .

    khaleghezey (یکشنبه 13 دی 94), miss seven (جمعه 14 اسفند 94), paiize (یکشنبه 13 دی 94), افسونگر (سه شنبه 15 دی 94), باغبان (یکشنبه 13 دی 94), سوده 82 (یکشنبه 13 دی 94)

  7. #4
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 19 بهمن 04 [ 23:26]
    تاریخ عضویت
    1391-8-10
    محل سکونت
    جنوب
    نوشته ها
    1,664
    امتیاز
    48,038
    سطح
    100
    Points: 48,038, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 30.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    8,218

    تشکرشده 6,659 در 1,532 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    381
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط khaleghezey نمایش پست ها
    ای خدا خیرت بده بانو پائیزه خیالم رو راحت کردی خدایی اینو میگن یک بانوی با کمالات ایرانی هم خودش مهمانه هم میزبان خواهش کاری نمیکنم که!!تاپیک خودش هدایت میشه..کاش همه مدیریت ها اینجورآسون بود

    1.روزی چندبار پوشک بچه رو عوض میکنی؟شوشو هم بهت کمک میکنه؟اوایل زیاد عوض میکردم..مثلا دوساعتی یکبار!!اماالان قلقش اومده دستم....همسرمحترم تاالان فقط یه باراینکاروکرده!!!اماکم کم راهش میندازم...حالا ببینید
    2.احساست وقتی کوچولوت دنیا اومد دادن بغلت چجوری بود اونم بعد چند سال انتظار کشیدن؟خیلی عالی بود...اصلا نمیشه باهیچ حسی مقایسه اش کرد...همش منتظربودم بیارنش...وقتی آوردنش انگارجون تازه ای گرفتم
    3.خدایی راستشو بگو چند بار غذا رو شور کردی یا سوزوندی و واکنش شوهرت چجوری بودش؟چندباری پیش اومده...بعضی وقتها باخنده حرفشوزده...بعضی وقتهاچیزی نگفته....بعضی وقتها هم تبدیل شدبه یه جنگ حسابی!!!!وچندروزقهروچندروزغ ذادرست نکردن!!
    4.تا حالا شده خانواده شوهر رو دعوت کنی و غذات بد بشه؟ نه خداروشکرخراب نشده...دستپخت من ازمادرشوهرمم بهتره!!!خودشون میگن!!اما یه باریکی ازخواهرشوهرهام سرزده اومد غذاکم بود...خیلی خجالت کشیدم...البته من مقصرنبودم که نه؟؟؟!!!
    5.آخ آخ آخ اخ اخ.... حتی نوشتنشم کیف میده تا حالا بچه رو گاز گرفتی؟کجاش بیشتر از همه کیف میده گازش بگیری؟وای...نه...دلم نمیاد گازش بگیرم خیلی نحیفه...حتی بوسش میکنم مواظبم دردش نگیره...عاشقشم
    6.تا حالا شده از دست بچه حرصت بگیره بخوای محکم بکوبیش زمین از بس اذیتت میکنه؟هرگز!!!مگه عروسکه!!اما خدایی پسرم خودش خیلی آرومه...خیلی هم خوش اخلاق وخوش خنده ست برعکس باباش!!!
    7.حالا که خودت مادر شدی چه احساسی داری وقتی توی فیلم ها میبینی بچه ای مادرش یا پدرش رو از دست داده یا برعکس پدر و مادر بچه شون رو از دست دادن؟واقعا سخته...من یه لحظه هم ازخودم جدانکردم چون واقعا نمیتونم...همیش
    8.اسم بچه رو کی انتخاب کرد شما یا شوشو؟شوهرم...قبل ازمتاهلی!!
    9.حالا که مامان شدی نظرت نسبت به مادرت چیه؟من همیشه مامانمودوست داشتم‌‌‌خیلی زیاد...اماالن بیشترقدرشومیدونم...مخصوصا شبهایی که تاصبح بیداربودم...فقط به خودش فکرمیکردم تاشبم صبح بشه


    ببخشید دیگه بیشتر حول و حوش مادر شدن بود سوالات فعلا این سری رو جواب بده تا بعدی نه دوست داشتم چون تازه دارم تجربه اش میکنم

    راستی نظرت در مورد این عکس چیه؟خیلی قشنگه آرامش بخشه...امیدوارم همه خانواده ها این آرامش روداشته باشن

    ممنونم ازسوالات خوبتون

    امشب سایت مشکلی پیداکرده؟؟؟این چندمین باره که این پست رومیفرستم!!
    عمر که بی عشق رفت

    هیچ حسابش مگیر...

