صبوری جون متشکرم ،پیامتونو دریافت کردم.فریباsجون،کاملیا4 مهربون و مصباح الهدی عزیز و من رفتیم که داشته باشیم ی ختم قران توپبچه ها اماده اید!!!؟؟؟؟؟
تشکرشده 115 در 35 پست
صبوری جون متشکرم ،پیامتونو دریافت کردم.فریباsجون،کاملیا4 مهربون و مصباح الهدی عزیز و من رفتیم که داشته باشیم ی ختم قران توپبچه ها اماده اید!!!؟؟؟؟؟
تشکرشده 2,704 در 676 پست
صبوری جان سلام
از یاداوری شما مملون پیشاپیش قبول باشه برا شما و تمام بچه ها
سهم من از این افطار روحانی ستون دوم از ختم قرآن پنجم
با دلی پر از احساس برا همتون آرزوی براورده شدن حاجتون را به شفاعت قرآن از خدای یکتا دارم
بچه ها در پایان هر آیه معنی اونو برا درک کامل سخنان الله بخونید خیلی زیباست
بدرود
تشکرشده 2,768 در 697 پست
*ختم قرآن اول----------------------------------------------------
ستون اول خانم فريبا s
ستون دوم خانوم كامليا94
ستون سوم خانوم مصباح الهدي
ستون چهارم خانوم انتظار سبز
**ختم قران دوم-------------------------------------------
ستون اول خانوم دنيا 66
ستون دوم خانوم ترمه00
ستون سوم S_S_Tمحترم
ستون چهارم خانوم ستاره سربي
***ختم قران سوم--------------------------------------------------
ستون اول خانوم نفس سپهري
ستون دوم خانوم دختر بيخيال
ستون سوم آقاي سعيداطي
ستون چهارم خانوم مامان فريد
****ختم قران چهارم---------------------------------------------------------------------
ستون اول خانوم پاييز68
ستون دوم جناب امين
ستون سوم خانوم نسترن س
ستون چهارم خانوم سپيده تاريك
*****ختم قران پنجم-------------------------------------------
ستون اول خانوم فرشته ارديبهشت
ستون دوم جناب پارسا1400
ستون سوم
ستون چهارم
- اعلام حضور براي ختم قرآن در ماه رمضان سال1435قمري
http://www.hamdardi.net/thread-32764.html
خداوندا؛هدایتم کن تا به این باور برسم؛
که جواب برخی دعاهایم؛
«صبر» و «انتظار» است ...
parsa1400 (چهارشنبه 28 خرداد 93)
تشکرشده 352 در 135 پست
متوجه نشدم ، همون قسمتایی که انتظار سبز بخونه، منم بخونم آره؟ از اول ماه رمضون شروع کنیم؟
تشکرشده 2,768 در 697 پست
- اعلام حضور براي ختم قرآن در ماه رمضان سال1435قمري
http://www.hamdardi.net/thread-32764.html
خداوندا؛هدایتم کن تا به این باور برسم؛
که جواب برخی دعاهایم؛
«صبر» و «انتظار» است ...
سپیده ی تاریک (یکشنبه 08 تیر 93)
تشکرشده 205 در 73 پست
صبوری من چی؟؟؟؟![]()
تشکرشده 2,768 در 697 پست
*ختم قرآن اول----------------------------------------------------
ستون اول خانم فريبا s
ستون دوم خانوم كامليا94
ستون سوم خانوم مصباح الهدي
ستون چهارم خانوم انتظار سبز
**ختم قران دوم-------------------------------------------
ستون اول خانوم دنيا 66
ستون دوم خانوم ترمه00
ستون سوم S_S_Tمحترم
ستون چهارم خانوم ستاره سربي
***ختم قران سوم--------------------------------------------------
ستون اول خانوم نفس سپهري
ستون دوم خانوم دختر بيخيال
ستون سوم آقاي سعيداطي
ستون چهارم خانوم مامان فريد
****ختم قران چهارم---------------------------------------------------------------------
ستون اول خانوم پاييز68
ستون دوم جناب امين
ستون سوم خانوم نسترن س
ستون چهارم خانوم سپيده تاريك
*****ختم قران پنجم-------------------------------------------
ستون اول خانوم فرشته ارديبهشت
ستون دوم جناب پارسا1400
ستون سوم
ستون چهارم
- اعلام حضور براي ختم قرآن در ماه رمضان سال1435قمري
http://www.hamdardi.net/thread-32764.html
خداوندا؛هدایتم کن تا به این باور برسم؛
که جواب برخی دعاهایم؛
«صبر» و «انتظار» است ...
