یک بار دیگر این مطالب را بخوان
دوست من این خانوم بهر دلیل تمایلی به ادامه رابطه چه دوستی و چه ازدواج ندارد؛نوشته اصلی توسط keyvan
ببخشید اگر رک نوشتم ؛به خاطر خودت بود.
تشکرشده 10,164 در 2,192 پست
یک بار دیگر این مطالب را بخوان
دوست من این خانوم بهر دلیل تمایلی به ادامه رابطه چه دوستی و چه ازدواج ندارد؛نوشته اصلی توسط keyvan
ببخشید اگر رک نوشتم ؛به خاطر خودت بود.
تشکرشده 15 در 13 پست
من هیچی بهش نگم دیگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دق میکنم الان از غصه.................
تشکرشده 2 در 2 پست
سلام به برادر خوبم
من احساس میکنم این دختر شرایطه منو داره چون واقعا بابای منم اجازه نمیداد که من با عشقم ازدواج کنم ، درکش کن ، سعی کن کمکش کنی و به دستش بیاری ، من این حرفشو که میگه از هم جدا بشیم رو قبول ندرم ، این یعنی تسلیم شدن ، اما سعی کن عشقتو به دست بیاری ، من خیلی براتون دعا میکنم
به خدا توکل کنید
موفق و پیروز باشید![]()
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)