به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 8 از 11 نخستنخست 1234567891011 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 71 تا 80 , از مجموع 102
  1. #71
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 26 آذر 93 [ 20:48]
    تاریخ عضویت
    1392-7-13
    نوشته ها
    165
    امتیاز
    1,059
    سطح
    17
    Points: 1,059, Level: 17
    Level completed: 59%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    131

    تشکرشده 275 در 125 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ایشون کاملا صادقانه خواسته خودش را مطرح میکنه بدونه حاشیه و توضیح اضافی
    اما شما چی? ایا شما چون عاشق ایشون هستید نمیخواهید جدا بشید ? یا دوست ندارید مطلقه بشید ? اگر با ایشون صادقانه برخورد کنید مطمین باشید برخود منطقی تری میبینید حرف واقعی دلتون را به ایشون بزنید تا ایشون بهتر شما را درک کنه.

  2. #72
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 06 آذر 93 [ 02:54]
    تاریخ عضویت
    1392-6-04
    محل سکونت
    زیر سایه خدا...
    نوشته ها
    517
    امتیاز
    3,053
    سطح
    34
    Points: 3,053, Level: 34
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 147
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Overdrive1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    143

    تشکرشده 599 در 247 پست

    Rep Power
    64
    Array
    مگر اختلاف بین من و ایشان مهریه بود که الان بحث مهریه را پیش کشیدند؟

    حرف واقعی دلم رو بهش زدم دوستش دارم ولی نمیخواهم خودمو بهش تحمیل کنم
    نمیخواهم.مهریه رو ببخشم تا یه عمر بخاطر اینکار من ؛ عذاب بکشه در کنارم بمونه ولی شاد و آروم نباسه

  3. 2 کاربر از پست مفید بهار_68 تشکرکرده اند .

    martin98 (پنجشنبه 01 خرداد 93), کاغذ بی خط (چهارشنبه 07 خرداد 93)

  4. #73
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 06 آذر 93 [ 02:54]
    تاریخ عضویت
    1392-6-04
    محل سکونت
    زیر سایه خدا...
    نوشته ها
    517
    امتیاز
    3,053
    سطح
    34
    Points: 3,053, Level: 34
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 147
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Overdrive1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    143

    تشکرشده 599 در 247 پست

    Rep Power
    64
    Array
    نه تحمیل نکردم زندگی با من را نمیخواه دوستم ندارد و دادخواست طلاق داده و داره طلاقم میده
    و مهریه هم که از حقوق منه میده

    چه تحمیلی وجود داره؟

    اگر شما با اصل مهریه مشکل دارید دیگر پاسخی ندارم

  5. 2 کاربر از پست مفید بهار_68 تشکرکرده اند .

    alireza35 (جمعه 02 خرداد 93), کاغذ بی خط (چهارشنبه 07 خرداد 93)

  6. #74
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    جمعه 30 خرداد 04 [ 16:15]
    تاریخ عضویت
    1388-7-01
    محل سکونت
    همین حوالی
    نوشته ها
    2,584
    امتیاز
    67,964
    سطح
    100
    Points: 67,964, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 97.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialRecommendation Second ClassTagger First Class50000 Experience Points
    تشکرها
    13,216

    تشکرشده 14,131 در 2,566 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    308
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط مدیرهمدردی نمایش پست ها

    مواظب احساسات منفی ات باش که تحت کنترلت باشه

    بهار این جمله رو هروز بخون ؛ اصلا چاپ بگیر بزن روی دیوار اتاقت ، جوری که صبح که بیدار می شوی ، اولین جمله ی آغاز روزت باشه .... همین یک نکته می تواند جلوی خیلی مشکلات را بگیرد

  7. 5 کاربر از پست مفید بالهای صداقت تشکرکرده اند .

    del (چهارشنبه 07 خرداد 93), khaleghezey (شنبه 03 خرداد 93), فرشته مهربان (جمعه 02 خرداد 93), کاغذ بی خط (چهارشنبه 07 خرداد 93), سرافراز (سه شنبه 06 خرداد 93)

