تشکرشده 11,395 در 3,444 پست
دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !
miss seven (جمعه 14 اسفند 94), paiize (یکشنبه 13 دی 94), گیسو کمند (شنبه 12 دی 94), باغبان (شنبه 12 دی 94), سوده 82 (یکشنبه 13 دی 94)
تشکرشده 11,395 در 3,444 پست
دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !

تشکرشده 2,882 در 761 پست
آقای خاله قزی ممنون از پاسخهاتون و صداقتو سادگیتون
یه سوالم من میپرسم
1- چقدر دوست دارید داماد آیندتون دقیقا مثل خودتون باشه ؟ با فرض اینکه دخترتون دوستش داشته باشه ، چقدر آرزو دارید یکی مثل خودتون دامادتون بشه؟
2- با توجه به شرایط اجتماعی زنان مطلقه و بیوه ، (خدا بهتون عمر باعزت بده انشاا..) اگه انتخاب کنید که شما زودتر برید اون دنیا یا همسرتون ، کدومو انتخاب میکنید ؟
3- اگه همسرتون بنای ناسازگاری بزاره ، تا کجا تلاش میکنید که به زندگی مشترک برگردونیدش؟
4- اگه همسر خواهرتون ، خواهرتونو اذیت کنه و خواهرتون صداشو در نیاره ، بیکارباشه 7خط باشه و... ، با توجه به تجربه ای که از همدردی دارید ، به نظتون میشه درستش کرد؟ خواهرتون نباید جدا بشه؟ چیکار باید کرد؟
ای خواجه درد نیست... وگرنه طبیب هست
ای بی خبر.. از خورشیدِ پشتِ ابر !
khaleghezey (شنبه 12 دی 94), miss seven (جمعه 14 اسفند 94), paiize (یکشنبه 13 دی 94), باغبان (شنبه 12 دی 94), سوده 82 (یکشنبه 13 دی 94), سرشار (شنبه 12 دی 94), عشق آفرین (یکشنبه 04 بهمن 94)

تشکرشده 2,882 در 761 پست
آقای باغبان ممنون که به تمام سوالاتم پاسخ دادید
چون همچنان پرونده شما بازه میخام یه کوچولو دیگه بپرسم
--سوال خانم عشق آفرین رو از شما میپرسم ، 2سال بعد ، 10سال بعد و 20سال بعد زندگیتونو بفرمایید (زیر سایه خدا بودم یا آسمون همین رنگیه و.. قبول نیست)
--در تربیت شما و شکل گیری شخصیتتون به این چیزی که الان هستید ، چی خیلی نقش داشته ، پدر مادرتون چقدر تاثیرگذار بودن؟ یا خودتون کلا فطرتا اینطور بودید؟ یا شرایط ؟ یا .... اگه میشه هر کدومو بگید
-- شخصیت پدر مادرتون
--جمله بسازید: (همسر، خدا ، تغییر ، فرزند ، موفقیت )
-- نظرتون در مورد عادل فیردی پوس (ببخشید فردوسی پور)
--نظرتون در مورد عکس زیر:
ایا تا به حال گیر اون چنان افرادی افتادید ؟ چیکار کردید؟
-- اگه خانم بودید ماشینی که صندلی جلوش خالی باشه گیرتون نمی اومد و پشت مینشستید با یه مسافر آقا که خییییلی راحت نشسته وشما مثل ببخشید مارمولک چسبیدید به در ، عکس العملتون چی می باشد؟
-- اگه خانم بویدید همسرتون کتکتون میزد چیکار میکردید؟
--شما یه پزشک محقق هستید ، خیلی دوندگی میکنید و به رئیس اداره های مختلف رو میزنید هییچ کس برای حرفتون تره هم خورد نمیکنه ، مجبورید برید سوئد ، اونجا به پیشرفتهای چشمگیری میرسید 10تا جایزه و افتخارات... ، بعدش برمیگردید اینجا حتی بهتون وام 2ملیونی هم نمیدن و رئیس اداره بووق میگه مگه شما چه فرقی با بقیه داری ، دستت نمیرسه بگیری خفش کنی چون اون رئیسه ، چی کار میکنی؟ وایمیسی به مردم خدمت میکنی؟ اینکه اونجا باشی داروهایی که به شدت بیمارا بهش احتیاج دارن رو کشف کنی خدمت بهتری نیست؟ چرا باید وقتی یک دست صدا نداره و نه تنها راه پیشرفتی نشونمون نمیدن تازه جلومونم میگیرن برای ساختن کشور بمونیم توی کشورمون ؟
--تا حالا خودتونو جای کسی از خانمهای تالار گذاشتید که بگید اگه جاش بودم این کارو با همسرش میکردم؟ کی و چه کاری؟ میتونید اسم نیارید
--در مورد عکس زیر
--و زیر
شما معمولا کدوم گزینه بودید؟ (البته ببخشید روم به دیوار، اون نوشته های سبزو نخونید باید بازم میبردمش توی paint ، دیروز واسه عکس "دختر مناسب ==تاپیک بوستان کل کل" خیلی توی paintبودم الان خودتون فکر کنید اون سبزا نیستن )
ای خواجه درد نیست... وگرنه طبیب هست
ای بی خبر.. از خورشیدِ پشتِ ابر !
khaleghezey (شنبه 12 دی 94), miss seven (جمعه 14 اسفند 94), paiize (یکشنبه 13 دی 94), باغبان (شنبه 12 دی 94), سوده 82 (یکشنبه 13 دی 94), سرشار (شنبه 12 دی 94), عشق آفرین (یکشنبه 04 بهمن 94)
تشکرشده 11,395 در 3,444 پست
دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !
تشکرشده 7,109 در 2,468 پست
khaleghezey (شنبه 12 دی 94), miss seven (جمعه 14 اسفند 94), mohamad.reza164 (یکشنبه 13 دی 94), paiize (یکشنبه 13 دی 94), گیسو کمند (یکشنبه 13 دی 94), سرشار (شنبه 12 دی 94), عشق آفرین (یکشنبه 04 بهمن 94)
تشکرشده 1,387 در 220 پست
من اول باید از آقای خاله قزی تشکر کنم واسه پاسخ به سوالها،و یه معذرت خواهی به ایشون بدهکارم واسه سوالهای که شبیه هم بودند و اینکه متاسفانه سوالهای که اینجا از شما پرسیدم کپی از یه سایت دیگه بود و کمی سوالها خودمونی طرح شده بود و کمتر از کلمه شما استفاده شده بود، پارمیدام انقدر دور و ورم چرخ میزد و ماشالا حرف میزد که دستم خورد و پستم ارسال شد،وگرنه درستش میکردم و جمله هارو با خطابه" شما "مطرح میکردم!!!منظور به بیاحترامی نداشتم!
باز هم معذرت میخوام، احترام شما و دوستان واسه من همیشه جای خودشو داره!
همچنان منتظر سوالات بعدی باشید![]()
آرزو دارم،
فاصله نباشه بین تو و تمام احساس های خوبت
تو باشی و شادی باشه و یه دنیا سلامتی
و امضاء خداوند بزرگ پای
تمام آرزوهایت
ویرایش توسط سوده 82 : یکشنبه 13 دی 94 در ساعت 01:07
khaleghezey (یکشنبه 13 دی 94), miss seven (جمعه 14 اسفند 94), paiize (یکشنبه 13 دی 94), گیسو کمند (یکشنبه 13 دی 94), باغبان (یکشنبه 13 دی 94)
تشکرشده 11,395 در 3,444 پست
درود بر بانو سوده88
خدا خیرت بده مگه ارث بابام رو ازت طلبکارم که ناراحت بشم ازم سوال کردی
هرکدام از دوستان که سوال میپرسن منت میزارن روی سر بنده و لطف میکنن از وقت و انرژی گرانبها و باارزششون برای بنده خرج میکنن و سپاسگزارشون هستم
خوبیش اینه اینجور سوالها باعث میشه نسبت بخودت و شخصیتت آگاهی بیشتری پیدا کنی واقعا ممنون از همگی دوستان
دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !
miss seven (جمعه 14 اسفند 94), paiize (یکشنبه 13 دی 94), باغبان (یکشنبه 13 دی 94), سوده 82 (یکشنبه 13 دی 94)
تشکرشده 6,659 در 1,532 پست
سلام
ببینیدچه بساطی درست کردن واسه ما؟؟!!!!!
به من اطلاع دادن که دعوت شدی واسه نفربعدصندلی داغ اما ظاهرا میزبانی وجودنداره!!!ومن خودم هم میزبانم هم مهمان!!!مگه میشه؟؟؟
خوب فعلا که شده
مثل اینکه نوبت آقای خاله قزی تموم شده!!!!البته شک دارم....ای خدااااااینجا همه چی درهمه!!!»!
ازخاله قزی ممنونیم که باصبروحوصله پاسخ دادن...برعکس حرفشون که یه باریه جایی گفته بودن سیدهازودجوش میارن وفلان...انتظارداشتیم تالاربره روهواازانفجارصندلیشون!!اما دیدیدکه به خیرگذشت...هرکی هم جامونده وهنوزازایشون سوالاتی داره میتونه مطرح کنه مثل اینکه!!!!
فعلامن درخدمتتون هستم تاببینیم باسوالاتون چکارمیکنید؟؟؟
ازاونجاکه خودم بایدتاریخ اتمام روبگم بهتون میگم که نگران نباشید تاریخ صندلی من یک ماهه...کم کم ذوب میشه![]()
عمر که بی عشق رفت
هیچ حسابش مگیر...
khaleghezey (یکشنبه 13 دی 94), miss seven (جمعه 14 اسفند 94), باغبان (یکشنبه 13 دی 94), سوده 82 (یکشنبه 13 دی 94)
تشکرشده 7,109 در 2,468 پست
سلام
ببخشید خانم پاییزه
ما در پست شماره 52 اعلام کردیم - نوبت خاله قزی تا جمعه هست - اگر ایشون دوست داشتند - تمدید کنند !!!!!!!!!!!!
علت : چون تاپیک در انجمنی هست که کم رنگ ها نمی تونند شرکت کنند - از طرفی امکان داره بعضی از کاربرها نتونند به موقع حاضر باشند .
مثلا خانم گیسو کمند و خانم سوده تازه سئوال های خودشون را مطرح کردند !!
ولی طبق فرمایش خاله قزی - نفر بعد شما هستید - بزارید اگر تا امشب و یا فردا عزیزان سئوالی نداشتند !
از طرفی کسی که شما را دعوت کرده - باید هدایت تاپیک را به عهده بگیره !!
اگر اون فرد وقت مدیریت تاپیک را نداشت - خود شخصی که در صندلی داغ نشسته باید این کار را انجام بده !!
یعنی خود شما !!
یکی از دلایلی که ما لیست و تاریخی اعلام نکردیم این بود !!!
به خاطر شرایط تاپیک و .....!!
...................
باز معذرت می خوام
اندکی صبر ، سحر نزدیک است .![]()
ویرایش توسط باغبان : یکشنبه 13 دی 94 در ساعت 13:09
khaleghezey (یکشنبه 13 دی 94), miss seven (جمعه 14 اسفند 94), mohamad.reza164 (یکشنبه 13 دی 94), گیسو کمند (یکشنبه 13 دی 94), سوده 82 (یکشنبه 13 دی 94)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)