به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 7 از 7 نخستنخست 1234567
نمایش نتایج: از شماره 61 تا 70 , از مجموع 71

Hybrid View

  1. #1
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 فروردین 96 [ 11:56]
    تاریخ عضویت
    1392-6-10
    نوشته ها
    834
    امتیاز
    8,579
    سطح
    62
    Points: 8,579, Level: 62
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 171
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    785

    تشکرشده 2,768 در 697 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    98
    Array
    من خودم اعتراف میکنم دارم اشتباه فکر میکنم!

    اين اولين گام و مهمترين گامه افكار منفي رو بريزيد دور .بهش فكر نكنيد... هر چه سريعتر تكليف خودتون و اون خانوم رو مشخص كنيد.

  2. #2
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 25 آذر 92 [ 21:57]
    تاریخ عضویت
    1392-6-14
    نوشته ها
    29
    امتیاز
    188
    سطح
    3
    Points: 188, Level: 3
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 12
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class100 Experience Points7 days registered
    تشکرها
    28

    تشکرشده 6 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط صبوري نمایش پست ها
    من خودم اعتراف میکنم دارم اشتباه فکر میکنم!

    اين اولين گام و مهمترين گامه افكار منفي رو بريزيد دور .بهش فكر نكنيد... هر چه سريعتر تكليف خودتون و اون خانوم رو مشخص كنيد.
    دارم تمرکز میکنم روش!
    این چند روز نمیدون چرا کسی نبود که بگه میتونی درستش کنی،راهکاری واسه درست شدن بده!
    یک سری میگن من اشتباه کردم،یه سری میگن اون اشتباه کرده!
    همش گفته میشه تموم کن رابطه رو ! در بهترین حالت هم میگن تکلیفت رو با خودت معلوم کن و تصمیم بگیر
    من توقع ندارم کسی جای من تصمیم بگیره ولی کاش یه راهکاری میگفتن دوستان!
    البته اون کتابهایی که معرفی کردن خیلی خوب بود حتما مفید هم واقع خواهد شد به امید خدا!
    تصمیمم مشخصه!دارم راهکارهای درست شدن شرایط رو بررسی میکنم!
    دلم برای اون نمیسوزه،اگه به هم بزنم یک عمر دلم برای خودم میسوزه! پس میخوام که درستش کنم این اشتباهم رو و شرایط رو آماده کنم! هر چه زود تر

  3. #3
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 فروردین 96 [ 11:56]
    تاریخ عضویت
    1392-6-10
    نوشته ها
    834
    امتیاز
    8,579
    سطح
    62
    Points: 8,579, Level: 62
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 171
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    785

    تشکرشده 2,768 در 697 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    98
    Array
    برای دوماه (60 روز) با هم هیچ ارتباطی نداشته باشید ... و اجازه بدید که در مورد این موضوع هر دو فکر کنید و دقیقا سر دوماه (با تعیین روز و ساعت و دقیقه) برای احترام به خواسته طرف این عمل را اجرا کنید.
    اگر طرفتان با این شرط موافقط کرد یکمرحله راگذرانده
    اگر تا 30 روز تحمل کردید هردو شما دو مرحله را گذراندید
    اگر 45 روز توانستید تحمل کنید ... عقل توانسته بر شما حاکم شود و مرحله سوم را سپری کردید
    اگر 60 روز گذشت و بدونه وسوسه و بدون توجه به شعارها و توجیهات هنوز بر سر تصمیم خود بودید در مرحله چهارم هستید
    و اگر تماس برقرار شد و اینبار عاقلانه سخن گفتید و بزرگترها در جریان بودند ... ماراهم به جشن عروسیتان دعوت کنید تا شاهد ازدواج دو دوست خوب و عاقل باشم نه دوجنس مخالف نا بالغ.
    منبعش رو نميدونم.


