من خودم اعتراف میکنم دارم اشتباه فکر میکنم!
اين اولين گام و مهمترين گامه افكار منفي رو بريزيد دور .بهش فكر نكنيد... هر چه سريعتر تكليف خودتون و اون خانوم رو مشخص كنيد.
تشکرشده 2,768 در 697 پست
من خودم اعتراف میکنم دارم اشتباه فکر میکنم!
اين اولين گام و مهمترين گامه افكار منفي رو بريزيد دور .بهش فكر نكنيد... هر چه سريعتر تكليف خودتون و اون خانوم رو مشخص كنيد.
تشکرشده 6 در 4 پست
دارم تمرکز میکنم روش!
این چند روز نمیدون چرا کسی نبود که بگه میتونی درستش کنی،راهکاری واسه درست شدن بده!
یک سری میگن من اشتباه کردم،یه سری میگن اون اشتباه کرده!
همش گفته میشه تموم کن رابطه رو ! در بهترین حالت هم میگن تکلیفت رو با خودت معلوم کن و تصمیم بگیر
من توقع ندارم کسی جای من تصمیم بگیره ولی کاش یه راهکاری میگفتن دوستان!
البته اون کتابهایی که معرفی کردن خیلی خوب بود حتما مفید هم واقع خواهد شد به امید خدا!
تصمیمم مشخصه!دارم راهکارهای درست شدن شرایط رو بررسی میکنم!
دلم برای اون نمیسوزه،اگه به هم بزنم یک عمر دلم برای خودم میسوزه! پس میخوام که درستش کنم این اشتباهم رو و شرایط رو آماده کنم! هر چه زود تر
تشکرشده 2,768 در 697 پست
برای دوماه (60 روز) با هم هیچ ارتباطی نداشته باشید ... و اجازه بدید که در مورد این موضوع هر دو فکر کنید و دقیقا سر دوماه (با تعیین روز و ساعت و دقیقه) برای احترام به خواسته طرف این عمل را اجرا کنید.
اگر طرفتان با این شرط موافقط کرد یکمرحله راگذرانده
اگر تا 30 روز تحمل کردید هردو شما دو مرحله را گذراندید
اگر 45 روز توانستید تحمل کنید ... عقل توانسته بر شما حاکم شود و مرحله سوم را سپری کردید
اگر 60 روز گذشت و بدونه وسوسه و بدون توجه به شعارها و توجیهات هنوز بر سر تصمیم خود بودید در مرحله چهارم هستید
و اگر تماس برقرار شد و اینبار عاقلانه سخن گفتید و بزرگترها در جریان بودند ... ماراهم به جشن عروسیتان دعوت کنید تا شاهد ازدواج دو دوست خوب و عاقل باشم نه دوجنس مخالف نا بالغ.
منبعش رو نميدونم.
- - - Updated - - -
این روش از دهه 50 (1950) پس از جنگ جهانی دوم در اروپا رواج یافت و باعث شد تعداد ازدواجها به نحو قابل ملاحظه ای کاهش یابد ولی میزان طلاق و قتلهای ناموسی و درگیریهای رایج قبل و پس از ازدواج و همینطور خودکشی و.... کاهش یابد
در حال حاظر هم انقدر این روند معمول شده که تا شخصی از شخص دیگر تقاضای ازدواج میکند بدونه تامل و چانه زنی زمانی را برای قطع رابطه(منطقی) تعیین میکنند و جالب اینجاست که در این دو ماه هیچ انتظاری از دیگری ندارند و در زمان موعود اگر تماسی برقرار نشد .... تکلیف روشن است که تقریبا 80 درصد قرار ها بهم میخورد ولی اون 20 درصد کاملا محکم و قابل اطمینان است .... شرایط روانشناسی این روش کاملا تخصصی است و اگر لازم شد عارض میشوم ... البته در ایران بارها این فرایند را توصیه و تجربه کرده ام و جالب اینجا بود که نتیجه 100در 100 ثمر بخش بود .
amirali_p (پنجشنبه 21 شهریور 92), roze sepid (یکشنبه 24 شهریور 92), shapoor (جمعه 22 شهریور 92), نگاه (پنجشنبه 21 شهریور 92)
تشکرشده 6 در 4 پست
asemani (پنجشنبه 21 شهریور 92), roze sepid (یکشنبه 24 شهریور 92)
تشکرشده 6 در 4 پست
اوضاع بهتره!
با هم بیشتر حرف زدیم! منم به حرف بچه ها گوش کردم و کمی بالغ تر نگاه کردم!
موضوع رو بیش از اندازه بزرگ کرده بودم!
نیاز به یه تلنگر داشتم که حس کنم دارم از دستش میدم! این اتفاق افتاد و من تا حدودی به خودم اومدم!
اون کتاب رازهای مردان رو هم داره میخونه
روی این داستان اینکه چند وقت همدیگرو نبینیم دارم کمی تحقیق میکنم ببینم ریشه علمیش چجوریه!
آخه تو فیلم آتش بس هم همچین چیزی رو دیدم ولی او داستانش متفاوت بود!
خلاصه ممنون از همگیتون!
- - - Updated - - -
یک بار اشتباه کرده بود و به اندازه کافی تاوان اون اشتباهو داده بود!
همه آدمها تو زندگی حق اشتباه دارن!
من با دادن یه شانس مجدد به زندگی اون دختر قطعا اگر بعدا هر جای زندگی اشتباهی بکنم هر کسی طرف حسابم باشه این شانس مجدد رو بهم برمیگردونه! چون واقعا از هر دستی بدی از همون میگیری!
برامون دعا کنید :)
شرایط مالیمون خیلی جالب نیست و واقعا داریم تلاش میکنیم که زندگیمونو با دستهای خودمون بسازیم!
ممنون
تشکرشده 162 در 83 پست
آفرین اینه
خداکنه هرچی ازخدامیخواید به بهترین حالت بهتون بده
تشکرشده 27 در 11 پست
در زندگی هیچ چیز بزرگتر از گذشت نیست... خیلی خوشحالم که موضوع شما هم ختم به خیر شد و تصمیم درستی گرفتید...
مهم گذشته نیست آینده هست و همین که با انسانیت این موضوع رو پذیرفتین بزرگترین قدم برای ساختن آینده ای برداشتین که گذشته رو فراموش کنید...
هیچ گلی بی خار نیست....
برای بدست آوردن یه گل زیبا در باغچه زندگی اگر کمی رنجش خار رو تحمل کنید در عوض لطافت و زیبایی گل برای همیشه بهتون طراوت و شادابی میده...
من بیشتر دنبال کننده بحث شما بودم...
و افتخار میکنم که هنوز هم مردونگی،گذشت و انسانیت نمرده و وجود داره.....
سعادت دنیوی و اخروی رو از ایزد منان برای شما زوج عزیز آرزومندم....
تکیه گاه هم باشید با اعتماد و توکل به خدای بزرگ زندگیتون رو شروع کنید....
بفکر نقاط قوت هم باشید نه نقاط ضعف...
موفق باشید...
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)