به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 6 از 6 نخستنخست 123456
نمایش نتایج: از شماره 51 تا 60 , از مجموع 60
  1. #51
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 28 مرداد 95 [ 11:31]
    تاریخ عضویت
    1392-7-29
    نوشته ها
    211
    امتیاز
    3,415
    سطح
    36
    Points: 3,415, Level: 36
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 85
    Overall activity: 99.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    320

    تشکرشده 515 در 170 پست

    Rep Power
    35
    Array
    دوست عزیز من همه مطالب تاپیک شما رو نخوندم فقط مختصر نگاهی بهشون انداختم
    ولی فکر میکنم دغدغه اصلی شما دستم اومده
    از این ناراحتی که پسر پاک دیگه نیست و حسرت میخوری چرا سعی نکردی رابطه عاشقانه ای توی زندگیت داشته باشی
    منم گاهی با خودم از این فکرا می کنم
    من توی زندگیم با هیچ پسری رابطه نداشتم ولی کسی بوده که دوسش داشته باشم و میدونستم که این دوست داشتن دو طرفه است
    اما:
    گاهی اون اوایل با خودم حسرت میخوردم اگه باهاش در ارتباط بودم و این علاقه بیشتر میشد شاید تا الان ما به هم می رسیدیم و اصلا ازدواج کرده بودیم
    و یا چرا با وجود 24 سال سن و پسرای زیادی که توی دانشگاه و محیط کار دیدم به کسی اجازه ندادم بهم نزدیک بشه
    متاسفانه اینا گاهی فکرایی بود که به سرم می اومد
    ولی وقتی عاقلانه با خودم فکر می کردم به این نتیجه می رسیدم که خدا چقدر منو دوست داشته که وارد این روابط نشدم
    باعث شده که پاکی خودم رو حفظ کنم و همیشه برای خودم حد و حدود قائل بودم
    میدونم که خیلی حس خوبیه وقتی بدونی کسی دوست داره و کسی رو دوست داشته باشی ولی چرا این لذت رو همیشگی نکنیم! این دوست داشتن رو برای همسر آینده داشته باشیم و در کنارش لذت ببریم
    ما این روابط رو از دور می بینیم ولی واقعا چیزی به جز دردسر برای ما نداره
    اینکه همیشه به یه نفر متعهد باشی دوسش داشته باشی بدون اینکه بدونی برای همیشه مال خودته
    باهاش حرف بزنی ولی بدونی که لحظه لحظه حرف زدنت و عشقت چیزی جز عذاب وجدان برات نداره (نمیدونم از لحاظ اعتقادی در چه حدی هستی)
    تازه از کجا معلوم کسی که دوسش داری واقعا به صلاحت باشه و در نهایت به همدیگه برسید
    خانوم عزیز دوست داشتن و دوست داشته شدن با شرایط فعلی کار ساده ای نیست (منظورم قبل ازدواجه) تمام احساس و زندگیتو برای کسی بذاری که معلوم نیست روزی بتونی در کنارش به آرامش برسی یا نه
    تا اینجای قضیه فرض کردیم که دوست داشتن دو طرفه است ولی اگر یه جای کار یکی از دو طرف کم بیارن چی میشه؟!
    اگر مخالفت خانواده و عدم تناسب باشه چطور؟
    در نهایت اگه به جدایی ختم شد چیزی جز افسردگی و داغون شدن برای شما نخواهد داشت
    همچین روابطی وقتی به جدایی میرسن دسته کم 2 سال طول میکشه که طرفین به نبود هم عادت کنن و به روال عادی زندگی برگردن ولی مطمئن باش هیچ وقت از لحاظ روحی و عاطفی به روال عادی برنمیگردن
    توی همین انجمن بگرد ببین چند نفر از روابط گذشته ای که به جدایی ختم شده می نالن حتی موردی هم داشتیم که بعد 10 سال فراموش نکرده
    این روابط به این سادگی ها که من و شما می بینیم نیستن
    تلاش و انرژی می خواد به ثمر نشستن این روابط
    شما هم به جای این حسرت خوردن ها بهتره تصمیم جدی در مورد زندگی آینده بگیری و معیارهاتونو مشخص کنید و در مورد خواستگارها دقیق تر تصمیم بگیرید

  2. 3 کاربر از پست مفید mis-marjan تشکرکرده اند .

    asemaneabi222 (چهارشنبه 21 اسفند 92), فرهنگ 27 (پنجشنبه 22 اسفند 92), تهمتن (پنجشنبه 22 اسفند 92)

  3. #52
    Banned
    آخرین بازدید
    سه شنبه 09 اردیبهشت 93 [ 22:46]
    تاریخ عضویت
    1392-10-22
    نوشته ها
    333
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience PointsOverdriveSocial3 months registered
    تشکرها
    518

    تشکرشده 727 در 248 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام
    من چند بار تصمیم گرفتم یه نظری بذارم توی این قسمت ولی سرعت ارسال مطلب خیلی بالا بود
    درست مثل بارش شهاب سنگ
    یا بهتر بگم انگار جایی برید که 30 40 نفر همزمان با هم دارند با یک نفر صحبت میکنند
    خانم فرشته آسمانی هم که مونده بود با کی باید این وسط صحبت کنه

