به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 7 از 32 نخستنخست 123456789101112131415161727 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 61 تا 70 , از مجموع 314
  1. #61
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 18:06]
    تاریخ عضویت
    1396-1-29
    نوشته ها
    848
    امتیاز
    28,286
    سطح
    98
    Points: 28,286, Level: 98
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 64
    Overall activity: 8.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    2,634

    تشکرشده 2,354 در 759 پست

    Rep Power
    211
    Array
    سلام و ارادت خدمت همه دوستان

    حالت چطوره سون جان؟؟صندلیت چطور بوده تاحالا؟؟

    من می خواستم از اقای مدیر هم سوال بپرسم...ولی دیر شد چی کار کنم؟؟

    سون جان چند تا سوال هفت در هشت دارم ممنون میشم اگه جواب بدی

    قول میدم من هیزم تر بیارم.....اصلا نسوزه......خشک هاش و میدم مجریت بیاره

    .................................................. .............................................

    1.به نظرت چه اتفاقی بیفته از همدردی میری برای همیشه؟؟

    2.میگن ی کلاهی هست بذاری سرت کلا تمام ارزش ها و عقایدت رو زیر و رو میکنه.....حاضری امتحانش کنی؟؟

    3.1.کدوم یک از ویژگی های اخلاقی زیر رو حاضری برای خودت انتخاب کنی؟؟ 3.2.کدومو برای همسربزرگوارت؟؟

    الف)متکبر فخر فروش در حدی که همه تو ظاهر احترامش میکنن

    ب)خسیس در حد تابلو

    ج)دروغ میگه از راست قشنگتر

    د)ساده لوح به تمام معنا که همه مسخره اش میکنن

    ه)دو رو

    اگه فک کردی گزینه ای به نام هیچ کدام وجوددارد کور خوندی عزیزم.....باید حتما انتخاب کنی.


    4.رفتی مترو قطار در حال ورود به سکوئه... ی جماعت صف کشیدن... ی جماعت هم دارن می دوند.... تو هم شروع میکنی باهاشون به دویدن...
    قطار بایسته در هم باز شه دیگه نه میتونی جلو بری نه عقب بیای...که یهو تق می خوری زمین...بعدش چی کار میکنی؟

    به نظرت من باشم چی کار میکنم؟

    اگه مترو نرفتی و تا حالا شلوغی مترو رو با گوشت و پوستت حس نکردی.....عیب نداره....تو عروسی حین انجام حرکات موزون...تق می خوری زمین...
    چی کار میکنی؟


    5.ی پسری وسط خیابون میاد ازت شماره می خواد(محترمانه) ...چه عکس العملی داری؟؟(اگه تا حالا اتفاق نیفتاده فرضی ی مکالمه 4 5 خطی برامون بگو لطفا)

    6.تا حالا از پسری خواستگاری کردی؟؟
    میدونم با گل و شیرینی در خونه کسی نرفتی....منظور همون چراغ سبزه .....از دوران نوجوونی تا الان.
    کامل کامل تو ضیح میدی.......
    کی بوده؟
    چی گفتی؟
    چی شنیدی؟
    چی کار کردی؟
    نتیجه چی شده؟


    اینجانب به استحظار سرکار علیه می رساند چنانچه

    این سوال و بپیچونی خودتو نابود کردی


    مجازات پیچانش اینه که میدیم سوالای داغ بقیه رو هم شما جواب بدی .............گفته باشم ..........پس عاقل باش ...........به جوونیت رحم کن


    ببخشید دیگه ما رفاقتی هم کار نمیکنیم

    سوالا که اذیتت نکرد ؟؟اگه یخ بود تعارف نکنی ها بگو .....
    به مجری سپردیم از بین جوابات سوالای گرمتری طرح کنه....نگران نباش


    7.تصویر ذهنیت از من؟؟

    .................................................. ..........................
    خب همین ها بسه چون خوابم میاد باید برم

    خیلی ممنونم سون جان
    ارزو میکنم همسری که مد نظرته زود زود قسمتت شه
    ویرایش توسط الهه زیبایی ها : چهارشنبه 02 اسفند 96 در ساعت 22:38 دلیل: وسواس الکی

  2. 6 کاربر از پست مفید الهه زیبایی ها تشکرکرده اند .

    maryam123 (چهارشنبه 02 اسفند 96), miss seven (چهارشنبه 02 اسفند 96), paiize (پنجشنبه 03 اسفند 96), گیسو کمند (جمعه 04 اسفند 96), باغبان (پنجشنبه 03 اسفند 96), عشق آفرین (یکشنبه 06 اسفند 96)

  3. #62
    تمنای عشق
    مهمان
    سلام هفت جان خوبی؟

    من مجری سخت گیری نیستم سؤالاتم راحت هست

    1.عزیزم چه چیزی شما رو به آرامش می رسونه؟!