    - - - Updated - - -

    این روش از دهه 50 (1950) پس از جنگ جهانی دوم در اروپا رواج یافت و باعث شد تعداد ازدواجها به نحو قابل ملاحظه ای کاهش یابد ولی میزان طلاق و قتلهای ناموسی و درگیریهای رایج قبل و پس از ازدواج و همینطور خودکشی و.... کاهش یابد
    در حال حاظر هم انقدر این روند معمول شده که تا شخصی از شخص دیگر تقاضای ازدواج میکند بدونه تامل و چانه زنی زمانی را برای قطع رابطه(منطقی) تعیین میکنند و جالب اینجاست که در این دو ماه هیچ انتظاری از دیگری ندارند و در زمان موعود اگر تماسی برقرار نشد .... تکلیف روشن است که تقریبا 80 درصد قرار ها بهم میخورد ولی اون 20 درصد کاملا محکم و قابل اطمینان است .... شرایط روانشناسی این روش کاملا تخصصی است و اگر لازم شد عارض میشوم ... البته در ایران بارها این فرایند را توصیه و تجربه کرده ام و جالب اینجا بود که نتیجه 100در 100 ثمر بخش بود .

  4. 4 کاربر از پست مفید صبوری تشکرکرده اند .

    amirali_p (پنجشنبه 21 شهریور 92), roze sepid (یکشنبه 24 شهریور 92), shapoor (جمعه 22 شهریور 92), نگاه (پنجشنبه 21 شهریور 92)

  5. #4
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 25 آذر 92 [ 21:57]
    تاریخ عضویت
    1392-6-14
    نوشته ها
    29
    امتیاز
    188
    سطح
    3
    Points: 188, Level: 3
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 12
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class100 Experience Points7 days registered
    تشکرها
    28

    تشکرشده 6 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط صبوري نمایش پست ها
    برای دوماه (60 روز) با هم هیچ ارتباطی نداشته باشید ... و اجازه بدید که در مورد این موضوع هر دو فکر کنید و دقیقا سر دوماه (با تعیین روز و ساعت و دقیقه) برای احترام به خواسته طرف این عمل را اجرا کنید.
    اگر طرفتان با این شرط موافقط کرد یکمرحله راگذرانده
    اگر تا 30 روز تحمل کردید هردو شما دو مرحله را گذراندید
    اگر 45 روز توانستید تحمل کنید ... عقل توانسته بر شما حاکم شود و مرحله سوم را سپری کردید
    اگر 60 روز گذشت و بدونه وسوسه و بدون توجه به شعارها و توجیهات هنوز بر سر تصمیم خود بودید در مرحله چهارم هستید
    و اگر تماس برقرار شد و اینبار عاقلانه سخن گفتید و بزرگترها در جریان بودند ... ماراهم به جشن عروسیتان دعوت کنید تا شاهد ازدواج دو دوست خوب و عاقل باشم نه دوجنس مخالف نا بالغ.
    منبعش رو نميدونم.


    - - - Updated - - -

    این روش از دهه 50 (1950) پس از جنگ جهانی دوم در اروپا رواج یافت و باعث شد تعداد ازدواجها به نحو قابل ملاحظه ای کاهش یابد ولی میزان طلاق و قتلهای ناموسی و درگیریهای رایج قبل و پس از ازدواج و همینطور خودکشی و.... کاهش یابد
    در حال حاظر هم انقدر این روند معمول شده که تا شخصی از شخص دیگر تقاضای ازدواج میکند بدونه تامل و چانه زنی زمانی را برای قطع رابطه(منطقی) تعیین میکنند و جالب اینجاست که در این دو ماه هیچ انتظاری از دیگری ندارند و در زمان موعود اگر تماسی برقرار نشد .... تکلیف روشن است که تقریبا 80 درصد قرار ها بهم میخورد ولی اون 20 درصد کاملا محکم و قابل اطمینان است .... شرایط روانشناسی این روش کاملا تخصصی است و اگر لازم شد عارض میشوم ... البته در ایران بارها این فرایند را توصیه و تجربه کرده ام و جالب اینجا بود که نتیجه 100در 100 ثمر بخش بود .
    روش فکر میکنم! حتما!
    ممنون :)

  6. 2 کاربر از پست مفید amirali_p تشکرکرده اند .

    asemani (پنجشنبه 21 شهریور 92), roze sepid (یکشنبه 24 شهریور 92)

  7. #5
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 25 آذر 92 [ 21:57]
    تاریخ عضویت
    1392-6-14
    نوشته ها
    29
    امتیاز
    188
    سطح
    3
    Points: 188, Level: 3
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 12
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class100 Experience Points7 days registered
    تشکرها
    28