    ایشون مطلب تندی رو ارسال کردند که وقتی با حمله همه جانبه دوستان مواجه شدند سریعا سلاحشونو زمین گذاشتند و بدون مقاومت تسلیم شدند
    و در همون پست های ابتدایی تغییر موضع دادند اما تا آخرین پست ارسال شده بازم مبنا رو پست اولیه ایشون قرار داده بودند و برمبنای اون مطلب ارسال میشد
    البته دوستان حق داشتند چون سرعت ارسال مطلب انقدر بالا بود که نمیشد گفتگوی شکل گرفته رو پیگیری کرد
    حالا که رگبار ارسال مطالب تموم شده میخوام نظرمو بدم ولی همه صحبت هایی که فکر میکنم باید قبلا یا گفته شده یا غیر مستقیم رد شده

    تنها حرفی که به ایشون دارم اینه که نمیتونید یک پسر کامل رو پیدا کنید (قدر مطلق نگذاشتم و فقط منظورم اینه که پیدا شدن همچین موردی سخته)

    من حرف اضافی نمیزنم و بعنوان مثال حرف آقای کروکدیل رو نقل قول میکنم :
    شاید همسر مناسب شما بلحاظ سنی از 28 سال به بالا باشه ، خوب چون شما روی موضوع مرفه بودن و همکفو بودن مالی هم تاکید دارید ، و پسری که تا اون سن مجرد بوده و تمکن مالی خوبی هم داشته ، بسیار باید ایمان قوی داشته باشه تا سالم و پاک مونده باشه ، بنابراین به نظر من کمی در این دو کفه پاکی و شرایط قوی مالی تعادل ایجاد کنید و اولویت بندی کنید.

    البته جواب شما رو هم خوندم :
    من درک می کنم که پسری که مثلا" 10 ساله داره کار می کنه هیچ وقت نمی تونه اون رفاهی رو که من تو خونمون داشتم برام فراهم کنه . به خاطر همینم حاضرم تا حدودی از این شرایط کوتاه بیام ولی فکر می کنم اگه بخوام خیلی غیر منطقی انتخاب کنم هم زندگی خودم رو نابود می کنم هم طرف( یعنی اگه بخوام خیلی کوتاه بیام چون این کار معمولا" مال موقعی که خواستگاری سنتی نباشه یعنی دو طرف از قبل هم دیگه رو خواسته باشن) . شده خواستگاری بیاد و شرایط مالی رو که بشنوه بگه نه من نمی تونم آره خوب راست می گی اینم شاید یه نقطه ضعف باشه .

    میتونم بگم وصف حال شما در تصویر زیر خلاصه میشه و تقریبا باید انتخابی مابین این دوحالت انتخاب کنید و اینکه طرف مقابل هر دو رو داشته باشی تا حدودی ناممکن و دست نیافتنی خواهد بود
    موفق باشید

  4. 3 کاربر از پست مفید 1234567 تشکرکرده اند .

    فرهنگ 27 (پنجشنبه 22 اسفند 92), مصباح الهدی (پنجشنبه 22 اسفند 92), تهمتن (پنجشنبه 22 اسفند 92)

  5. #53
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 16 تیر 93 [ 19:14]
    تاریخ عضویت
    1392-2-26
    نوشته ها
    66
    امتیاز
    939
    سطح
    16
    Points: 939, Level: 16
    Level completed: 39%, Points required for next Level: 61
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class500 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    212

    تشکرشده 188 در 57 پست

    Rep Power
    0
    Array
    مشکل بعضی از خانومهای محترم اینه که همه چیز رو با هم می خوان و خودشون هم متوجه نیستند که همه چیز رو می خوان. در حالیکه مشخص نیست خودشون تا چه حد ایده آل هستند برای اون فردی که همه ی معیارها رو داره. ما حق داریم که ملاک هایی برای انتخاب همسر قرار بدیم اما هر چه تعداد این ملاک ها بالا بره دامنه ی انتخاب هم محدود تر می شه. شما دوست دارید یک جوان سالم و خوش تیپ که بتونید بهش عشق بورزید در حالیکه نماز و روزه هاش رو به جا میاره، لب به مشروب هم نزده باشه با وضعیت مالی خوب که بتونه شما رو همانند خانه ی پدری تامین کنه بیاد خواستگاریتون. نه اینکه نباشه ها، هست ولی خب زیاد نیست. یعنی ممکنه همه ی اونها رو داشته باشه ولی پولدار نباشه، یا همه ی ملاک ها رو داشته باشه اما تیپش مورد پسند شما نباشه و الی آخر.