    2.بچه دوست داری؟ مادر شدی اسم بچه هاتو چی میذاری؟

    3.اگر یه وقت از تخت خوابت بیای پایبن ببینی جسمت روی تخته و روحت(عمرت دراز باد) بلند شد چه می کنی؟

    4.طرز تهیه آش رشته رو برام بنویس!


    5.اگه توی یه مهمونی رودربایستی داشته باشی و غذایی که دوست نداری رو جلوت بذارند چیکار میکنی؟

    6 تو زندگیت چه کاری انجام دادی که به خودت افتخار کردی و احساس غرور کردی؟

    7.نظرت در رابطه با شعر ما دهه شصتیا چیه؟

    آن مان نوارا زنشو طلاق داد ، به جاش هفت تا الاغ داد اینم زن بی دماغش اینم هفت تا الاغش!!!

    8. یه خاطره تلخ و یه خاطره شیرین تعریف کن

    9.عبارت زیر رو بخوان

    h-m-b-a-a4-b-r

    10.به طور مختصر وصیت نامه بنویس

    11.چرا نماز رو باید عربی بخونیم؟


    آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت برای شما هفت عزیز دارم.
    موفق باشید

  4. 6 کاربر از پست مفید تمنای عشق تشکرکرده اند .

    maryam123 (چهارشنبه 02 اسفند 96), miss seven (چهارشنبه 02 اسفند 96), paiize (پنجشنبه 03 اسفند 96), گیسو کمند (جمعه 04 اسفند 96), باغبان (پنجشنبه 03 اسفند 96), عشق آفرین (یکشنبه 06 اسفند 96)

  5. #63
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 27 مرداد 01 [ 01:54]
    تاریخ عضویت
    1394-9-10
    نوشته ها
    1,022
    امتیاز
    36,001
    سطح
    100
    Points: 36,001, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,229

    تشکرشده 2,952 در 957 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    260
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط الهه زیبایی ها نمایش پست ها
    سلام و ارادت خدمت همه دوستان

    حالت چطوره سون جان؟؟صندلیت چطور بوده تاحالا؟؟

    سلام عزیز دلم
    شکر خدا خوب خوبم ... پر انرژی برای جواب دادن به سؤال های دوستان عزیزم
    صندلی خوب بوده شکر خدا تا حالا


    من می خواستم از اقای مدیر هم سوال بپرسم...ولی دیر شد چی کار کنم؟؟

    اشکالی نداره

    سون جان چند تا سوال هفت در هشت دارم ممنون میشم اگه جواب بدی

    قول میدم من هیزم تر بیارم.....اصلا نسوزه......خشک هاش و میدم مجریت بیاره


    ممنونم ... بریم ببینیم سؤالا چیه ...
    .................................................. .............................................

    1.به نظرت چه اتفاقی بیفته از همدردی میری برای همیشه؟؟

    اگر از تالار و از فضای اون و مطالبش خسته بشم شاید برم ولی همچنان زیر نظرش خواهم داشت و مطالبش رو چک خواهم کرد.


    2.میگن ی کلاهی هست بذاری سرت کلا تمام ارزش ها و عقایدت رو زیر و رو میکنه.....حاضری امتحانش کنی؟؟

    اصلا حاضر نیستم امتحانش کنم .

    3.1.کدوم یک از ویژگی های اخلاقی زیر رو حاضری برای خودت انتخاب کنی؟؟ 3.2.کدومو برای همسربزرگوارت؟؟

    الف)متکبر فخر فروش در حدی که همه تو ظاهر احترامش میکنن

    ب)خسیس در حد تابلو

    ج)دروغ میگه از راست قشنگتر

    د)ساده لوح به تمام معنا که همه مسخره اش میکنن

    ه)دو رو

    اگه فک کردی گزینه ای به نام هیچ کدام وجوددارد کور خوندی عزیزم.....باید حتما انتخاب کنی.

