به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 6 از 7 نخستنخست 1234567 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 51 تا 60 , از مجموع 66
  1. #51
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 26 تیر 93 [ 16:22]
    تاریخ عضویت
    1392-7-17
    نوشته ها
    126
    امتیاز
    1,117
    سطح
    18
    Points: 1,117, Level: 18
    Level completed: 17%, Points required for next Level: 83
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 33 در 28 پست

    Rep Power
    0
    Array
    فقط لطفا نگید که پس به دردسرش نمی آرزه، برو بشین زندگیت رو بکن

  2. #52
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 26 تیر 93 [ 16:22]
    تاریخ عضویت
    1392-7-17
    نوشته ها
    126
    امتیاز
    1,117
    سطح
    18
    Points: 1,117, Level: 18
    Level completed: 17%, Points required for next Level: 83
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 33 در 28 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام به همگی


    از وقتی موضوع جدایی رو با همسرم در میون گذاشتم، یک مشکل جدید هم پیدا کردم؛ از اون روز دائم حرف بچه دار شدنمون رو میزنه، و چون میدونه من زیربار نمیرم، عذر میخوام هر کار از دستش بر میاد انجام میده که ناخواسته هم شده باردار شم. الان اینو دیگه کجای دلم باید بذارم نمیدونم.

  3. #53
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 01 خرداد 93 [ 18:51]
    تاریخ عضویت
    1392-5-31
    نوشته ها
    116
    امتیاز
    902
    سطح
    16
    Points: 902, Level: 16
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 98
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    75

    تشکرشده 139 در 73 پست

    Rep Power
    0
    Array
    خانوم محترم
    من دوست ندارم توصیه ای به شما بکنم و خدایی نکرده باعث بشم کسی کاری رو انجام بده و بعد ازش پشیمون بشه ...
    اگر من در شرایط شما بودم و فقط با توجه به چیزهایی که از نوشته های شما از همسرتون فهمیدم, سریعا" به خونه ی یکی از آشنا ها میرفتم(می شه گفت ترکش میکردم) و یا بلیط میگرفتم و میرفتم ایران.
    از صحبتهای شما من اینطوری برداشت کردم که هنوز مردد هستید. همش میگید تحمل فشار رو نداره, ضربه نخوره!!!! من نمیدونم ایشون چه اخلاقی دارند ولی آیا اگر بهشون فشار عصبی بیاد دست به کارهای وحشتناکی میزنن؟ اگر نه پس مشکل چیه؟ شما تو این زندگی همش فشار عصبی داشتید , پس چرا نگران یک فرد بیمار هستید. ببخشید ولی یک معتاد یک فرد بیماره, کسی که خیانت کرده,معتاده.
    نمیدونم از چی نگرانید...اگر شما ترکش کنید کار دست خودش میده آیا؟ مثلا خیلی بخواد ناراحت بشه چکار میکنه؟ ایشون ضربه میخوره از طلاق؟ چطور وقتی داشت خیانت میکرد ضربه نخورد؟
    شما اونقدر دوستش دارید که هنوز روش تعصب دارید!!!!!!
    جای تعجبه................. اگر پشت و پناهی نداشتید و خانوادتون ازتون حمایت نمی کردن , بله من میگفتم بمونید و با هم برید مشاوره, البته الانم برید شاید بد نباشه, چون خیلی چیزا مشخص میشه.


    ببین این رو برای خودت میگم. بشین خوب با خودت فکر کن, ببین دوست داری تو زندگی چکار کنی؟ به اهدافی بغیر از همسرت فکر کن....به زندگی خوبی که دوست داشتی داشته باشی فکر کن. فکر کن ببین اگر بمونی؛ چندین سال بعد آیا روزی نمیرسه که ببینی هویتت در هویت همسرت کامل حل شده و چیزی ازش نمونده؟ ببینی حتی نمیدونی چی میخوای! کی هستی!
    طوری زندگی کن که از خودت راضی باشی, حرمتت حفظ بشه. بر فرض که بخوای بمونی, آیا بچه ی فرضی , امکان مناسبی داره برای بدنیا اومدن؟ تو توی یک خانواده ی پر مهر بزرگ شدی, پس تو که نسل بعد از پدر و مادرت هستی باید حتی بهتر از اونا باشی و زندگی بهتری داشته باشی(حداقل در سطح پدر و مادرت)

    به این مسئله فکر کن که شاید چندین سال بعد روزی برسه که همسری نداشته باشی, آیا هویتی از تو باقی مونده که بخوای تنهایی راه رو ادامه بدی؟ یا همه ی انرژیت صرف این شده که بفکر عشقت باشی! برای اون باشی! نه برای خودت!
    نمی دونم چرا اما از دست همسرت خیلی دارم حرص میخورم!!!!
    ویرایش توسط اسکارلت : جمعه 03 آبان 92 در ساعت 01:12

  4. #54
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام
    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 93 [ 11:18]
    تاریخ عضویت
    1392-3-26
    نوشته ها
    1,155
    امتیاز
    3,537
    سطح
    37
    Points: 3,537, Level: 37
    Level completed: 25%, Points required for next Level: 113
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Overdrive1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    153

    تشکرشده 2,575 در 920 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سروین جان مواظب باش یک وقت آسیب نبینی با این کارهایش ! مشکل بارداری با قرص حل می شه اما اگر یک وقت به طرز بدی این کارها را بکنه و متوجه نباشه ... مواظب باش عزیزم.

