سلام دوستم اينبار پررنگ نبودم دعوتت كنم از اين كه اعلام حضور كردي متشكرم.بهتره اگه سی نفر شدیم به هر نفر یه جز از قرآن و تو ماه مبازک رمضان بخونه.
اینجوری تعداد بیشتری میاین و اونایی که سرشون شلوغ هم هست میتونن شرکت کنن.
اگه هم کمتر از سی تا شدین میتونین به هرنفر چندتا جز بدین.حالا اونایی که مشغلشون بیشتره یکی قبول کنن اونایی که کمتر بیشتر.هرکی هرچقدر دوست داره اینجوری قران هم ختم میشه.
دوستم برنامه ما روزانه است اگر سي نفر بشيم در هر روز به هر نفر يك صفحه ميرسه .
مثلا خود شما روز اول يك صفحه از جزء يك روز دوم يك صفحه از جزء دو تا الي آخر.
اگر به هر نفر يك جزء اختصاص پيدا كنه چند صفحه پشت سر هم ميشه
ولي هدف اينه به هر نفر در هر روز يك صفحه اختصاص پيدا كنه تا بين صفحه اول و دومي كه ميخونه حداقل سي صفحه فاصله بي افته و موضوع صفحات با هم كاملا متفاوت بشه و برداشت هاي تفاوتي داشته باشم از موضوعات متفاوت.









پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)