سلام.
مگه فقط تو تنهایی؟
آدمی که بگه غصه نمیخوره برا تنهایی، آدم نیست. خیلی ها تنهان. یکیش من. بشمری تو تالار تنها زیاده.
ببین تو الان وضعیتت جوریه که احتیاج به تغییر اساسی داری. اما مقاومت زیادی هم داری.
الان تو قفس ذهنت گیر کردی.
زیاد سخت نیست اما یکم طولانیه که درشو باز کنی و راحت شی.
میشه چند تا از خوبی های زندگیتو اینجا برامون بنویسی؟ چند تا از داشته هات؟ ویژگی های خوبت و توانایی هات؟
نمیدونم پیشنهاد درستیه یا نه. میشه تو تالار یه مدت بدبختیای آدمای دیگه رو هم بخونی و بعد با خودت مقایسه کنی؟ اینجا بنویس که چه چیزی داری که در مقایسه با اون فرد یکم شده
1 درصد وضع تو بهتره؟
تا حالا همچین آدمی دیدی که مثلا بعضی موقع ها خیلی شاد باشه و پر انرژی و بعضی موقع ها اونقدر ناراحت باشه و احساس تنهایی عجیبی وجودشو پر کنه؟
تو خودت این جوری هستی مثلا یه هفته خوشحال یه هفته داغون؟ یا ممکنه زمانش فرق کنه یه هفته نه اصلا صبح تا غروب.
همیشه احساس تنهایی میکنه یا مثلا غروبا و شبا بیشتر ؟ یه جورایی تحمل جای سر بسته رو نداری؟
کلا نظرت در مورد تنهایی چیه؟ خوبه بده؟منظورم تو اجتماع بودن یا تو خونه بودنه؟ حوصله ات برا حرف زدن با آدما چه جوریاست؟
از آدمای خاصی بدت میاد؟ مثلا احساست اینه که کسی حق تو رو خورده؟
آخرین باری که حس بازنده بودن داشتی کی بود؟
به نظرت چند درصد از آدما بدبختن ؟
اگه دوست داشتی جواب بده :)








علاقه مندی ها (Bookmarks)