  5. کاربر روبرو از پست مفید نوروزیان. تشکرکرده است .

    اسکارلت (جمعه 03 آبان 92)

  6. #55
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 26 تیر 93 [ 16:22]
    تاریخ عضویت
    1392-7-17
    نوشته ها
    126
    امتیاز
    1,117
    سطح
    18
    Points: 1,117, Level: 18
    Level completed: 17%, Points required for next Level: 83
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 33 در 28 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ممنون از تو. خوب من هم میخوام ترکش کنم دیگه، مگه ‌چیزی غیر از این گفتم تا الان؟ اما نمیخوام بذارم برم، و تازه همه درد سرها بعد از رفتنم شروع بشه. واقعا با چیز هایی که تا الان در مورد شخصیت همسرم دستتون اومده، فکر میکنین بیخبر از پیشش برم، منطقی بر خورد میکنه؟ من فقط نمیخوام بیشتر از این سختی تو زندگی تحمل کنم، واسه همین گفتم، اصلا رسمی جدا نشم، اما یجوری یک وکالت نامه برای طلاق بگیرم ازش، اون‌وقت برم. اما کسی از این ایده‌ام استقبال نکرد




    Nopo aziz

    ممنون از تو،


    از روز اول همیشه قرص میخوردم، اما چند وقته آسم عصبی گرفتم، اصلا این قرصا رو نمیتونم مصرف کنم، همسرم هم میدونه و میخواد نهایت بهره برداری رو از این داستان بکنه
    ویرایش توسط Sarvin : جمعه 03 آبان 92 در ساعت 01:28

  7. کاربر روبرو از پست مفید Sarvin تشکرکرده است .

    اسکارلت (جمعه 03 آبان 92)

  8. #56
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام
    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 93 [ 11:18]
    تاریخ عضویت
    1392-3-26
    نوشته ها
    1,155
    امتیاز
    3,537
    سطح
    37
    Points: 3,537, Level: 37
    Level completed: 25%, Points required for next Level: 113
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Overdrive1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    153

    تشکرشده 2,575 در 920 پست

    Rep Power
    0
    Array
    چه دردسری ممکن است درست شود ؟ از طرف خانواده ها نگران هستید ؟

  9. #57
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 01 خرداد 93 [ 18:51]
    تاریخ عضویت
    1392-5-31
    نوشته ها
    116
    امتیاز
    902
    سطح
    16
    Points: 902, Level: 16
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 98
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    75

    تشکرشده 139 در 73 پست

    Rep Power
    0
    Array
    فکر نمی کنی این اصرارت به جدایی با وکالت بخاطر این باشه که نمی خوای باهاش روبرو بشی و مبادا پشیمونت کنه آیا؟ چون شبیه این کارا برای خودم پیش اومده , هر وقت دوست نداشتم با چیزی روبرو بشم همچین راه حلهایی به ذهنم میرسید. البته اینهم راه حلیه,.... نمی دونم. وقتی ازش وکالت بگیری یعنی طرف قضیه رو جدی میگیره دیگه...پس به هر حال باید باهاش روبرو بشه دیگه..... من فکر میکنم اگر خانوادت در مورد این مسایل میتونن حساب شده عمل کنن , اونا رو در جریان بذار
    در ضمن منظورم از ترک کردن, بیخبر رفتن نبود. یه نامه ای چیزی میذاری واسش و خانوادت رو هم در جریان میگذاری و همچنین یک شخص مورد اعتماد همه فن حریف که بتونی بهش تکیه کنی رو اگر سراغ داشته باشی خیلی خوبه.
    ویرایش توسط اسکارلت : جمعه 03 آبان 92 در ساعت 01:34

  10. #58
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 26 تیر 93 [ 16:22]
    تاریخ عضویت
    1392-7-17
    نوشته ها
    126
    امتیاز
    1,117
    سطح
    18
    Points: 1,117, Level: 18
    Level completed: 17%, Points required for next Level: 83
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 33 در 28 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نمیدونم نوپو جان، چون اصلا همسرم قابل پیش بینی نیست کارهاش. دلم میخواست با آرامش و توافق جدا شیم ، هم واسه خودمون ، هم خانواده.




    اسکارلت عزیز





    یکی از دلایلش هیمنه. باور کن اصلا مغزم دیگه کار نمیکنه، چرا انقدر میخواد همه چیز رو پیچیده کنه. اصلا تا وقتی بین خودمون حلش نکردیم، نمیخوام خانوادم بدونن
    ویرایش توسط Sarvin : جمعه 03 آبان 92 در ساعت 01:36

  11. #59
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 01 خرداد 93 [ 18:51]
    تاریخ عضویت
    1392-5-31
    نوشته ها
    116
    امتیاز
    902
    سطح
    16
    Points: 902, Level: 16
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 98
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    75

    تشکرشده 139 در 73 پست

    Rep Power
    0
    Array
    وکیل میتونی بگیری؟ پول کافی برای تنهایی اقدام کردن داری؟ فامیلی یا دوست قابل اعتماد داری اونجا؟

  12. #60
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 26 تیر 93 [ 16:22]
    تاریخ عضویت
    1392-7-17
    نوشته ها
    126
    امتیاز
    1,117
    سطح
    18
    Points: 1,117, Level: 18
    Level completed: 17%, Points required for next Level: 83
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 33 در 28 پست

    Rep Power
    0
    Array
    بله، همه این‌ها رو که گفتین دارم.


 
صفحه 6 از 7 نخستنخست 1234567 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 19:09 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.