    شما رابطه با جنس مخالف برقرار نکردید، خیلی هم خوب. پس باید به فکر خواستگارهاتون باشید. به نظر من اصلاً عنوان تاپیک رو اشتباه انتخاب کردید. عنوان تاپیک به ذهن اینجور القاء می کنه که نه دوستی کردید و نه خواستگار داشتید تو زندگیتون حالا هم مثلاً بالای 35 سال هستید و احساس ضرر و درماندگی می کنید. در حالیکه سن شما 25 هست و حد اقل تا 5 سال دیگه باید خواستگار داشته باشید چون سن ازدواج در آقایون هم بالا رفته. پس توجه باید معطوف بشه به خواستگار و چگونگی جلب خواستگار مناسب. البته با توقعات معقول. مثلاً من به عنوان پسر ملاک اصلیم رو دو تا چیز قرار دادم. اولاً ظاهر دختر خانوم رو بپسندم و کاملاً مطابق میلم باشه و دوماً از لحاظ اخلاقی صلاحیت داشته باشه و وفاداری و نجابت رو داشته باشه. حالا هر چی از اینا بیشتر داشت چه بهتر. مثلاً تحصیلات، مسائل مادی، محل زندگی، قومیت، تعداد اعضای خانواده، تحصیلات خانواده ی دختر و ... همه شون برای من در زمره ی ملاک های ثانویه هستند و اگر اون دو ملاک اولیه باشه روی بقیه راحت تر می تونم انعطاف داشته باشم. خانوم ها هم باید دو سه تا ملاک اصلی رو در نظر بگیرن که بدون وجود اونا به هیچ وقت حاضر به ازدواج نیستند و بقیه رو ملاک فرعی در نظر بگیرند تا بتونند بر اساس واقعیات موجود زندگی توانایی ازدواج خوب رو داشته باشند.
    لطفاً موضوع 40 عامل موثر برای یافتن خواستگار رو که توی همین تالار هست جستجو کنید و بخونید تا تعداد انتخاب هاتون رو بالا ببرید.

  6. 2 کاربر از پست مفید تهمتن تشکرکرده اند .

    فرهنگ 27 (پنجشنبه 22 اسفند 92), مصباح الهدی (پنجشنبه 22 اسفند 92)

  7. #54
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 02 آذر 93 [ 13:22]
    تاریخ عضویت
    1392-12-21
    نوشته ها
    74
    امتیاز
    789
    سطح
    14
    Points: 789, Level: 14
    Level completed: 89%, Points required for next Level: 11
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    16

    تشکرشده 173 در 57 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط 1234567 نمایش پست ها
    سلام
    من چند بار تصمیم گرفتم یه نظری بذارم توی این قسمت ولی سرعت ارسال مطلب خیلی بالا بود
    درست مثل بارش شهاب سنگ
    یا بهتر بگم انگار جایی برید که 30 40 نفر همزمان با هم دارند با یک نفر صحبت میکنند
    خانم فرشته آسمانی هم که مونده بود با کی باید این وسط صحبت کنه

    ایشون مطلب تندی رو ارسال کردند که وقتی با حمله همه جانبه دوستان مواجه شدند سریعا سلاحشونو زمین گذاشتند و بدون مقاومت تسلیم شدند
    و در همون پست های ابتدایی تغییر موضع دادند اما تا آخرین پست ارسال شده بازم مبنا رو پست اولیه ایشون قرار داده بودند و برمبنای اون مطلب ارسال میشد
    البته دوستان حق داشتند چون سرعت ارسال مطلب انقدر بالا بود که نمیشد گفتگوی شکل گرفته رو پیگیری کرد
    حالا که رگبار ارسال مطالب تموم شده میخوام نظرمو بدم ولی همه صحبت هایی که فکر میکنم باید قبلا یا گفته شده یا غیر مستقیم رد شده

    تنها حرفی که به ایشون دارم اینه که نمیتونید یک پسر کامل رو پیدا کنید (قدر مطلق نگذاشتم و فقط منظورم اینه که پیدا شدن همچین موردی سخته)

    من حرف اضافی نمیزنم و بعنوان مثال حرف آقای کروکدیل رو نقل قول میکنم :
    شاید همسر مناسب شما بلحاظ سنی از 28 سال به بالا باشه ، خوب چون شما روی موضوع مرفه بودن و همکفو بودن مالی هم تاکید دارید ، و پسری که تا اون سن مجرد بوده و تمکن مالی خوبی هم داشته ، بسیار باید ایمان قوی داشته باشه تا سالم و پاک مونده باشه ، بنابراین به نظر من کمی در این دو کفه پاکی و شرایط قوی مالی تعادل ایجاد کنید و اولویت بندی کنید.

    البته جواب شما رو هم خوندم :
    من درک می کنم که پسری که مثلا" 10 ساله داره کار می کنه هیچ وقت نمی تونه اون رفاهی رو که من تو خونمون داشتم برام فراهم کنه . به خاطر همینم حاضرم تا حدودی از این شرایط کوتاه بیام ولی فکر می کنم اگه بخوام خیلی غیر منطقی انتخاب کنم هم زندگی خودم رو نابود می کنم هم طرف( یعنی اگه بخوام خیلی کوتاه بیام چون این کار معمولا" مال موقعی که خواستگاری سنتی نباشه یعنی دو طرف از قبل هم دیگه رو خواسته باشن) . شده خواستگاری بیاد و شرایط مالی رو که بشنوه بگه نه من نمی تونم آره خوب راست می گی اینم شاید یه نقطه ضعف باشه .

