به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 8 از 15 نخستنخست 123456789101112131415 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 71 تا 80 , از مجموع 141
  1. #71
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 26 خرداد 93 [ 18:10]
    تاریخ عضویت
    1392-3-08
    نوشته ها
    80
    امتیاز
    925
    سطح
    16
    Points: 925, Level: 16
    Level completed: 25%, Points required for next Level: 75
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered500 Experience Points
    تشکرها
    216

    تشکرشده 138 در 59 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ببین اگر از عصبانیت پدرت کاملا مطمئنی پیش پلیس برو. من نمی فهمم تو چرا از همه می ترسی؟ از پلیس می ترسی از شوهرت می ترسی از پدرت می ترسی...این ترس از پدر و همسرت خوب من تا حدی می فهمم چون ما دختریم این قضیه تجاوز و ادم به همین سادگی نمی تونه بگه...اما دوست من چرا راحت از مشاور خانم پلیس کمک نمی خوای؟؟؟؟ عزیزم می ری اونجا می گی می خوام با یه خانم صحبت کنم و تمام حرفاتو می زنی... چرا انقد از پلیس می ترسی... بابا اینا کارشون همینه می گیرن پدر اون یارو هم در میارن....تو به شوهر یا پدرت هم که بگی دست اخر باید بری کلانتری واسه طرح شکایت. خوب الان می تونی این کار و کنی و حداقل مشاوره بگیری بعد با همسرت اونجا بری

  2. کاربر روبرو از پست مفید unknown girl تشکرکرده است .

    hamta-tanha (پنجشنبه 18 مهر 92)

  3. #72
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام
    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 93 [ 11:18]
    تاریخ عضویت
    1392-3-26
    نوشته ها
    1,155
    امتیاز
    3,537
    سطح
    37
    Points: 3,537, Level: 37
    Level completed: 25%, Points required for next Level: 113
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Overdrive1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    153

    تشکرشده 2,575 در 920 پست

    Rep Power
    0
    Array
    آره تو راست می گی. تقصیر منه. من خودم باعث شدم . حالا هم می پذیرم. تقصیرم را قبول می کنم. می دانم با گفتن چند جمله نمی توانم اشتباه چند ساله را جبران کنم. تو حق داری. ای کاش فقط کمی پیش خودت فکر می کردی که اگر من دشمنت بودم این همه نگرانت می شدم یا نه؟ آره الان حقمه که دلم بشکنه. حقمه که زجر از دست دادن فرزندم را تحمل کنم. حقمه که فرزندم خودش را از من دریغ کنه. اما این را بدان که محبتی که خدا گذاشته توی قلب من از بین نمی ره. خدا خودش این محبت را حفظ می کند. حتی اگر تو از من بترسی خدا محبت را از من نمی گیرد. کاش خدا می فهیمد چه می کشم. حاضرم بیشتر از اینکه تو می گویی تقاص پس بدم. حاضرم همین الان خدا در جهنم را به رویم باز کند اما این کابوس تمام شود. کابوس هیولا بودن خیلی سخت است. کابوس اینکه اینهمه سال فکر می کردی فرزند داری اما در واقع فرزند نمی خواهد مال تو باشد خیلی سخت است. حاضرم به خاطر اشتباهم در حق تو خداوند من را مجازات کند. هر مجازاتی که در نظر بگیرد. اما این کابوس تمام شود.

  4. کاربر روبرو از پست مفید نوروزیان. تشکرکرده است .

    hamta-tanha (پنجشنبه 18 مهر 92)

  5. #73
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 27 آبان 04 [ 04:30]
    تاریخ عضویت
    1392-5-13
    نوشته ها
    688
    امتیاز
    17,063
    سطح
    83
    Points: 17,063, Level: 83
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 287
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,002

    تشکرشده 1,784 در 580 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    121
    Array
    در ضمن دوست من.

    اون سهم پدرت هم تو این ماجرا کم نبوده وقتی انقدر بچه هاش باهاش راحت نیستن!

    ببین انقدر از این اقا ترسیدی که فکر کرد واسه خودش کسی و هر کاری دلش بخاد می تونه بکنه. اگه خانوادت در جریان مزاحمتاش بودن مطمین باش باهاش برخورد می کردن.