  8. 6 کاربر از پست مفید paiize تشکرکرده اند .

    khaleghezey (دوشنبه 14 دی 94), miss seven (جمعه 14 اسفند 94), mohamad.reza164 (یکشنبه 13 دی 94), باغبان (یکشنبه 13 دی 94), سوده 82 (دوشنبه 14 دی 94), عشق آفرین (دوشنبه 05 بهمن 94)

  9. #5
    مدیران انجمن آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام


    در مورد این عکس ها نظرتون را بفرمایید ؟ ( ممنون )














    .........................................


    جمله سازی :


    با این کلمات جمله بسازید :

    مگس /سیب زمینی /گاو



    ..............................


    یه لطیفه که خیلی دوست دارید تعریف کنید ؟


    ..............................


    ممنون .


    موفق باشید .


    ​​

  10. 6 کاربر از پست مفید باغبان تشکرکرده اند .

    khaleghezey (دوشنبه 14 دی 94), miss seven (جمعه 14 اسفند 94), mohamad.reza164 (دوشنبه 14 دی 94), paiize (دوشنبه 14 دی 94), فرشته اردیبهشت (دوشنبه 14 دی 94), افسونگر (سه شنبه 15 دی 94)

  11. #6
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 19 بهمن 04 [ 23:26]
    تاریخ عضویت
    1391-8-10
    محل سکونت
    جنوب
    نوشته ها
    1,664
    امتیاز
    48,038
    سطح
    100
    Points: 48,038, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 30.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    8,218

    تشکرشده 6,659 در 1,532 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    381
    Array
    سلام آقای باغبان

    عکس اول:به نظرم واقعا دوره تنهایی شده!!!همه بچه ها هم پدرومادرها....جوری شده که همه توی فکروخیالشون اون چیزهایی که دلشون میخواددارن...وکوتاهی واقعاازپدرومادرهاست‌‌.فک میکنن همش به فکربچه هاهستن...درصورتیکه بیشترتنهاشون میزارن!!!

    عکس دوم:گذشته هاواقعاگذشته...دیگه هیچوقت هم اون دوران برنمیگرده...همیشه خداروشکرمیکنم که حداقل یه دوره ای اززندگیمون موقعی بودکه موبایل واینترنت و....نبود.

    جمله:آن گاوسیب زمینی راباسس مگس میل کرد!!

    لطیفه؟؟؟؟باورکنیداصلاحضور ذهن نداذم اما توی پستهای بعدی میگم
    ممنون
    عمر که بی عشق رفت

    هیچ حسابش مگیر...

  12. 4 کاربر از پست مفید paiize تشکرکرده اند .

    khaleghezey (دوشنبه 14 دی 94), گیسو کمند (دوشنبه 14 دی 94), باغبان (دوشنبه 14 دی 94), سوده 82 (دوشنبه 14 دی 94)

  13. #7
    مدیران انجمن آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام و عرض ادب ، خدمت همه دوستان عزیز


    با لطف آقای مدیر ، تاپیک به انجمنی منتقل شد که همه دوستان بتونند شرکت کنند

    ممنون .

    از خاله قزی عزیز هم تشکر می کنم
    ...............



    بعضی از دوستان در مورد روند تاپیک سئوال پرسیدند ، که باید نکاتی را خدمتتون عرض کنم :



    با مثال :


    من خاله قزی را دعوت کردم به صندلی داغ - یعنی باید هدایتگر صندلی داغ ایشون باشم

    این یعنی چی ؟

    یعنی مسئول به حاشیه نرفتن - مسئول پر محتوا بودن - و ..... با عهده ی من بود !

    صندلی داغ خاله قزی تموم شد - و خاله قزی ، خانم پاییزه را دعوت کرد- یعنی هدایتگر صندلی داغ ایشون با خاله قزی هست !!

    ( یعنی نباید خاله قزی اجازه بده تاپیک به حاشیه بره - و .............)