    میتونم بگم وصف حال شما در تصویر زیر خلاصه میشه و تقریبا باید انتخابی مابین این دوحالت انتخاب کنید و اینکه طرف مقابل هر دو رو داشته باشی تا حدودی ناممکن و دست نیافتنی خواهد بود
    موفق باشید
    اول از همه خواستم از تک تکتون تشکر کنم نمی دونم چرا نمی شه پستاتونو لایک کنم از آقای کروکودیل گرفته تا تهمتن عزیز
    دوست عزیزم این اولین باره که من پست زدم اگه مطالب پستم بعضی جاها انسجام نداشت که خودمم قبول دارم باید ببخشید
    راستش من از پست هایی که بهم دادن به جز یک مورد اصلا" ناراحت نشدم . خوشحالم شدم که بچه ها با این قاطعیت مخالفت کردن یه باره دیگه هم بگم که من نام تاپیکم رو شاید خوب انتخاب نکردم وگرنه من لحظه ای هم حسرت همچین روابطی رو نمی خورم .دیروز دلم گرفته بود یهویی این فکر لعنتی به سراغم اومد که خودمم 100% مخالفشم هدفمم همین بود که شد که افرادی مثل مصباح الهدی و salehe ,miss marjan باهام به عنوان یک همجنس که داره همین دوران رو می گذرونه همدردی کنن
    یا افرادی مثل خاله قزی بیان تصویر قشنگ زندگی شون رو بدن و بهم امید بدن . به هر حال منم انسانم و مثل همه ی آدما گاهی اوقات از آینده ی تاریک می ترسم و ناامید می شم .
    یه چیز دیگه که خواستم بگم این بود که از پست های چند نفر مثل صبوری حس کردم منو یه آدم مغرور می بینن شاید من نباید تو پستم وارد جزییات ظاهر و ... می شدم اگه این کارو کردم فقط واسه ی این بود که بهتر بتونین باهام همدردی کنین و بدونین با چه سختی دارم این شرایط رو می گذرونم شاید سخت تر از اونایی که میان می گن خواستگار نداریم وگرنه من کیم که بخوام بگم من دختر ایده آلم!!!
    همیشه این تو ذهنم هست که زیبایی و این شرایط مالی چیزی نیست که من بدستش آورده باشم پس هیچ وقت بهش افتخار نمی کنم اگه دقت کرده باشین من گفتم دانشجوم با این که شاغلم چون دارم سعی می کنم بیشتر استقلال داشته باشم و تا جایی که می تونم خودم رو از حمایت مالی خانوادم محروم می کنم به خاطر همین اصلا" دوست ندارم لحظه ای فکر کنین که من به خاطر این چیزا به خودم می بالم!!و هیچ وقت هم به عنوان point حداقل تو این سایت مطرح نکردمشون و حتی گفتم من یه نفر رو که ایده آلم بود به خاطر هم کفو نبودن از دست دادم !

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط 1234567 نمایش پست ها
    سلام
    من چند بار تصمیم گرفتم یه نظری بذارم توی این قسمت ولی سرعت ارسال مطلب خیلی بالا بود
    درست مثل بارش شهاب سنگ
    یا بهتر بگم انگار جایی برید که 30 40 نفر همزمان با هم دارند با یک نفر صحبت میکنند
    خانم فرشته آسمانی هم که مونده بود با کی باید این وسط صحبت کنه

    ایشون مطلب تندی رو ارسال کردند که وقتی با حمله همه جانبه دوستان مواجه شدند سریعا سلاحشونو زمین گذاشتند و بدون مقاومت تسلیم شدند
    و در همون پست های ابتدایی تغییر موضع دادند اما تا آخرین پست ارسال شده بازم مبنا رو پست اولیه ایشون قرار داده بودند و برمبنای اون مطلب ارسال میشد
    البته دوستان حق داشتند چون سرعت ارسال مطلب انقدر بالا بود که نمیشد گفتگوی شکل گرفته رو پیگیری کرد
    حالا که رگبار ارسال مطالب تموم شده میخوام نظرمو بدم ولی همه صحبت هایی که فکر میکنم باید قبلا یا گفته شده یا غیر مستقیم رد شده

    تنها حرفی که به ایشون دارم اینه که نمیتونید یک پسر کامل رو پیدا کنید (قدر مطلق نگذاشتم و فقط منظورم اینه که پیدا شدن همچین موردی سخته)

    من حرف اضافی نمیزنم و بعنوان مثال حرف آقای کروکدیل رو نقل قول میکنم :
    شاید همسر مناسب شما بلحاظ سنی از 28 سال به بالا باشه ، خوب چون شما روی موضوع مرفه بودن و همکفو بودن مالی هم تاکید دارید ، و پسری که تا اون سن مجرد بوده و تمکن مالی خوبی هم داشته ، بسیار باید ایمان قوی داشته باشه تا سالم و پاک مونده باشه ، بنابراین به نظر من کمی در این دو کفه پاکی و شرایط قوی مالی تعادل ایجاد کنید و اولویت بندی کنید.

    البته جواب شما رو هم خوندم :
    من درک می کنم که پسری که مثلا" 10 ساله داره کار می کنه هیچ وقت نمی تونه اون رفاهی رو که من تو خونمون داشتم برام فراهم کنه . به خاطر همینم حاضرم تا حدودی از این شرایط کوتاه بیام ولی فکر می کنم اگه بخوام خیلی غیر منطقی انتخاب کنم هم زندگی خودم رو نابود می کنم هم طرف( یعنی اگه بخوام خیلی کوتاه بیام چون این کار معمولا" مال موقعی که خواستگاری سنتی نباشه یعنی دو طرف از قبل هم دیگه رو خواسته باشن) . شده خواستگاری بیاد و شرایط مالی رو که بشنوه بگه نه من نمی تونم آره خوب راست می گی اینم شاید یه نقطه ضعف باشه .