    آخه من چه کنم از دست تو دختر؟؟؟
    من گزینه ی هیچ کدام میخوام ... این ویژگی ها دقیقا مواردی هستند که من از اونا متنفرم ... تو سؤالت گفتی کدوم رو حاضری بپذیری ؟ ...به من قدرت اختیار دادی ..منم هیچ کدومش رو نمیخوام .ها ها ها


    4.رفتی مترو قطار در حال ورود به سکوئه... ی جماعت صف کشیدن... ی جماعت هم دارن می دوند.... تو هم شروع میکنی باهاشون به دویدن...
    قطار بایسته در هم باز شه دیگه نه میتونی جلو بری نه عقب بیای...که یهو تق می خوری زمین...بعدش چی کار میکنی؟

    به نظرت من باشم چی کار میکنم؟

    اگه مترو نرفتی و تا حالا شلوغی مترو رو با گوشت و پوستت حس نکردی.....عیب نداره....تو عروسی حین انجام حرکات موزون...تق می خوری زمین...
    چی کار میکنی؟

    به مورد دوم جواب میدم ...در حین انجام حرکات موزون .... فکر کنم فاجعه بشه ...آبرو ریزیه حس میکنم ...


    اگه تو باشی خودتو زود جمع و جور میکنی و شاید بخندی و زود بلند بشی .



    5.ی پسری وسط خیابون میاد ازت شماره می خواد(محترمانه) ...چه عکس العملی داری؟؟(اگه تا حالا اتفاق نیفتاده فرضی ی مکالمه 4 5 خطی برامون بگو لطفا)

    شکر خدا برام اتفاق نیفتاده ... ولی میگم بفرمائید برید و دیگه جوابش رو نمیدم تا خسته بشه بره ..هر چی مکالمه رو ادامه بدی بدتره...حتی اگر قصدت دور کردن اون فرد باشه.

    6.تا حالا از پسری خواستگاری کردی؟؟
    میدونم با گل و شیرینی در خونه کسی نرفتی....منظور همون چراغ سبزه .....از دوران نوجوونی تا الان.
    کامل کامل تو ضیح میدی.......
    کی بوده؟
    چی گفتی؟
    چی شنیدی؟
    چی کار کردی؟
    نتیجه چی شده؟


    اینجانب به استحظار سرکار علیه می رساند چنانچه

    این سوال و بپیچونی خودتو نابود کردی


    مجازات پیچانش اینه که میدیم سوالای داغ بقیه رو هم شما جواب بدی .............گفته باشم ..........پس عاقل باش ...........به جوونیت رحم کن

    همچین برداشتی از من داشتی آخه ؟؟؟!!!!!!
    نه عزیزم از این چراغ سبز و اینا خوشم نمیاد .




    ببخشید دیگه ما رفاقتی هم کار نمیکنیم

    سوالا که اذیتت نکرد ؟؟اگه یخ بود تعارف نکنی ها بگو .....

    نه سؤالای خوبی بود عزیزم ...ممنونم که در صندلی داغ من شرکت کردی

    به مجری سپردیم از بین جوابات سوالای گرمتری طرح کنه....نگران نباش


    خدا بخیر کنه

    7.تصویر ذهنیت از من؟؟

    یه دختر برونگرا و پرانرژی و خیلی رک و بعضی وقتا هم عصبی بشه دیگه ممکنه فاجعه بشه .
    اهل رفیق های زیاد بودن (البته منظورم جنس موافق هست )
    همینطور بسیار باهوش

    .................................................. ..........................
    خب همین ها بسه چون خوابم میاد باید برم

    خیلی ممنونم سون جان
    ارزو میکنم همسری که مد نظرته زود زود قسمتت شه
    قربونت الهه جان ... ممنونم از سؤالات خوبت .