    تشکرشده 6 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array
    اوضاع بهتره!
    با هم بیشتر حرف زدیم! منم به حرف بچه ها گوش کردم و کمی بالغ تر نگاه کردم!
    موضوع رو بیش از اندازه بزرگ کرده بودم!
    نیاز به یه تلنگر داشتم که حس کنم دارم از دستش میدم! این اتفاق افتاد و من تا حدودی به خودم اومدم!
    اون کتاب رازهای مردان رو هم داره میخونه
    روی این داستان اینکه چند وقت همدیگرو نبینیم دارم کمی تحقیق میکنم ببینم ریشه علمیش چجوریه!
    آخه تو فیلم آتش بس هم همچین چیزی رو دیدم ولی او داستانش متفاوت بود!
    خلاصه ممنون از همگیتون!

    - - - Updated - - -

    یک بار اشتباه کرده بود و به اندازه کافی تاوان اون اشتباهو داده بود!
    همه آدمها تو زندگی حق اشتباه دارن!
    من با دادن یه شانس مجدد به زندگی اون دختر قطعا اگر بعدا هر جای زندگی اشتباهی بکنم هر کسی طرف حسابم باشه این شانس مجدد رو بهم برمیگردونه! چون واقعا از هر دستی بدی از همون میگیری!
    برامون دعا کنید :)
    شرایط مالیمون خیلی جالب نیست و واقعا داریم تلاش میکنیم که زندگیمونو با دستهای خودمون بسازیم!
    ممنون

  8. 2 کاربر از پست مفید amirali_p تشکرکرده اند .

    نگاه (دوشنبه 25 شهریور 92), صبوری (دوشنبه 25 شهریور 92)

  9. #6
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 22 اسفند 92 [ 21:26]
    تاریخ عضویت
    1392-3-03
    محل سکونت
    زیرطاق کبود
    نوشته ها
    226
    امتیاز
    1,316
    سطح
    20
    Points: 1,316, Level: 20
    Level completed: 16%, Points required for next Level: 84
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    104

    تشکرشده 162 در 83 پست

    Rep Power
    36
    Array
    آفرین اینه
    خداکنه هرچی ازخدامیخواید به بهترین حالت بهتون بده

  10. 2 کاربر از پست مفید نگاه تشکرکرده اند .

    amirali_p (دوشنبه 25 شهریور 92), صبوری (دوشنبه 25 شهریور 92)

  11. #7
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 03 مهر 92 [ 22:37]
    تاریخ عضویت
    1392-5-31
    نوشته ها
    24
    امتیاز
    142
    سطح
    2
    Points: 142, Level: 2
    Level completed: 84%, Points required for next Level: 8
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class7 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 27 در 11 پست

    Rep Power
    0
    Array
    در زندگی هیچ چیز بزرگتر از گذشت نیست... خیلی خوشحالم که موضوع شما هم ختم به خیر شد و تصمیم درستی گرفتید...
    مهم گذشته نیست آینده هست و همین که با انسانیت این موضوع رو پذیرفتین بزرگترین قدم برای ساختن آینده ای برداشتین که گذشته رو فراموش کنید...
    هیچ گلی بی خار نیست....
    برای بدست آوردن یه گل زیبا در باغچه زندگی اگر کمی رنجش خار رو تحمل کنید در عوض لطافت و زیبایی گل برای همیشه بهتون طراوت و شادابی میده...
    من بیشتر دنبال کننده بحث شما بودم...
    و افتخار میکنم که هنوز هم مردونگی،گذشت و انسانیت نمرده و وجود داره.....
    سعادت دنیوی و اخروی رو از ایزد منان برای شما زوج عزیز آرزومندم....
    تکیه گاه هم باشید با اعتماد و توکل به خدای بزرگ زندگیتون رو شروع کنید....
    بفکر نقاط قوت هم باشید نه نقاط ضعف...
    موفق باشید...

  12. 2 کاربر از پست مفید تبسم سپیده تشکرکرده اند .

    amirali_p (دوشنبه 25 شهریور 92), فرهنگ 27 (دوشنبه 25 شهریور 92)


 
صفحه 7 از 7 نخستنخست 1234567

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:27 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.