    میتونم بگم وصف حال شما در تصویر زیر خلاصه میشه و تقریبا باید انتخابی مابین این دوحالت انتخاب کنید و اینکه طرف مقابل هر دو رو داشته باشی تا حدودی ناممکن و دست نیافتنی خواهد بود
    موفق باشید
    اول از همه خواستم از تک تکتون تشکر کنم نمی دونم چرا نمی شه پستاتونو لایک کنم از آقای کروکودیل گرفته تا تهمتن عزیز
    دوست عزیزم این اولین باره که من پست زدم اگه مطالب پستم بعضی جاها انسجام نداشت که خودمم قبول دارم باید ببخشید
    راستش من از پست هایی که بهم دادن به جز یک مورد اصلا" ناراحت نشدم . خوشحالم شدم که بچه ها با این قاطعیت مخالفت کردن یه باره دیگه هم بگم که من نام تاپیکم رو شاید خوب انتخاب نکردم وگرنه من لحظه ای هم حسرت همچین روابطی رو نمی خورم .دیروز دلم گرفته بود یهویی این فکر لعنتی به سراغم اومد که خودمم 100% مخالفشم هدفمم همین بود که شد که افرادی مثل مصباح الهدی و salehe ,miss marjan باهام به عنوان یک همجنس که داره همین دوران رو می گذرونه همدردی کنن
    یا افرادی مثل خاله قزی بیان تصویر قشنگ زندگی شون رو بدن و بهم امید بدن . به هر حال منم انسانم و مثل همه ی آدما گاهی اوقات از آینده ی تاریک می ترسم و ناامید می شم .
    یه چیز دیگه که خواستم بگم این بود که از پست های چند نفر مثل صبوری حس کردم منو یه آدم مغرور می بینن شاید من نباید تو پستم وارد جزییات ظاهر و ... می شدم اگه این کارو کردم فقط واسه ی این بود که بهتر بتونین باهام همدردی کنین و بدونین با چه سختی دارم این شرایط رو می گذرونم شاید سخت تر از اونایی که میان می گن خواستگار نداریم وگرنه من کیم که بخوام بگم من دختر ایده آلم!!!
    همیشه این تو ذهنم هست که زیبایی و این شرایط مالی چیزی نیست که من بدستش آورده باشم پس هیچ وقت بهش افتخار نمی کنم اگه دقت کرده باشین من گفتم دانشجوم با این که شاغلم چون دارم سعی می کنم بیشتر استقلال داشته باشم و تا جایی که می تونم خودم رو از حمایت مالی خانوادم محروم می کنم به خاطر همین اصلا" دوست ندارم لحظه ای فکر کنین که من به خاطر این چیزا به خودم می بالم!!و هیچ وقت هم به عنوان point حداقل تو این سایت مطرح نکردمشون و حتی گفتم من یه نفر رو که ایده آلم بود به خاطر هم کفو نبودن از دست دادم !

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط مصباح الهدی نمایش پست ها
    آقای کروکدیل خیلی ممنون که اون داستان ها را گذاشتین!!!!

    چون من خودم الان می خواستم اون داستانهای میمون و دیوار شیشه ای ذهن را بذارم!!!

    فرشته جان حتما اونا را بخون!

    لینکش را هم می ذارم که راحت تر بخونی:



    چقدر خوب دیگه فکر نکنم تو این تالار کسی وجود داشته باشه این داستان ها را نخونده باشه!!!!

    بازم ممنون آقای کروکدیل!!!

    ولی بگم که عنوان داستان مترو را اشتباه انتخاب کردین ها! می خواستم زندگی دیگران را متحول کنم.زندگی خودم که از اول متحول بود!!!

    اون داستان آخری هم دوباره لینکش را تو پست بعدی اون تاپیک گذاشتم.گفتم خدای نکرده اطلاعاتتون ناقص نباشه.

    من خودم نمی دونستم این قدر مهم شدم که گفته هام را این ور اون ور هی می گن!

    اگه باز هم نیاز به داستان داشتین،حتما بهم خبر بدینا؛تعارف نکنید یک وقت!!!

    خواستم از شما یه تشکر ویژه کنم اولا" به خاطر همدردیاتون ثانیا" به خاطره لینکای مفیدی که گذاشتین برام
    من قبلا" تو موردای خودمم به این نتیجه رسیده بودم که تحصیلات تقریبا" یه معیار دکوری شده برام و هیچ دلیلی برای اینکه بگم طرف تحصیلات داشته باشه ندارم ولی با تاپیک شما مصمم تر هم شدم که این معیار رو ندید بگیرم .
    با آرزوی موفقیت برای شما خانم گل

  8. 2 کاربر از پست مفید فرشته آسمان تشکرکرده اند .