  8. #75
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 06 آذر 93 [ 02:54]
    تاریخ عضویت
    1392-6-04
    محل سکونت
    زیر سایه خدا...
    نوشته ها
    517
    امتیاز
    3,053
    سطح
    34
    Points: 3,053, Level: 34
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 147
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Overdrive1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    143

    تشکرشده 599 در 247 پست

    Rep Power
    64
    Array
    احساسات منفی یعنی چی؟
    میشه با مثال توضیح بدهید یا یه نمونه اش رو تو رفتارهای خودم بگید تا بدونم تو چه حالات یا موقعیتی دچار احساس منفی میشم و چطور باید کنترلش کنم؟

  9. کاربر روبرو از پست مفید بهار_68 تشکرکرده است .

    کاغذ بی خط (چهارشنبه 07 خرداد 93)

  10. #76
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 06 آذر 93 [ 02:54]
    تاریخ عضویت
    1392-6-04
    محل سکونت
    زیر سایه خدا...
    نوشته ها
    517
    امتیاز
    3,053
    سطح
    34
    Points: 3,053, Level: 34
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 147
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Overdrive1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    143

    تشکرشده 599 در 247 پست

    Rep Power
    64
    Array
    پیام دادم حال بچه رو پرسیدم جواب نداد

    تو مشاوره قرار شد هروقت حال بچه رو پرسیدم جواب بده
    ولی متاسفانه....

  11. 2 کاربر از پست مفید بهار_68 تشکرکرده اند .

    khaleghezey (شنبه 03 خرداد 93), کاغذ بی خط (چهارشنبه 07 خرداد 93)

  12. #77
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 99 [ 21:53]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,933
    امتیاز
    52,145
    سطح
    100
    Points: 52,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    15,723

    تشکرشده 11,395 در 3,444 پست

    Rep Power
    0
    Array
    درود بانو بهار گرامی

    تا اینجا خوب بودید انرژی مثبت به خودت بده ذهن خوانی نکن مخصوصا از نوع منفی ایشالله که خیره ماهم دعا میکنیم زندگی مشترکتان دوباره آغاز بشه

    شاید پیامک را نخوانده شاید براش سخته فعلا عادت نکرده کم کم آرومتر میشه صبور باشید بانو خداروشکری داری همه تلاشتو میکنی تا زندگیتو حفظ کنی و راهنمایی های بالهای صداقت فرشته مهربان و مخصوصا جناب مدیر را هم که بهشان عمل میکنی یا خدا بخواد دوباره شروع میکنین یا توی درصد خیلی کم از هم جدا میشید که امکانشم کمه چون مشاور گفته بود شوهرت دوست داره

    میدونم واقعا سخته و فشاری زیادی را داری بدوش میکشی بتنهایی که واقعا سنگینه ولی اینم بدون بعد از این موضوع دیگه بهار سابق نیستی خیلی قویتر شدی
    دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
    ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
    ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
    ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
    ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
    ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
    در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
    ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !

  13. 5 کاربر از پست مفید khaleghezey تشکرکرده اند .

    فرشته مهربان (چهارشنبه 07 خرداد 93), کاغذ بی خط (چهارشنبه 07 خرداد 93), الهه خوشبختی (شنبه 03 خرداد 93), بهار_68 (شنبه 03 خرداد 93), بالهای صداقت (شنبه 03 خرداد 93)

  14. #78
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 06 آذر 93 [ 02:54]
    تاریخ عضویت
    1392-6-04
    محل سکونت
    زیر سایه خدا...
    نوشته ها
    517
    امتیاز
    3,053
    سطح
    34
    Points: 3,053, Level: 34
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 147
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Overdrive1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    143

    تشکرشده 599 در 247 پست

    Rep Power
    64
    Array
    سلام
    دهم خرداد دادگاه طلاقمونه شرکت کردن یا نکردنم از نظر حقوقی هیچ تاثیری نداره

