سلام هفت جان خوبی؟
سلام عزیز دلم 
من خوبم شکر خدا ...شما چطوری؟
من مجری سخت گیری نیستم سؤالاتم راحت هست
خدا رو شکر ... ممنونم رفیق عزیزم 

1.عزیزم چه چیزی شما رو به آرامش می رسونه؟!
در حال حاضر سرگرمی یا مشغله ای برای خودم ندارم ...همینکه برای خودم هستم و میشینم و تو اینترنت مطلب میخونم ..خودمو سرگرم میکنم ...جوری که ساعت ها ممکنه بگذره.
درد دل کردن و صحبت کردن با افراد خانواده ....
فکر به اینکه چطور میتونم بهتر از اینی باشم که الآن هستم ..
همینکه عمیقا در دلم آرامش رو حس کنم برام خیلی ارزشمنده و الحمد لله اغلب همینطوره 
2.بچه دوست داری؟ مادر شدی اسم بچه هاتو چی میذاری؟
بله دوست دارم ولی نه خیلی زود .... دوست دارم از این اسم شخصیت های باستانی و شاهنامه ای باشه ... حالا خیلی دقیق روش فکر نکردم تا حالا.
3.اگر یه وقت از تخت خوابت بیای پایبن ببینی جسمت روی تخته و روحت(عمرت دراز باد) بلند شد چه می کنی؟
فکر کنم وحشت کنم ...
4.طرز تهیه آش رشته رو برام بنویس!
یه مدت همت کرده بودم آشپزی یاد بگیرم برای اینکه آمادگی یه خانوم رو داشته باشم از این نظر که اگر ازدواج کردم مشکلی نداشته باشم ..چن تا غذایی هم درست کردم ولی متأسفانه ول کردم وسط کار دیگه .
به وقتش یاد میگیرم 
آش خیلی دوست دارم ...یعنی عجیب دوست دارم ولی بلد نیستم بپزم .
5.اگه توی یه مهمونی رودربایستی داشته باشی و غذایی که دوست نداری رو جلوت بذارند چیکار میکنی؟
اصولا غذایی نیست که خیلی ازش متنفر باشم ..مثلا از عدس پلو و این جور غذاها با وجود مواد مفید درون آنها فراری هستم ...از کو کو هم خوشم نمیاد اگر همون لحظه که از تو ماهیتابه بیرون میاد خورده نشه و بمونه .
تو مهمونی اصولا غذاهایی میزارن که اینجوری نباشه و جوری باشه که همه دوست داشته باشن ولی حالا اگه ناچار بودش سر سفره باسالادی یا دوغی چیزی خودمو سرگرم میکنم و شاید این مخلفات کمکی کنن تا بتونم غذارو بخورم .
6 تو زندگیت چه کاری انجام دادی که به خودت افتخار کردی و احساس غرور کردی؟
شاید بوده ولی اینقدر پررنگ نیست که تو ذهنم مونده باشه تا بهتون بگم ..... اصولا بیشترین چیزی که به من احساس خوب و این رو میده که بتونم به خودم افتخار کنم این هست که مورد توجه باشم و ازم تعریف بشه ... اغلب اینطور بوده و خدارو شکر میکنم.
7.نظرت در رابطه با شعر ما دهه شصتیا چیه؟
آن مان نوارا زنشو طلاق داد ، به جاش هفت تا الاغ داد اینم زن بی دماغش اینم هفت تا الاغش!!!
من که چیزی سر در نیاوردم ..اهل شعر هم نیستم .
8. یه خاطره تلخ و یه خاطره شیرین تعریف کن
یه چیزی رو بگم ولی تو رو خدا فکر نکنید که میخوام از زیر سؤالات فرار کنم ...اصلا اینجور نیست ..تا حالا به هر سؤالی که بوده صادقانه جواب دادم.
برای من یه اتفاق خیلی کوچک هم میتونه حالمو خوب کنه و خیلی شیرین باشه و همینطور یه اتفاق هایی که غیر منتظره روی میدهند زیاد دوست ندارم .
مثلا اگر کسی بهم بگه دو ساعت دیگه میریم شمال من اصلا نمیتونم پیش خودم قبول کنم چون از قبل حتما باید مطلع میبودم ...ولی بعضی ها خودشون رو زود با شرایط وفق میدهند.
9.عبارت زیر رو بخوان
h-m-b-a-a4-b-r
h-m-b-a-a4-b-r
10.به طور مختصر وصیت نامه بنویس
هر چیزی در وقت خودش با کیفیت و دقت بیشتری نوشته میشه ولی حالا اینو مینویسم :
سلام
برای من به این تعداد نماز قضایی و روزه بدهید انجام دهند.
11.چرا نماز رو باید عربی بخونیم؟
خدا صلاح میدونن ...مثلا خود جمله ی بسم الله الرّحمن الرّحیم را شاید بگی یعنی بنام خداوند بخشنده ی مهربان ...ولی در اصل بسیار معانی و مطالب نهفته ای در همین واژه ی عربی هست که نمیشه به زبون دیگه گفت ...امیدوارم متوجه منظورم شده باشی...زبانی هست که به بهترین صورت برای ستایش خداست و کامل هست .
آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت برای شما هفت عزیز دارم.
موفق باشید
علاقه مندی ها (Bookmarks)