    بابت دعای قشنگت هم خیلی ازت متشکرم عزیزم.
    ان شاءالله شما هم یه همسر خوب که لیاقت شما را داشته باشه قسمتت بشه

  6. 7 کاربر از پست مفید miss seven تشکرکرده اند .

    maryam123 (چهارشنبه 02 اسفند 96), paiize (پنجشنبه 03 اسفند 96), tavalode arezoo (پنجشنبه 03 اسفند 96), گیسو کمند (جمعه 04 اسفند 96), الهه زیبایی ها (پنجشنبه 03 اسفند 96), باغبان (پنجشنبه 03 اسفند 96), عشق آفرین (یکشنبه 06 اسفند 96)

  7. #64
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 27 مرداد 01 [ 01:54]
    تاریخ عضویت
    1394-9-10
    نوشته ها
    1,022
    امتیاز
    36,001
    سطح
    100
    Points: 36,001, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,229

    تشکرشده 2,952 در 957 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    260
    Array

    Icon16

    .......

    نقل قول نوشته اصلی توسط تمنای عشق نمایش پست ها
    سلام هفت جان خوبی؟

    سلام عزیز دلم
    من خوبم شکر خدا ...شما چطوری؟


    من مجری سخت گیری نیستم سؤالاتم راحت هست

    خدا رو شکر ... ممنونم رفیق عزیزم


    1.عزیزم چه چیزی شما رو به آرامش می رسونه؟!

    در حال حاضر سرگرمی یا مشغله ای برای خودم ندارم ...همینکه برای خودم هستم و میشینم و تو اینترنت مطلب میخونم ..خودمو سرگرم میکنم ...جوری که ساعت ها ممکنه بگذره.
    درد دل کردن و صحبت کردن با افراد خانواده ....
    فکر به اینکه چطور میتونم بهتر از اینی باشم که الآن هستم ..
    همینکه عمیقا در دلم آرامش رو حس کنم برام خیلی ارزشمنده و الحمد لله اغلب همینطوره

    2.بچه دوست داری؟ مادر شدی اسم بچه هاتو چی میذاری؟

    بله دوست دارم ولی نه خیلی زود .... دوست دارم از این اسم شخصیت های باستانی و شاهنامه ای باشه ... حالا خیلی دقیق روش فکر نکردم تا حالا.

    3.اگر یه وقت از تخت خوابت بیای پایبن ببینی جسمت روی تخته و روحت(عمرت دراز باد) بلند شد چه می کنی؟

    فکر کنم وحشت کنم ...

    4.طرز تهیه آش رشته رو برام بنویس!

    یه مدت همت کرده بودم آشپزی یاد بگیرم برای اینکه آمادگی یه خانوم رو داشته باشم از این نظر که اگر ازدواج کردم مشکلی نداشته باشم ..چن تا غذایی هم درست کردم ولی متأسفانه ول کردم وسط کار دیگه .
    به وقتش یاد میگیرم

    آش خیلی دوست دارم ...یعنی عجیب دوست دارم ولی بلد نیستم بپزم .


    5.اگه توی یه مهمونی رودربایستی داشته باشی و غذایی که دوست نداری رو جلوت بذارند چیکار میکنی؟

    اصولا غذایی نیست که خیلی ازش متنفر باشم ..مثلا از عدس پلو و این جور غذاها با وجود مواد مفید درون آنها فراری هستم ...از کو کو هم خوشم نمیاد اگر همون لحظه که از تو ماهیتابه بیرون میاد خورده نشه و بمونه .
    تو مهمونی اصولا غذاهایی میزارن که اینجوری نباشه و جوری باشه که همه دوست داشته باشن ولی حالا اگه ناچار بودش سر سفره باسالادی یا دوغی چیزی خودمو سرگرم میکنم و شاید این مخلفات کمکی کنن تا بتونم غذارو بخورم .


    6 تو زندگیت چه کاری انجام دادی که به خودت افتخار کردی و احساس غرور کردی؟

    شاید بوده ولی اینقدر پررنگ نیست که تو ذهنم مونده باشه تا بهتون بگم ..... اصولا بیشترین چیزی که به من احساس خوب و این رو میده که بتونم به خودم افتخار کنم این هست که مورد توجه باشم و ازم تعریف بشه ... اغلب اینطور بوده و خدارو شکر میکنم.

    7.نظرت در رابطه با شعر ما دهه شصتیا چیه؟

    آن مان نوارا زنشو طلاق داد ، به جاش هفت تا الاغ داد اینم زن بی دماغش اینم هفت تا الاغش!!!