    خانم پاییزه گرامی ، باید تو این مدت با فرد مد نظر خودشون مذاکره کند - وقتی صندلی داغ خودشون تموم شد - باز مثل قبل هست !


    خانم پاییزه هدایتگر تاپیک میشه و ......الی آخر .



    دوستانی که دوست دارنند در صندلی داغ شرکت کنند ، الان باید با خانم پاییزه در ارتباط باشند ) ( به عنوان نفر بعد !! )



    یکی از بهترین شیوه های مدیریت این است که مدیریت را همه مدیریت کنند !!


    ..........................................


    قوانین صندلی داغ هم ، مانند سری های قبل هست : ( قوانین تالار همدردی )


    خواهشا از این نوع سئوال ها نپرسید :


    - آیا کسی (جنس مخالف) از اعضای تالار هست که به او علاقه داشته باشید؟

    - آیا کسی (جنس مخالف) در تالار هست که فکر کنید به درد همسری می‌خورد؟

    - آیا کسی (جنس مخالف) هست که اخلاقش را دوست داشته باشید؟

    - ظاهر کدام از اعضا را دوست دارید در دنیای حقیقی ببینید؟

    - با کدام یک از اعضا دوست دارید که ارتباط خارج از همدردی داشته باشید؟

    - سئوال های سیاسی

    - سئوال های خیلی شخصیه ( حد و مرزها باید رعایت بشه )


    ..............................


    تاپیک به صورت موقت در این انجمن هست !


    خواهشا مدیران صندلی داغ ، سئوال ها را طوری هدایت کنند که همه چیز را در بر بگیره :

    یعنی باید : تاپیک مفرح باشه - آموزنده باشه - چالشی باشه و .............

    سئوالات عکسی فوق العاده ست !

    ........................


    اگر سئوالی هست - اگر مشکلی هست - خواهشا بپرسید !!!!!!!!!!!!




    ​​
    ویرایش توسط باغبان : دوشنبه 14 دی 94 در ساعت 12:55

  14. 7 کاربر از پست مفید باغبان تشکرکرده اند .

    khaleghezey (دوشنبه 14 دی 94), miss seven (جمعه 14 اسفند 94), mohamad.reza164 (دوشنبه 14 دی 94), گیسو کمند (چهارشنبه 16 دی 94), نارجیس (دوشنبه 14 دی 94), سوده 82 (دوشنبه 14 دی 94), عشق آفرین (دوشنبه 05 بهمن 94)

  15. #8
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 24 آذر 98 [ 23:02]
    تاریخ عضویت
    1394-1-24
    نوشته ها
    762
    امتیاز
    26,356
    سطح
    97
    Points: 26,356, Level: 97
    Level completed: 1%, Points required for next Level: 994
    Overall activity: 57.0%
    دستاوردها:
    OverdriveRecommendation Second ClassTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    2,761

    تشکرشده 2,595 در 691 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    217
    Array
    سلام، دوستان

    خسته نباشید به همه دوستان


    سوالات بانو پاییزه رو امروز مینویسم.

    زنبیل مون رو کجا باید بزاریم؟
    ویرایش توسط mohamad.reza164 : دوشنبه 14 دی 94 در ساعت 12:53

  16. 5 کاربر از پست مفید mohamad.reza164 تشکرکرده اند .

    khaleghezey (دوشنبه 14 دی 94), miss seven (جمعه 14 اسفند 94), گیسو کمند (چهارشنبه 16 دی 94), باغبان (دوشنبه 14 دی 94), سوده 82 (دوشنبه 14 دی 94)

  17. #9
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 99 [ 21:53]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,933
    امتیاز
    52,145
    سطح
    100
    Points: 52,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    15,723

    تشکرشده 11,395 در 3,444 پست

    Rep Power
    0
    Array
    1.با کدوم عضو خانواده شوهرت راحت تر هستی؟
    2.مادر شدن توی اخلاق و روحیه ات تاثیری گذاشته؟
    3.ترس از چاق شدن و اینکه شوهرت ازت فاصله بگیره بهت دست نداده؟
    4.نظرت در مورد اینجمله چیه؟
    بچه هم بو میده هم گریه میکنه ولی دوست داشتنیه!!
    5.شده بلایی سرت بیاره به گریه کردن بیوفتی و بزنی توی سر خودت؟
    6.کدوم غذا رو بهتر میپزی ؟
    7.بیشتر غذایی که خودت دوست داری رو میپزی یا غذایی که شوشو دوست داره؟
    8.واسه دل خودت شده آشپزی کنی؟منظورم غذای جدیده
    دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
    ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
    ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
    ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
    ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
    ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
    در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
    ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !

