درود بانو بهار گرامی 
تا اینجا خوب بودید انرژی مثبت به خودت بده ذهن خوانی نکن مخصوصا از نوع منفی ایشالله که خیره ماهم دعا میکنیم زندگی مشترکتان دوباره آغاز بشه 
شاید پیامک را نخوانده شاید براش سخته فعلا عادت نکرده کم کم آرومتر میشه صبور باشید بانو خداروشکری داری همه تلاشتو میکنی تا زندگیتو حفظ کنی و راهنمایی های بالهای صداقت فرشته مهربان و مخصوصا جناب مدیر را هم که بهشان عمل میکنی یا خدا بخواد دوباره شروع میکنین یا توی درصد خیلی کم از هم جدا میشید که امکانشم کمه چون مشاور گفته بود شوهرت دوست داره 
میدونم واقعا سخته و فشاری زیادی را داری بدوش میکشی بتنهایی که واقعا سنگینه ولی اینم بدون بعد از این موضوع دیگه بهار سابق نیستی خیلی قویتر شدی
دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !
علاقه مندی ها (Bookmarks)