نه عزیزم اصلا همچین چیزی نیست
الان به تنهایی نیاز داره چون هضم این مسئله قطعا براش سخته
فرض کن هم رفته پیش بابات درسته که روت نیست ازشون
ولی اینو بدون پدر مادر در هر شرایطی پشتیبان فرزندشون هستن
نگران نباش عزیزم
الان شوهرت باید با این مسئله کنار بیاد تا بتونه راه حلی پیدا کنه





بیا و ببین به هیچ وجه دستو ول نمیکنه
تونصف راه رفتی حالا سعی کن شوهرتو متقاعد کنی که برین پیش پلیس تا اون شیطان به سزای کارش برسه ما تورو تنها نمیزاریم
خیلی مخلصیم


علاقه مندی ها (Bookmarks)