  18. 6 کاربر از پست مفید khaleghezey تشکرکرده اند .

    miss seven (جمعه 14 اسفند 94), mohamad.reza164 (دوشنبه 14 دی 94), paiize (سه شنبه 15 دی 94), گیسو کمند (چهارشنبه 16 دی 94), باغبان (دوشنبه 14 دی 94), سوده 82 (دوشنبه 14 دی 94)

  19. #10
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 19 بهمن 04 [ 23:26]
    تاریخ عضویت
    1391-8-10
    محل سکونت
    جنوب
    نوشته ها
    1,664
    امتیاز
    48,038
    سطح
    100
    Points: 48,038, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 30.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    8,218

    تشکرشده 6,659 در 1,532 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    381
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط khaleghezey نمایش پست ها
    1.با کدوم عضو خانواده شوهرت راحت تر هستی؟مادرشوهرم
    2.مادر شدن توی اخلاق و روحیه ات تاثیری گذاشته؟آره...خیلی زیاد.مخصوصاتوی روحیه ام...مثلاقبلا خیلی به این فکرمیکردم که این دنیاارزش سی سال زندگی کردن رونداره!!!اماالان ازخداهمش میخوام عمرطولانی بهم بده تابالاسربچه ام باشم...یه جورایی انگیزه پیداکردم...توی اخلاقم تاثیرگذاشته مثلا بیشترمادرشوهرمودرک میکنم واسه مهرومحبتش به شوهرم...اما یه حساسیتهایی هم پیداکردم...خیلی روی دردونه ام حساسم!!!
    3.ترس از چاق شدن و اینکه شوهرت ازت فاصله بگیره بهت دست نداده؟چرااتفاقا!!واسه همین تا دوماه بعدارزایمانم برگشتم به همون ورن قبلی!!!روزانه یک ساعت تنهایی توخونه بدون هبچ امکاناتی ورزش میکردم
    4.نظرت در مورد اینجمله چیه؟من بچه ام گریه میکنه بهش میگم گریه هات هم قشنگه!!!به نظرم بوی بچه خیلی هم خوبه اگه مرتب بهش برسی...مم بیشتربومیکنم بدنش روتااینکه ببوسم!!
    [COLOR=#0000ff]بچه هم بو میده هم گریه میکنه ولی دوست داشتنیه!![/COLOR[/B]
    5.شده بلایی سرت بیاره به گریه کردن بیوفتی و بزنی توی سر خودت؟نه!!البته فک کنم زوده واسه اینکارها...هنوزخیلی کوچیکه وآزاری نداره طفلی...
    6.کدوم غذا رو بهتر میپزی ؟قورمه سبزی وقیمه بادمجون
    7.بیشتر غذایی که خودت دوست داری رو میپزی یا غذایی که شوشو دوست داره؟هردومون سیب زمینی خیلی دوست داریم سعی میکنم کنارهرغذایی باشه...شوهرم کوکوسبزی خیلی دوست داره
    8.واسه دل خودت شده آشپزی کنی؟منظورم غذای جدیده
    آره ازاینکارها زیادمیکنم!!!آخرین باربیف استراگانف درست کردم!!!چندوقت پیش هم کوکوی ماکارانی

    ممنونم

    میگم ها شانس منه!!!!!تاپیک اومده اینور!!شوکه شدم این همه سوال دیدم باهم!!!یادپیک بهاری افتادم!!!
    عمر که بی عشق رفت

    هیچ حسابش مگیر...

  20. 7 کاربر از پست مفید paiize تشکرکرده اند .

    khaleghezey (سه شنبه 15 دی 94), miss seven (سه شنبه 15 دی 94), گیسو کمند (سه شنبه 15 دی 94), افسونگر (سه شنبه 15 دی 94), باغبان (سه شنبه 15 دی 94), سوده 82 (سه شنبه 15 دی 94), سرشار (سه شنبه 15 دی 94)


 
صفحه 8 از 50 نخستنخست 123456789101112131415161718283848 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:16 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.