    1234567 (پنجشنبه 22 اسفند 92), مصباح الهدی (پنجشنبه 22 اسفند 92)

  9. #55
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 فروردین 96 [ 11:56]
    تاریخ عضویت
    1392-6-10
    نوشته ها
    834
    امتیاز
    8,579
    سطح
    62
    Points: 8,579, Level: 62
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 171
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    785

    تشکرشده 2,768 در 697 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    98
    Array
    یه چیز دیگه که خواستم بگم این بود که از پست های چند نفر مثل صبوری حس کردم منو یه آدم مغرور می بینن شاید من نباید تو پستم وارد جزییات ظاهر و ... می شدم اگه این کارو کردم فقط واسه ی این بود که بهتر بتونین باهام همدردی کنین و بدونین با چه سختی دارم این شرایط رو می گذرونم شاید سخت تر از اونایی که میان می گن خواستگار نداریم وگرنه من کیم که بخوام بگم من دختر ایده آلم!!!
    فرشته آسماني عزيز من اگر اون حرف ها رو زدم دقيقا به خاطر دغدغه ذهني خودم بود .

    ما آدم ها گاهي يادمون ميره اول وظايفمون رو ببينيم بعد حق و حقوقمون رو اگر اين صحبت ها رو كردم هدفم شخص خاص شما نبود نفر اول خود من.

    واقعا سخته از عهده وظايفمون بربيام بعد حق و حقوقمون رو بخوايم.

    اين كه شما پاك بودي و ...يك وظيفه است واين كه همسري مناسب شما در ادامه مسير زندگيتون باشه يك حق .
    پس عقل حكم ميكنه بدون اينكه چشم داشتي به حقت داشته باشي به وظيفت عمل كني .





    • اعلام حضور براي ختم قرآن در ماه رمضان سال1435قمري


    http://www.hamdardi.net/thread-32764.html


    خداوندا؛هدایتم کن تا به این باور برسم؛
    که جواب برخی دعاهایم؛
    «صبر» و «انتظار» است ...






  10. 4 کاربر از پست مفید صبوری تشکرکرده اند .

    1234567 (پنجشنبه 22 اسفند 92), فرهنگ 27 (پنجشنبه 22 اسفند 92), مصباح الهدی (پنجشنبه 22 اسفند 92), ستیلا (پنجشنبه 22 اسفند 92)

  11. #56
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 02 آذر 93 [ 13:22]
    تاریخ عضویت
    1392-12-21
    نوشته ها
    74
    امتیاز
    789
    سطح
    14
    Points: 789, Level: 14
    Level completed: 89%, Points required for next Level: 11
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    16

    تشکرشده 173 در 57 پست

    Rep Power
    0
    Array
    [quote=تهمتن;321438]مشکل بعضی از خانومهای محترم اینه که همه چیز رو با هم می خوان و خودشون هم متوجه نیستند که همه چیز رو می خوان. در حالیکه مشخص نیست خودشون تا چه حد ایده آل هستند برای اون فردی که همه ی معیارها رو داره.
    من چند بار گفتم که منظورم از گفتن شرایطم این نبود که بگم ایده آلم
    شما رابطه با جنس مخالف برقرار نکردید، خیلی هم خوب. پس باید به فکر خواستگارهاتون باشید. به نظر من اصلاً عنوان تاپیک رو اشتباه انتخاب کردید.
    اینو قبول دارم در حد لالیگا
    خانوم ها هم باید دو سه تا ملاک اصلی رو در نظر بگیرن که بدون وجود اونا به هیچ وقت حاضر به ازدواج نیستند و بقیه رو ملاک فرعی در نظر بگیرند تا بتونند بر اساس واقعیات موجود زندگی توانایی ازدواج خوب رو داشته باشند.
    خب بزارین یه جمع بندی کنم تا نظر خاله قزی عزیز هم تامین بشه با این حساب ملاکای اصلی من این می شه 1.سلامت اخلاقی 2.هم کفو بودن مالیمن توی این چند ماهی که چراغ خاموش توی این تالار تاپیک ها رو خوندم به نظرم رسید که ملاک اختلاف سنی و تحصیلات رو بد گذاشته بودم . درست می گین اینا باید بشه ملاکای فرعی م که خیلی وقتم هست همینطوری شده .یه بار دیگه هم گفتم من قصدم از تاپیک فقط همدردی بود ولی دوستایی مثل شما اومدن و بیشتر از اون چیزی که دنبالش می گشتم کمکم کردن بازم مرسی

  12. 2 کاربر از پست مفید فرشته آسمان تشکرکرده اند .

    1234567 (پنجشنبه 22 اسفند 92), مصباح الهدی (پنجشنبه 22 اسفند 92)

  13. #57
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 26 اردیبهشت 93 [ 09:36]
    تاریخ عضویت
    1392-1-11
    نوشته ها
    40
    امتیاز
    988
    سطح
    16
    Points: 988, Level: 16
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 12
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 62 در 22 پست