    اگه شرکت کنم وکیلش اعصابم رو خورد میکنه و من هم چون هنوز قوی نشدم بهم میریزم و ممکنه یک حرفی بزنم که به ضررم تموم شود
    از طرفی اگر شرکت نکنم ممکن است وکیلش با ترفندهایی که بلد است مراحل ارجاع به مشاور و داور پیش از طلاق رو بدون دردسر و بدون حتی برگزاری یک جلسه بینمون رد کنه و سریع حکم طلاق رو بگیره و برای اجراش اقدام کنه

    تصمیم گرفتم یک لایحه قبل از تشکیل جلسه دادگاه ارائه بدم و اون تو بگم که همسرم رو دوست دارم و زندگیمون قابلیت اصلاح و از نو ساخته شدن رو داره و قبلا هم به مشاور مراجعه کردیم و مشاور هم تایید کرده که قابلیت اصلاح هست تا قاضی برای صدور حکم طلاق عجله نکنه اما اینکه متنش چی باشه تا تاثیرش بیشتر باشه رو نمیدونم اگه کمکم کنید ممنون میشم

    مراجعه به وکیل فقط جنبه حقوقیش رو مطرح میکنه و میگه بنویس من راضی به طلاق نیستم و حال که زوج اصرار به طلاق داردتقاضای احقاق کلیه حق و حقوق خود اعم از مهریه،اجرت المثل و .... را از دادگاه محترم دارم
    تمام سختی دنیا رو میشه با یک جمله تحمل کرد خدایا میدانم که میبینی!

  15. 3 کاربر از پست مفید بهار_68 تشکرکرده اند .

    khaleghezey (شنبه 03 خرداد 93), کاغذ بی خط (چهارشنبه 07 خرداد 93), شیدا. (سه شنبه 06 خرداد 93)

  16. #79
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 06 آذر 93 [ 02:54]
    تاریخ عضویت
    1392-6-04
    محل سکونت
    زیر سایه خدا...
    نوشته ها
    517
    امتیاز
    3,053
    سطح
    34
    Points: 3,053, Level: 34
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 147
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Overdrive1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    143

    تشکرشده 599 در 247 پست

    Rep Power
    64
    Array
    امروز به بابای آیدا زنگ زدم حال بچه رو پرسیدم گفت خبر ندارم به همین راحتی!

    پرسیدم فردا تعطیل میاد؟ گفت نه گذاشتم 14-15 که تعطیله مرخصی بگیرم میان باهم بریم مسافرت منم گفتم خوش بگذره

    بهش گفتم اگه اومدی خبر بده گفت شاید آخر بیام اس بزن


    دلم بدجوری هواشو کرده اون موقعها که باهم بودیم کلی برای اولین حقوقم نقشه کشیده بودم ولی همش نقشه بر آب شد 60-70تومن شیرینی خریدم برای اداره برای بقیه اش کاری ندارم بکنم

    - - - Updated - - -

    اون موقع ها کلی به پول نیاز داشتم به خاطر 1000تومن صرفه جویی میکردم اگه ته کیفم پول پیدا میکردم کلی ذوق میزدم ولی الان بی ارزشترین چیزیه که دارم

    به قول یارو گفتنی اون موقع که دندون بود نون نبود الان که نون هست دندون نیست!

    - - - Updated - - -

    گاهی وقتا خیلی دلم براش تنگ میشه بعد میشینم فکر میکنم الان اگه تو خونمون بودم شرایطم چطوری بود؟ بعد میبینم فرق زیادی با الانم نداشت اونجا هم تنها بودم تو یه شهر غربت فقط دخترم پیشم بود و اونم بخاطر این فشار تنهایی و بار غصه ای که روم بود حوصله اش رو نداشتم و سرش داد میزدم بعدم گریه میکردم
    اونجام هم تنها بودم اون موقع هام بی محلی و سردی میدیدم پس چرا دلم براش تنگ میشه؟
    این دلتنگی خوبه یا بد؟

