سلام
این تاپیک مخصوص منه.مخصوص تمام افکار ودغدغه های من.
لطفا بزارید حرفای دلمو بگم.
لطفا هرچی میگم ازش برداشت منفی نکنید.
لطفا هرچی که میگم بادقت بخونید.
لطفا بدونید من بیشتر به یک جمله زیبا اما کوتاه احتیاج دارم.
شاید جمله ای که مثل خیلی از جمله ها سرنوشتموتغییر بده وبه سمت زیبایی وانسانیت و بیداری وجدان ببره.
به همه شما دوستان میگم که شاید من اینجا حرفایی رو بنویسم که احساس همون لحظه من باشه وخودم میدونم که بایک کلمه ساده اما پر محتوا اون احساسم تغییر میکنه.
من نمیخوام باب میل من حرف بزنید امادوست دارم بدونیدمن چطور آدمی هستم.
تا بعد...









علاقه مندی ها (Bookmarks)