تنهایی عمیق من. از این زندگی خسته ام. همیشه زجر کشیدم. هر چی نگاه میکنم میبینم هیچ خوشی نداشتم. هیچ آرزوییم برآورده نشده. هیچ اتفاق خوبی برای زندگی شخصیم نمیفته. لعنت به زندگی-کاش هیچوقت متولد نمیشدم.
تشکرشده 52 در 22 پست
تنهایی عمیق من. از این زندگی خسته ام. همیشه زجر کشیدم. هر چی نگاه میکنم میبینم هیچ خوشی نداشتم. هیچ آرزوییم برآورده نشده. هیچ اتفاق خوبی برای زندگی شخصیم نمیفته. لعنت به زندگی-کاش هیچوقت متولد نمیشدم.
ali.amamverdi (پنجشنبه 07 خرداد 94), یه دختر سرگردان (سه شنبه 05 خرداد 94), شیدا. (پنجشنبه 07 خرداد 94)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)