    ترست تو رو ضعیف کرده! از این بترس که اخاذیها و درخاستهای نابجا بیشتر شه!

    بریز دور این حس کثیفی رو که جلو توانت رو گرفته! مگه چی کار کردی!

    ************************************************** **
    من و دوستام چند سال پیش یه مزاحم داشتیم وقتی به مسولین شکایت کردیم بالاتفاق گفتن مشکل از شماست!!!!!!!!!!!!! تهمت از این بالاتر نبود



    ایا حالا ما مقصر بودیم! اونا حق دارن هر جور دوست دارن فکرکنن من و شما نباید باور کنیم!!
    من و شما نباید از انچه حقمونه دست بکشیم!!!!!


    من خودم تجربه یه بار دزدیده شدن( البته فرار کردم ) رو داشتم . تا مدتها و تا الان هم ترس دارم من واقعا نم یتونم درک کنم عمق ناراحتیت رو اما شجاع باش. مطمین باش تو واسه پدرت از ابروش عزیزتری. مطمین باش

    نیایش به قصد این نیست که خدا را به برآوردن آرزوهایمان وادارد، بلکه برای آن است که اشتیاق به خدا را در ما برافروزد و ما را به سوی خدا فرا ببرد. دیونوسیوس مجعول می گوید:
    "کسی که در قایقی نشسته و طنابی را که از صخره ای به طرفش پرت شده می گیرد و می کشد، صخره را به طرف خود نمی کشد، بلکه خودش و قایق را به صخره نزدیک تر می کند".
    فریدریش هایلر، نیایش، ص 331

    ویرایش توسط مهرااد : پنجشنبه 18 مهر 92 در ساعت 13:44

  6. کاربر روبرو از پست مفید مهرااد تشکرکرده است .

    hamta-tanha (پنجشنبه 18 مهر 92)

  7. #74
    Banned آغازکننده
    آخرین بازدید
    پنجشنبه 30 مرداد 93 [ 01:12]
    تاریخ عضویت
    1392-7-16
    نوشته ها
    41
    امتیاز
    990
    سطح
    16
    Points: 990, Level: 16
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    95

    تشکرشده 76 در 15 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط نوپو نمایش پست ها
    آره تو راست می گی. تقصیر منه. من خودم باعث شدم . حالا هم می پذیرم. تقصیرم را قبول می کنم. می دانم با گفتن چند جمله نمی توانم اشتباه چند ساله را جبران کنم. تو حق داری. ای کاش فقط کمی پیش خودت فکر می کردی که اگر من دشمنت بودم این همه نگرانت می شدم یا نه؟ آره الان حقمه که دلم بشکنه. حقمه که زجر از دست دادن فرزندم را تحمل کنم. حقمه که فرزندم خودش را از من دریغ کنه. اما این را بدان که محبتی که خدا گذاشته توی قلب من از بین نمی ره. خدا خودش این محبت را حفظ می کند. حتی اگر تو از من بترسی خدا محبت را از من نمی گیرد. کاش خدا می فهیمد چه می کشم. حاضرم بیشتر از اینکه تو می گویی تقاص پس بدم. حاضرم همین الان خدا در جهنم را به رویم باز کند اما این کابوس تمام شود. کابوس هیولا بودن خیلی سخت است. کابوس اینکه اینهمه سال فکر می کردی فرزند داری اما در واقع فرزند نمی خواهد مال تو باشد خیلی سخت است. حاضرم به خاطر اشتباهم در حق تو خداوند من را مجازات کند. هر مجازاتی که در نظر بگیرد. اما این کابوس تمام شود.
    به هق هق افتادم دیگه نمیتونم جلو اشکامو بگیرم.ولی من به شوهرم میگم اون آدم آرومیه.تنها نمیتونم به یه حامی احتیاج دارم من حتما امروز بهش میگمنمیخوام بابام از زبون من بشنوه چون نمیتونم واقعا نمیتونم.میگید برم پیش مشاور خانم پلیس اگر میتونستم به خواهرم میگفتم میدونم خیلی ضعیفم ولی تصمیمم رو گرفتم اول به شوهرم میگم میدونم اونم صد درصد به بابام میگه