    Rep Power
    0
    Array
    با سلام به شما آبجی گلم
    چقدر خوشحال شدم تو این اوضاع روحی روانی که دارم تاپیک شما رو خوندم چقدر انرژی مثبت گرفتم...یه جورایی هم ازتون ممنونم که به موقع این تاپیک رو زدین .چون بهش نیاز داشتم
    نمیدونم تاپیک من رو خوندین یا نه ...من پسری هستم که تا این سن که تو 25 سالگی هستم وارد اینجور رابطه ها نشدم با اینکه به جرات میتونم بگم اندازه موهای سرم برای موقعیت پیش اومده بود...
    اما همیشه و همیشه فکر به اینکه باید خودم رو سالم نگه دارم تا خدا اینا رو ببینه ازم راضی باشه همیشه منو از گناه ها دور نگه داشت
    من به عنوان یه پسر که وارد اینجور رابطه ها نشدم به شما میگم که تو این زمینه تنها نیستین
    درسته که الان زمونه جوری شده که کسی که وارد این رابطه ها نشه رو بهش میگن عقب افتاده و ... اما به نظر من این عقب افتادگی بعدها در ازدواج خیلی به آدم حال میده.. چرا؟ چون همه چیز واست تازگی داره...
    چرا تو ذهن همه یه خاطره مبهم باشیم نه یه آدم ماندگار؟
    برای من پسر تو این تهران شلوغ پیدا کردن یه دختر کار خیلی راحتیه...
    اما نمیخوام و نمیکنم اینکارو به قول شاعر گفتنی صبر میکنم تا از قوره حلوا سازم

  14. کاربر روبرو از پست مفید mohamad_021 تشکرکرده است .

    مصباح الهدی (پنجشنبه 22 اسفند 92)

  15. #58
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 08 خرداد 99 [ 15:45]
    تاریخ عضویت
    1391-10-02
    نوشته ها
    399
    امتیاز
    8,219
    سطح
    61
    Points: 8,219, Level: 61
    Level completed: 23%, Points required for next Level: 231
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    14

    تشکرشده 833 در 318 پست

    Rep Power
    60
    Array
    سلام دوست عزیز،اگر کسی پاک مونده و سمت این کارها نرفته فقط و فقط به خودش ارزش قائل شده ،شما الان 25 سالته من بهتون میگم اگر 250 سالتون هم شد و راه درست رو رفته بودید به راهی که رفتید شک نکنید،چون شما راه درست رو رفتید و مطمئن باشید نتیجشو میبینید،منم الان یکی مثل شما هستم و منتها از جنس مخالف و دلنگرانیم بیشتر از شماست برای پیدا کردن همسر، اما هیچ وقت نمیگم دختر پاک و سالم اصلا وجود نداره،هم پسر سالم هست و هم دختر سالم،منتها ادم باید پیداش کنه

  16. کاربر روبرو از پست مفید samanft تشکرکرده است .

    مصباح الهدی (پنجشنبه 22 اسفند 92)

  17. #59
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 شهریور 94 [ 02:59]
    تاریخ عضویت
    1392-10-14
    نوشته ها
    143
    امتیاز
    2,611
    سطح
    31
    Points: 2,611, Level: 31
    Level completed: 8%, Points required for next Level: 139
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    448

    تشکرشده 166 در 82 پست

    Rep Power
    30
    Array
    شما میگی معتقدی دیگه
    والا من که نمیدونم چقدر خدا راست میگه
    چقد به حرفاییی که میزنه عمل میکنه
    ولی میدونم این ایه قران هستش که یه همچین چیزی میگه:
    و زنان چاک برای مردان پاک, و مردان پاک برای زنان پام هستند!
    ایشالا که از اون پاکاش به پستت بخوره
    والا من تا الان که بیست و یه سالمه که با کسی دوستی خاصی نداشتم
    دایمم که 28 سالشه که اصلا اهل این حرفا نیست
    یکی از رفیقامم که کلا از این کارا بدش میاد
    این سه تا فعلا
    **
    راستی
    اینم اضافه کنم که من خودم عین چیییییییییی پشیمونم برای اینکه با کسی دوست نشدم و البته برای اینکه این طرز فکر رو دارم که : "میخوام تا موقع ازدواجم با هیچ دختری ارتباط خاصثی برقرار نکنم"
    ولی چون دیدم شما معتقدی گفتم اینا رو
    منم مذهبی هستم تو در کل
    ولی...
    نمیدونم احسا اعتماد نمیکنم به این ایه
    ویرایش توسط Mr.Anderson : جمعه 23 اسفند 92 در ساعت 18:50

  18. #60
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 02 آذر 93 [ 13:22]
    تاریخ عضویت
    1392-12-21
    نوشته ها
    74
    امتیاز
    789
    سطح
    14
    Points: 789, Level: 14
    Level completed: 89%, Points required for next Level: 11
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    16