    من که چیزی سر در نیاوردم ..اهل شعر هم نیستم .

    8. یه خاطره تلخ و یه خاطره شیرین تعریف کن

    یه چیزی رو بگم ولی تو رو خدا فکر نکنید که میخوام از زیر سؤالات فرار کنم ...اصلا اینجور نیست ..تا حالا به هر سؤالی که بوده صادقانه جواب دادم.
    برای من یه اتفاق خیلی کوچک هم میتونه حالمو خوب کنه و خیلی شیرین باشه و همینطور یه اتفاق هایی که غیر منتظره روی میدهند زیاد دوست ندارم .
    مثلا اگر کسی بهم بگه دو ساعت دیگه میریم شمال من اصلا نمیتونم پیش خودم قبول کنم چون از قبل حتما باید مطلع میبودم ...ولی بعضی ها خودشون رو زود با شرایط وفق میدهند.


    9.عبارت زیر رو بخوان

    h-m-b-a-a4-b-r

    h-m-b-a-a4-b-r

    10.به طور مختصر وصیت نامه بنویس

    هر چیزی در وقت خودش با کیفیت و دقت بیشتری نوشته میشه ولی حالا اینو مینویسم :
    سلام
    برای من به این تعداد نماز قضایی و روزه بدهید انجام دهند.

    11.چرا نماز رو باید عربی بخونیم؟

    خدا صلاح میدونن ...مثلا خود جمله ی بسم الله الرّحمن الرّحیم را شاید بگی یعنی بنام خداوند بخشنده ی مهربان ...ولی در اصل بسیار معانی و مطالب نهفته ای در همین واژه ی عربی هست که نمیشه به زبون دیگه گفت ...امیدوارم متوجه منظورم شده باشی...زبانی هست که به بهترین صورت برای ستایش خداست و کامل هست .


    آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت برای شما هفت عزیز دارم.
    موفق باشید
    خیلی ازتون ممنونم تمنای عشق مهربان و دوست خوبم در تالار
    امیدوارم شما هم همیشه دلتون شاد باشه و خوشبخت باشین


    - - - Updated - - -


  8. 5 کاربر از پست مفید miss seven تشکرکرده اند .

    mohamad.reza164 (جمعه 04 اسفند 96), paiize (پنجشنبه 03 اسفند 96), باغبان (پنجشنبه 03 اسفند 96), عشق آفرین (یکشنبه 06 اسفند 96)

  9. #65
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array

    سلام خانم 7 ،،
    ممنون که در صندلی داغ شرکت کردید





    با توجه به سئوالات زیر جدول را حل کنید :

    1 -جونوری که خرگوش را غذای لذیذش می دونه ؟
    2- همه شبیه به یک جلوه ؟
    3 – نام کاربریست در تالار همدردی ؟:)
    4- هم وزن مهربونی؟
    5) تیکه کلام باغبان ؟
    6)اسم دختر؟
    7) میگن علف های باغ باغبان را چی کار نکن ؟

    8) هم مهربان هست و هم طوفانی؟

    9) گروهی که در آخرت سعادتمند هستند ؟
    10 ) می تونیم به مفهوم دلتنگی ربط بدیم ؟
    11 - به مفهوم مفقود ربط داره ؟



    پاسخ جدول :

    1-
    2-
    3-
    ..
    ..

    11-



    :)



    متشکرم از وقتی که می گذارید.


    ​​
    ویرایش توسط باغبان : پنجشنبه 03 اسفند 96 در ساعت 13:18 دلیل: توسعه جدول :)

  10. 6 کاربر از پست مفید باغبان تشکرکرده اند .

    miss seven (پنجشنبه 03 اسفند 96), mohamad.reza164 (جمعه 04 اسفند 96), paiize (پنجشنبه 03 اسفند 96), tavalode arezoo (جمعه 04 اسفند 96), گیسو کمند (جمعه 04 اسفند 96), عشق آفرین (یکشنبه 06 اسفند 96)

  11. #66
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 27 مرداد 01 [ 01:54]
    تاریخ عضویت
    1394-9-10
    نوشته ها
    1,022
    امتیاز
    36,001
    سطح
    100
    Points: 36,001, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,229

    تشکرشده 2,952 در 957 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    260
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط باغبان نمایش پست ها

    سلام خانم 7 ،،
    ممنون که در صندلی داغ شرکت کردید


    سلام آقای باغبان وقتتون بخیر

    خواهش میکنم ... بالأخره باید باشن افرادی که مارو بسوزونن
    برای اعضای قبلی صندلی جدول نبود ولی شانس من
    من از اون سؤالای فلسفی شما رو خیلی دوست داشتم.