  8. #75
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام
    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 93 [ 11:18]
    تاریخ عضویت
    1392-3-26
    نوشته ها
    1,155
    امتیاز
    3,537
    سطح
    37
    Points: 3,537, Level: 37
    Level completed: 25%, Points required for next Level: 113
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Overdrive1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    153

    تشکرشده 2,575 در 920 پست

    Rep Power
    0
    Array
    همتا اتفاقا من یک آدمی هستم مثل پدرت . اما نسخه مونث او هستم. آنقدر همه چیز را در آتش خشمم سوزاندم که کسی باور نمی کند من هم قلب دارم. اگر به تو بگویم چه عصبانیتی از خودم بروز دادم و چقدر خشونت به خرج دادم از من هم بیزار می شوی. اما این را بدان اگر کوچکترین آسیبی به خانواده ام برسد خودم را نمی بخشم.
    گوش کن همتا. من واقعا وقتی اینها را تایپ کردم دست هایم لرزید. الان هم هنوز دارد می لرزد. چون خانواده من هم مثل تو فکر می کنند. همان رابطه بین تو و پدرت ، به نوعی بین من و آنها هست.
    من به تو نمی گویم چکار کن یا چکار نکن. همان طور که گفتم فقط می خواستم راجع به ترست صبحت کنی و با ترست روبه رو شوی. دوستان خیلی بهتر به تو راهنمایی می کنند که چه اقدامی بکنی. اما من فقط خواستم با احساست روبه رو شوی.
    حالا هم که توانستی با ترست روبه رو شوی بهت یقین پیدا کردم. از دوستان راهنمایی بگیر و به حرفشان گوش کن.
    اما باور کن هیچ کدام از حرف هایم من درآوردی نبود. عین حقیقت بود. شاید یک روز به شما ثابت شود.
    باز هم می گویم حالا که با ترست روبه رو شدی راهنمایی های دوستانت به کار بگیر.

  9. کاربر روبرو از پست مفید نوروزیان. تشکرکرده است .

    hamta-tanha (پنجشنبه 18 مهر 92)

  10. #76
    Banned آغازکننده
    آخرین بازدید
    پنجشنبه 30 مرداد 93 [ 01:12]
    تاریخ عضویت
    1392-7-16
    نوشته ها
    41
    امتیاز
    990
    سطح
    16
    Points: 990, Level: 16
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    95

    تشکرشده 76 در 15 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط نوپو نمایش پست ها
    همتا اتفاقا من یک آدمی هستم مثل پدرت . اما نسخه مونث او هستم. آنقدر همه چیز را در آتش خشمم سوزاندم که کسی باور نمی کند من هم قلب دارم. اگر به تو بگویم چه عصبانیتی از خودم بروز دادم و چقدر خشونت به خرج دادم از من هم بیزار می شوی. اما این را بدان اگر کوچکترین آسیبی به خانواده ام برسد خودم را نمی بخشم.
    گوش کن همتا. من واقعا وقتی اینها را تایپ کردم دست هایم لرزید. الان هم هنوز دارد می لرزد. چون خانواده من هم مثل تو فکر می کنند. همان رابطه بین تو و پدرت ، به نوعی بین من و آنها هست.
    من به تو نمی گویم چکار کن یا چکار نکن. همان طور که گفتم فقط می خواستم راجع به ترست صبحت کنی و با ترست روبه رو شوی. دوستان خیلی بهتر به تو راهنمایی می کنند که چه اقدامی بکنی. اما من فقط خواستم با احساست روبه رو شوی.
    حالا هم که توانستی با ترست روبه رو شوی بهت یقین پیدا کردم. از دوستان راهنمایی بگیر و به حرفشان گوش کن.
    اما باور کن هیچ کدام از حرف هایم من درآوردی نبود. عین حقیقت بود. شاید یک روز به شما ثابت شود.
    باز هم می گویم حالا که با ترست روبه رو شدی راهنمایی های دوستانت به کار بگیر.
    ممنونم نوپو گرامی خیلی آروم شدم انشاالله به آرزوی به حقتون برسید خیلی دعاتون میکنم