    تشکرشده 173 در 57 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط mohamad_021 نمایش پست ها
    با سلام به شما آبجی گلم
    چقدر خوشحال شدم تو این اوضاع روحی روانی که دارم تاپیک شما رو خوندم چقدر انرژی مثبت گرفتم...یه جورایی هم ازتون ممنونم که به موقع این تاپیک رو زدین .چون بهش نیاز داشتم
    نمیدونم تاپیک من رو خوندین یا نه ...من پسری هستم که تا این سن که تو 25 سالگی هستم وارد اینجور رابطه ها نشدم با اینکه به جرات میتونم بگم اندازه موهای سرم برای موقعیت پیش اومده بود...
    اما همیشه و همیشه فکر به اینکه باید خودم رو سالم نگه دارم تا خدا اینا رو ببینه ازم راضی باشه همیشه منو از گناه ها دور نگه داشت
    من به عنوان یه پسر که وارد اینجور رابطه ها نشدم به شما میگم که تو این زمینه تنها نیستین
    درسته که الان زمونه جوری شده که کسی که وارد این رابطه ها نشه رو بهش میگن عقب افتاده و ... اما به نظر من این عقب افتادگی بعدها در ازدواج خیلی به آدم حال میده.. چرا؟ چون همه چیز واست تازگی داره...
    چرا تو ذهن همه یه خاطره مبهم باشیم نه یه آدم ماندگار؟
    برای من پسر تو این تهران شلوغ پیدا کردن یه دختر کار خیلی راحتیه...
    اما نمیخوام و نمیکنم اینکارو به قول شاعر گفتنی صبر میکنم تا از قوره حلوا سازم
    محمد عزیز روزی که شما تاپیک زدید من خوندم و گفنم کاش عضو بودم و یه کم همدردی می کردم و می گفتم که حرف دل من و زدین ولی متاسفانه اونروز سرم خیلی شلوغ بود و اصلا" یادم رفت تا این که یکی از بچه ها اومدن لینک تاپیک شما رو گذاشتن برام منم چون دیدم شما تو تاپیک من پست نذاشتین اومدم تو تاپیکتون خواهش کردم تا یه سر بیاین اینجا براتون یه کم نوشتم نمیدونم خوندین یا نه . دقیقا" مشکل منم همینه که موقعیت زیاد فراهم می شه ! ولی خب خدا رو شکر که با همه ی این سختی ها پامون رو تو این راهها نذاشتیم
    امیدوارم روزی برسه که جامعه پر بشه از پسرای گلی عین شما

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط aminhashemy نمایش پست ها
    شما میگی معتقدی دیگه
    والا من که نمیدونم چقدر خدا راست میگه
    چقد به حرفاییی که میزنه عمل میکنه
    ولی میدونم این ایه قران هستش که یه همچین چیزی میگه:
    و زنان چاک برای مردان پاک, و مردان پاک برای زنان پام هستند!
    ایشالا که از اون پاکاش به پستت بخوره
    والا من تا الان که بیست و یه سالمه که با کسی دوستی خاصی نداشتم
    دایمم که 28 سالشه که اصلا اهل این حرفا نیست
    یکی از رفیقامم که کلا از این کارا بدش میاد
    این سه تا فعلا
    **
    راستی
    اینم اضافه کنم که من خودم عین چیییییییییی پشیمونم برای اینکه با کسی دوست نشدم و البته برای اینکه این طرز فکر رو دارم که : "میخوام تا موقع ازدواجم با هیچ دختری ارتباط خاصثی برقرار نکنم"
    ولی چون دیدم شما معتقدی گفتم اینا رو
    منم مذهبی هستم تو در کل
    ولی...
    نمیدونم احسا اعتماد نمیکنم به این ایه
    چه بامزه که شمردی من و داییم و دوستم خب من سعی می کنم با همه ی موردایی که می بینم بازم به این آیه معتقد بمونم و خیلی هم بهش فکر می کنم . چون میگن به هر چی زیاد فکر کنی بهش می رسی .

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط aminhashemy نمایش پست ها
    شما میگی معتقدی دیگه
    والا من که نمیدونم چقدر خدا راست میگه
    چقد به حرفاییی که میزنه عمل میکنه
    ولی میدونم این ایه قران هستش که یه همچین چیزی میگه:
    و زنان چاک برای مردان پاک, و مردان پاک برای زنان پام هستند!
    ایشالا که از اون پاکاش به پستت بخوره
    والا من تا الان که بیست و یه سالمه که با کسی دوستی خاصی نداشتم
    دایمم که 28 سالشه که اصلا اهل این حرفا نیست
    یکی از رفیقامم که کلا از این کارا بدش میاد
    این سه تا فعلا
    **
    راستی
    اینم اضافه کنم که من خودم عین چیییییییییی پشیمونم برای اینکه با کسی دوست نشدم و البته برای اینکه این طرز فکر رو دارم که : "میخوام تا موقع ازدواجم با هیچ دختری ارتباط خاصثی برقرار نکنم"
    ولی چون دیدم شما معتقدی گفتم اینا رو
    منم مذهبی هستم تو در کل
    ولی...
    نمیدونم احسا اعتماد نمیکنم به این ایه
    چه بامزه که شمردی من و داییم و دوستم خب من سعی می کنم با همه ی موردایی که می بینم بازم به این آیه معتقد بمونم و خیلی هم بهش فکر می کنم . چون میگن به هر چی زیاد فکر کنی بهش می رسی .

  19. کاربر روبرو از پست مفید فرشته آسمان تشکرکرده است .

    Mr.Anderson (چهارشنبه 28 اسفند 92)


 
صفحه 6 از 6 نخستنخست 123456

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. کسی رو دوست دارم که نباید اون رو دوست داشته باشم
    توسط ahmad_reza در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: یکشنبه 03 دی 91, 02:34
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 04 بهمن 90, 20:16
  3. +با کسی دوست شدم که دوست دیگه ای داره
    توسط nazi_145 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: چهارشنبه 18 اردیبهشت 87, 15:18
  4. با کسی دوست شدم که دوست دیگه ای داره
    توسط nazi_145 در انجمن ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: یکشنبه 15 اردیبهشت 87, 15:01

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 12:13 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.