    با توجه به سئوالات زیر جدول را حل کنید :

    دیگه من تا جایی که ممکن بود جواب دادم ...

    1 -جونوری که خرگوش را غذای لذیذش می دونه ؟ مار
    2- همه شبیه به یک جلوه ؟ فکر کنم روح میشه
    3 – نام کاربریست در تالار همدردی ؟:) هر چی گشتم کسی پیدا نکردم
    4- هم وزن مهربونی؟ -
    5) تیکه کلام باغبان ؟ هان
    6)اسم دختر؟ هاله
    7) میگن علف های باغ باغبان را چی کار نکن ؟ هرس

    8) هم مهربان هست و هم طوفانی؟ -

    9) گروهی که در آخرت سعادتمند هستند ؟ قبلا خونده بودم که افرادی که تقوا دارند سعادتمند هستند در آخرت ...ولی نمیدونستم چجوری جاش بدم تو جدول...
    10 ) می تونیم به مفهوم دلتنگی ربط بدیم ؟ حزن
    11 - به مفهوم مفقود ربط داره ؟ گم



    پاسخ جدول :

    1-
    2-
    3-
    ..
    ..

    11-



    :)



    متشکرم از وقتی که می گذارید.
    خواهش میکنم و ممنونم از سؤالاتتون
    آقای باغبان در تاپیک حاشیه جواب جدول رو برام خواهید نوشت
    کاش شما هم صندلی داغ داشتید.

  12. 4 کاربر از پست مفید miss seven تشکرکرده اند .

    mohamad.reza164 (جمعه 04 اسفند 96), گیسو کمند (جمعه 04 اسفند 96), باغبان (پنجشنبه 03 اسفند 96), عشق آفرین (یکشنبه 06 اسفند 96)

  13. #67
    تمنای عشق
    مهمان
    خب هفت جان اعتراضات زیاده منم مجبورم سؤالای سخت بپرسم ازت خواهر جان منو حلال کن سؤالات گلچین هست

    1-آیا در سویدای دلتون معتقدین که "هیچ خطا بر قلم صنع نرفت"؟ اگر خیر، یک الی سه تا از مهمترین باگهای این جهان رو از نظر خودتون بنویسید (من خودم نفهمیدم این سوالو)

    2.از شما می خوان برای زندگیتون موسیقی متن بگذارید. انتخاب کنید:

    - تیتراژ آغازین
    - موسیقی متن کودکی
    - نوجوانی
    - جوانی
    - میانسالی (ایده آل)
    - پیری (ایده آل)
    -تیتراژ پایانی (ایده آل)

    3.اگر امشب متوجه بشید که بچه این خانواده نیستید چی کار می کنید؟

    4.دو بار آخری که از شدت شرم و خجالت خواستین(زبانم لال) وجود نداشته باشین یا به قول معروف زمین دهان باز کنه و قورتتون بده چه موقع بوده

    5.برا شما چند تا الگو رفتاری می نویسم ، میشه بر اساس اولویت خودتان مرتب کنید : ( مثلا دوست دارید اول کدام باشید ...الی آخر )

    ماجراجویی – سلامتی - عشق – امنیت – راحتی و آسایش - شور و شوق – قدرت – موفقیت – رشد - تغییر – درستکاری – بهترین بودن

    6. شما حداقل با کلمات زیر داستان بساز عزیز خواهر.