  11. #77
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 21 اسفند 94 [ 16:22]
    تاریخ عضویت
    1392-7-10
    نوشته ها
    35
    امتیاز
    2,061
    سطح
    27
    Points: 2,061, Level: 27
    Level completed: 41%, Points required for next Level: 89
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    4

    تشکرشده 31 در 17 پست

    Rep Power
    0
    Array
    به پدرت بگو حتی اگر روت نشه به اون بگو حتی اگه میترسی به اون بگو هر شرایطی که داشته باشه بازم به اون بگو حتی اگه از ترس بمیری بازم به اون بگو نه هیچ کس دیگه ای اون بهترین و درسترین کارو انجام میده نذار باشنیدنش از شخص دیگه ای کمرش بشکنه نذار خورد بشه بیش از این

  12. کاربر روبرو از پست مفید سارا معظمی تشکرکرده است .

    hamta-tanha (پنجشنبه 18 مهر 92)

  13. #78
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 07 تیر 94 [ 00:49]
    تاریخ عضویت
    1392-1-16
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    455
    امتیاز
    3,873
    سطح
    39
    Points: 3,873, Level: 39
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 77
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    873

    تشکرشده 1,282 در 361 پست

    Rep Power
    60
    Array
    سلام مهرااد عزیز . و نوپو گرامی . من چون از امروز تا فردا به اینترنت دسترسی ندارم نمیتونم خودم اقدام کنم. یکی از شما دوستان و یا هر شخص دیگه. میتونید راجب این موضوع با کارشناسان نیروی انتظامی صحبت کنید و نتیجه و روش مداخله پلیس و آگاهی در چنین مواردی رو به اطلاع خواهرمون برسونید.
    من هم به روش دیگه ای میپرسم اما تا فردا نمیتونم اطلاع بدم.
    پندار نیک . گفتار نیک . کردار نیک

  14. کاربر روبرو از پست مفید majid_k تشکرکرده است .

    hamta-tanha (پنجشنبه 18 مهر 92)

  15. #79
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام
    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 93 [ 11:18]
    تاریخ عضویت
    1392-3-26
    نوشته ها
    1,155
    امتیاز
    3,537
    سطح
    37
    Points: 3,537, Level: 37
    Level completed: 25%, Points required for next Level: 113
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Overdrive1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    153

    تشکرشده 2,575 در 920 پست

    Rep Power
    0
    Array
    باید با صد و ده تماس بگیرد و از آنها شماره تلفن مشاوره انتظامی را بگیرد.

  16. کاربر روبرو از پست مفید نوروزیان. تشکرکرده است .

    hamta-tanha (پنجشنبه 18 مهر 92)

  17. #80
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 30 مهر 92 [ 16:48]
    تاریخ عضویت
    1392-7-18
    نوشته ها
    36
    امتیاز
    153
    سطح
    3
    Points: 153, Level: 3
    Level completed: 6%, Points required for next Level: 47
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class100 Experience Points7 days registered
    تشکرها
    0

    تشکرشده 18 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام به نظر من به پلیس گذارش بده و با یکی از نزدیکات مشورت کن.واسش کنمین بذارین و پلیس میگیره اونو.اون هیچ مدرکی نداره اله تو.اگه زنگ زد بهش بگو واسم مهم نیست برو به همه بگ عمرا دیگه پیداش شه.بعد به پلیس خبر بده پدرشو درار.

  18. کاربر روبرو از پست مفید Alireza-Amiri تشکرکرده است .

    hamta-tanha (پنجشنبه 18 مهر 92)


 
صفحه 8 از 15 نخستنخست 123456789101112131415 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: سه شنبه 02 مهر 92, 00:43
  2. معرفی ودانلودكتب روانشناسی کاربردی درحوزه تغییرات فردی،خودشناسی
    توسط مدیرهمدردی در انجمن معرفی کتب روانشناسی
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: دوشنبه 06 دی 89, 14:43
  3. +کسی که دوسش دارید؟یا کسی که دوستون داره؟
    توسط محمدرضا در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: شنبه 31 فروردین 87, 09:08
  4. +کسی که دوسش دارید؟یا کسی که دوستون داره؟
    توسط محمدرضا در انجمن ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: سه شنبه 02 بهمن 86, 15:25

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 07:11 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.