تشکرشده 94 در 18 پست
سلام اینجا چقدر زیباست
صبوری عزیز خدا خیرت بده منم هستم خودت برام انتخاب کن
به نیت سلامتی امام زمان_باز شدن گره از مشکلات اعضای همدردی_قسمت شدن ازدواج آسان و موفق واسه همه ی جوونا_مادر شدن بانوانی که در حسرت بچه دار شدن هستند
منم از دعای خیرتون بهره مند کنید.دعا کنید به مراد دلم برسم یه زندگی ساده و شیرین ولی با آرامش![]()
تشکرشده 2,768 در 697 پست
*ختم قرآن اول----------------------------------------------------
ستون اول خانم فريبا s
ستون دوم خانوم كامليا94
ستون سوم خانوم مصباح الهدي
ستون چهارم خانوم انتظار سبز
**ختم قران دوم-------------------------------------------
ستون اول خانوم دنيا 66
ستون دوم خانوم ترمه00
ستون سوم S_S_Tمحترم
ستون چهارم خانوم ستاره سربي
***ختم قران سوم--------------------------------------------------
ستون اول خانوم نفس سپهري
ستون دوم خانوم دختر بيخيال
ستون سوم آقاي سعيداطي
ستون چهارم خانوم مامان فريد
****ختم قران چهارم---------------------------------------------------------------------
ستون اول خانوم پاييز68
ستون دوم جناب امين
ستون سوم خانوم نسترن س
ستون چهارم خانوم سپيده تاريك
*****ختم قران پنجم-------------------------------------------
ستون اول خانوم فرشته ارديبهشت
ستون دوم جناب پارسا1400
ستون سوم خانوم نيكا88
ستون چهارم
- اعلام حضور براي ختم قرآن در ماه رمضان سال1435قمري
http://www.hamdardi.net/thread-32764.html
خداوندا؛هدایتم کن تا به این باور برسم؛
که جواب برخی دعاهایم؛
«صبر» و «انتظار» است ...
تشکرشده 2,768 در 697 پست
*ختم قرآن اول----------------------------------------------------
ستون اول خانم فريبا s
ستون دوم خانوم كامليا94
ستون سوم خانوم مصباح الهدي
ستون چهارم خانوم انتظار سبز
**ختم قران دوم-------------------------------------------
ستون اول خانوم دنيا 66
ستون دوم خانوم ترمه00
ستون سوم S_S_Tمحترم
ستون چهارم خانوم ستاره سربي
***ختم قران سوم--------------------------------------------------
ستون اول خانوم نفس سپهري
ستون دوم خانوم دختر بيخيال
ستون سوم آقاي سعيداطي
ستون چهارم خانوم مامان فريد
****ختم قران چهارم---------------------------------------------------------------------
ستون اول خانوم پاييز68
ستون دوم جناب امين
ستون سوم خانوم نسترن س
ستون چهارم خانوم سپيده تاريك
*****ختم قران پنجم-------------------------------------------
ستون اول خانوم فرشته ارديبهشت
ستون دوم جناب پارسا1400
ستون سوم خانوم نيكا88
ستون چهارم خانوم روياي پر كشيدن
******ختم قران ششم---------------------------------------------------------
ستون اول جنابm.reza91
ستون دوم
- اعلام حضور براي ختم قرآن در ماه رمضان سال1435قمري
http://www.hamdardi.net/thread-32764.html
خداوندا؛هدایتم کن تا به این باور برسم؛
که جواب برخی دعاهایم؛
«صبر» و «انتظار» است ...
m.reza91 (پنجشنبه 05 تیر 93), دختر بیخیال (جمعه 06 تیر 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)