    تمنای عشق ، جنگل ، خرس ، صبوری ، خرس ، پاییزه ، قرمه سبزی

    موفق باشی عزیزم

    خب پاییزه من وظیفه مجری بودنمو انجام دادم دیگه دعوامون نکن

  14. 7 کاربر از پست مفید تمنای عشق تشکرکرده اند .

    miss seven (پنجشنبه 03 اسفند 96), mohamad.reza164 (جمعه 04 اسفند 96), paiize (جمعه 04 اسفند 96), tavalode arezoo (جمعه 04 اسفند 96), گیسو کمند (جمعه 04 اسفند 96), باغبان (پنجشنبه 03 اسفند 96), عشق آفرین (یکشنبه 06 اسفند 96)

  15. #68
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 27 مرداد 01 [ 01:54]
    تاریخ عضویت
    1394-9-10
    نوشته ها
    1,022
    امتیاز
    36,001
    سطح
    100
    Points: 36,001, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,229

    تشکرشده 2,952 در 957 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    260
    Array
    سلام دوست خوبم

    میتونم به بعضی سؤالاتش جواب بدم؟


    نقل قول نوشته اصلی توسط تمنای عشق نمایش پست ها
    خب هفت جان اعتراضات زیاده منم مجبورم سؤالای سخت بپرسم ازت خواهر جان منو حلال کن سؤالات گلچین هست

    1-آیا در سویدای دلتون معتقدین که "هیچ خطا بر قلم صنع نرفت"؟ اگر خیر، یک الی سه تا از مهمترین باگهای این جهان رو از نظر خودتون بنویسید (من خودم نفهمیدم این سوالو)

    2.از شما می خوان برای زندگیتون موسیقی متن بگذارید. انتخاب کنید:

    - تیتراژ آغازین
    - موسیقی متن کودکی
    - نوجوانی
    - جوانی
    - میانسالی (ایده آل)
    - پیری (ایده آل)
    -تیتراژ پایانی (ایده آل)

    3.اگر امشب متوجه بشید که بچه این خانواده نیستید چی کار می کنید؟

    خیلی بهم میریزم و داغون میشم


    4.دو بار آخری که از شدت شرم و خجالت خواستین(زبانم لال) وجود نداشته باشین یا به قول معروف زمین دهان باز کنه و قورتتون بده چه موقع بوده

    خداروشکر تا بحال پیش نیامده

    5.برا شما چند تا الگو رفتاری می نویسم ، میشه بر اساس اولویت خودتان مرتب کنید : ( مثلا دوست دارید اول کدام باشید ...الی آخر )

    ماجراجویی – سلامتی - عشق – امنیت – راحتی و آسایش - شور و شوق – قدرت – موفقیت – رشد - تغییر – درستکاری – بهترین بودن

    امنیت _ سلامتی _ درستکاری _ عشق _ شور و شوق _ راحتی و آسایش _ بهترین بودن _ موفقیت _ رشد _ قدرت _ تغییر _ ماجراجویی


    6. شما حداقل با کلمات زیر داستان بساز عزیز خواهر.

    تمنای عشق ، جنگل ، خرس ، صبوری ، خرس ، پاییزه ، قرمه سبزی

    تمنای عشق با خیال راحت داشت تو جنگل قرمه سبزی میخورد که پاییزه از راه رسید و گفت یه خرس نزدیکته ، صبوری کن تا من حسابشو برسم .

    موفق باشی عزیزم

    خب پاییزه من وظیفه مجری بودنمو انجام دادم دیگه دعوامون نکن

  16. 7 کاربر از پست مفید miss seven تشکرکرده اند .

    mohamad.reza164 (جمعه 04 اسفند 96), paiize (جمعه 04 اسفند 96), tavalode arezoo (جمعه 04 اسفند 96), گیسو کمند (جمعه 04 اسفند 96), باغبان (جمعه 04 اسفند 96), عشق آفرین (یکشنبه 06 اسفند 96)

  17. #69
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 02 مرداد 04 [ 05:11]
    تاریخ عضویت
    1393-11-15
    نوشته ها
    823
    امتیاز
    36,526
    سطح
    100
    Points: 36,526, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 21.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,683

    تشکرشده 2,882 در 761 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    237
    Array
    سیمرغ بلورین با بخار ترین صندلی تا این لحظه برای خانم 7 بود
    7 جان ممنون ازینکه شرکت کردی و کنارمون هستی

    ................................................. .................................................. ..................................................
    شنبه 5 اسفند = تنفس
    .................................................. .................................................. ..................................................

