وای خدای من... احمد آقا من متأسفم اینجا بد بیراه نوشتم در مورد مردا... دیروز خیلی ناراحت بودم معذرت می خوام برادر من... وقتی م یبینم احساس ممکنه زن و مرد سرش نشه و طرد شدن چه از طرف مرد باشه چه از طرف زن طرف مقابل را داغون می کنه... واقعاً منم مثل شما همین مشکلات را با قهر کردنهای این آقا داشتم... منم اعتماد به نفس نداشتم به خدا مثل همین که ساحل جان میگه که مرغ همسایه قدقد کرد ما باید منتظر قهر کردنش می بودیم...
از من ناراحت نشید ولی آقا اجمد هم من و هم شما از موضع ضعف با رابطه هامون برخورد کردیم. همسر من دست منو خونده... میدونه طاقت نمیارم و میرم سمتش... می خواد برگ برنده دستش باشه... ولش کن بذار یک چند وقت بگذره اگر دوستت داشته باشه یا میاد سمتت یا دلش تنگ میشه اگر بری سمتش برات قیافه نمی گیره اینطوری... ولی اگر دوستت نداشته باشه بهتر که همین الان بره!!!! به خدا هرچی توی یه رابطه تنهایی دست و پا بزنی و بخوای یه چیزی را به زور حالی کسی کنید خودتان نابود میشید و زندگیتون. شنیدید می گن "چیزی که به التماس آلوده هست را نمی خوام حتی اگر اون چیز خود زندگی باشه"...






علاقه مندی ها (Bookmarks)