    توی کلاس امروزمون یه وکیل اومده بود صحبت میکرد مثلا حقوق تجارت درس میداد ولی نمیدونم چرا آخر همه حرفها و مثالاش ختم میشد به یه پرونده طلاق میگفت بخاطر یه لیوان آب نصفه خورده دارن از هم طلاق میگیرن یا بخاطر یه پفک که دختره گفته بخر ولی پسره نخریده دختر ایستاده گفته طلاق میخوام
    چطوری میشه که بعضیا انقدر راحت دل میکنن ولی من نمیتونم

    روزا و ساعتها داره تند تند میگذره و تصور اینکه چند روز دیگه دادگاه طلاقمونه داره دیووونم میکنه میدونم که اگه همکاری نکنم میتونم 6ماه تا یکسال اجرای صیغه طلاق رو عقب بندازم ولی این عقب انداختنها منو امیدوار میکنه به ادامه زندگی

    ولی دیگه نمیخواهم به خودم وعده خوب بدم
    میخواهم کم کم برای طلاق آماده شم میخواهم کم کم اسم مطلقه بودن رو به خودم بگیرم تصمیم گرفتم که اگه بین همکارام حرف شد بگم با شوهرم اختلاف داریم ولی میترسم میترسم به کارم لطمه بوخوره میترسم دیدشون نسبت بهم بد بشه
    خدارو شکر تو این 1ماه که دارم میرم سرکار تونستم قدرتم و توانایی انجام کارم رو نشون بدم دیروز تو اتاق مدیر کل جلسه داشتیم و من به کم سابقه ترین فرد اون جلسه بودم و از این بابت خیلی خوشحالم

    سرکار خیلی خیلی روحیم خوبه ولی نمیدونم چرا وقتی میام تو خونه دیوونه میشم بهم میریزم
    وایبر رو از گوشیم حذف کردم که بهش پیام ندم ولی هی میرم نصب میکنم باز حذف میکنم هرچقدر هم میرم سرمو گرم کنم نمیشه

    همش میاد تو فکرم دلم براش تنگ شده خییییییییییییلییییییییییی یی
    تمام سختی دنیا رو میشه با یک جمله تحمل کرد خدایا میدانم که میبینی!

  17. 3 کاربر از پست مفید بهار_68 تشکرکرده اند .

    khaleghezey (سه شنبه 06 خرداد 93), کاغذ بی خط (چهارشنبه 07 خرداد 93), بالهای صداقت (سه شنبه 06 خرداد 93)

  18. #80
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 اسفند 95 [ 19:50]
    تاریخ عضویت
    1389-3-16
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    792
    امتیاز
    10,009
    سطح
    66
    Points: 10,009, Level: 66
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience Points
    تشکرها
    4,528

    تشکرشده 4,871 در 817 پست

    Rep Power
    97
    Array
    خب شش ماه یکسال عقب بیافته!اصلا نبخشیدن مهریه برای همین زمان خریدنه.تو چت شده دختر! واسه نگهداشتن زندگیت تلاش کن!بذار اوضاع آروم شه.بذار دل همسرت هم برات تنگ شه و این اتفاق قطعا بعد طلاق رخ نمیده.بده هم فایده ای به حالت نداره.انقدر ناامیدی مزخرفی که توی سرته دور بریز! پاشو و واسه زندگیت بجنگ و مقاوم باش! بااینحالی که داری دادگاه هم نری حکم طلاقتو خودم توی دستت میبینم ولی اگر روزنه ای برای خودت باز کنی شرایطت هم تغییر میکنه.بعد طلاق جز تنهایی خبری نیست.

  19. 6 کاربر از پست مفید سرافراز تشکرکرده اند .

    khaleghezey (سه شنبه 06 خرداد 93), مهربونی... (چهارشنبه 07 خرداد 93), محمد 93 (سه شنبه 06 خرداد 93), بهار_68 (سه شنبه 06 خرداد 93), بالهای صداقت (سه شنبه 06 خرداد 93), شیدا. (سه شنبه 06 خرداد 93)


 
صفحه 8 از 11 نخستنخست 1234567891011 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:58 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.