    یکشنبه 6 اسفند
    به مدت سه روز

    خانم رگ خواب
    صبا خانم
    .............................


    مجری : خانم پاییزه


    تو دختر نترس و شجاعی هستی پاییز ، آفرین دختر
    صبا جان شما هم استخر برو یه مدتم سردی نخور ..ما جواب بی بخار شل و ول نمیخواهیم

    با ما همراه باشید ...
    ای خواجه درد نیست... وگرنه طبیب هست

    ای بی خبر.. از خورشیدِ پشتِ ابر !



  18. 9 کاربر از پست مفید گیسو کمند تشکرکرده اند .

    m.reza91 (شنبه 05 اسفند 96), mastanehh (جمعه 04 اسفند 96), miss seven (جمعه 04 اسفند 96), mohamad.reza164 (جمعه 04 اسفند 96), paiize (جمعه 04 اسفند 96), tavalode arezoo (جمعه 04 اسفند 96), باغبان (جمعه 04 اسفند 96), عشق آفرین (یکشنبه 06 اسفند 96)

  19. #70
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 25 دی 97 [ 00:50]
    تاریخ عضویت
    1393-6-05
    نوشته ها
    496
    امتیاز
    17,675
    سطح
    84
    Points: 17,675, Level: 84
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 175
    Overall activity: 2.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    2,385

    تشکرشده 1,898 در 451 پست

    Rep Power
    132
    Array
    سلام بانو 7 نازنین.
    حالت خوبه عزیز؟

    1. لطفا به افراد زیر جمله ای رو که تا به حال بهشون نگفتی یا احساس رو که قورت دادی بگو: (مخاطب قرارشون بده)

    - خداوند:
    - پدر:
    - مادر:
    - خواهر و برادر:
    - صمیمی ترین دوست:
    - گذشته خودت:
    - آینده خودت :

    2. برنامه معمول و روتین ات از صبح تا شب چیه؟ (یک روز کاری)

    3. فرض کن یک بودجه مشخص در ماه برای رفت و آمد داری. ترجیح میدی 5 روز با ماشین آخرین مدل و راننده شخصی رفت و آمد کنی و 25 روز باقی مانده با اتوبوس یا تمام 30 روز با تاکسی؟

    4. واقع بینانه پاسخ بده! حاضری یه کودک دست فروش رو ببری بهترین رستوران شهرتون و با هم شام بخورید؟ اصلا تا به حال امتحان کردی؟

    5. مطب دکتر شلوغه. میری یه سوال از منشی بپرسی برگردی میبینی جاتو گرفتن و باید سرپا بایستی. طرف رو بلندش می کنی؟ اصلا حقش هست بشینه یا نه؟

    6. دفتر خاطرات دوست مدرسه ات پیشت جا مونده . بعد 10 سال هنگام جابجایی پیداش می کنی در حالی که از اون موقع ازش خبر نداری. دوستت رو پیدا می کنی و بهش بر میگردونی یا فکر می کنی مسخره بازیه و به زحمتش نمی ارزه و میندازی دور؟

    7. مهمان داری. رفتی چای بیاری. یکی از مهمان ها در حالی که تصور نمی کنه بشنوی، با دیگری غیبتت می کنه و اتفاقا حرف ناحقی هم میزنه. با سینی چای بر می گردی. واکنش ات رو توصیف کن.

    8. عزیزانت رو بی هوا و به راحتی در آغوش میگیری یا منتظر یه فرصت ایده آل میمونی؟

    9. فکر می کنی نقش و وظیفه ات در اجتماع چیه؟ موفق شدی پیاده اش کنی؟

    10 مقابل آیینه بایست. هر چه از تصویری که می بینی به ذهنت میاد بگو.

    ممنونم از وقتی که میذاری عزیزم.
    تنها نفس خداست که اگر بر گل دمیده شود انسان می آفریند.
    ویرایش توسط عشق آفرین : جمعه 04 اسفند 96 در ساعت 18:59

  20. 3 کاربر از پست مفید عشق آفرین تشکرکرده اند .

    m.reza91 (شنبه 05 اسفند 96), miss seven (جمعه 04 اسفند 96), باغبان (جمعه 04 اسفند 96)


 
صفحه 7 از 32 نخستنخست 123456789101112131415161727 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:15 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.