سلام بنده 7 ماه هست که ازدواج کردم همسرم خیلی عصبی هست با خانوادم درگیر هست و نمیذاره من برم و نه اونا بیان منم نمیتونم به خانوادم بگم که شوهرم اجازه نمیده همش فحش به اونا و من میده و دوست داره که هرچی اون گفت منم تاییدش کنم خیلی باهم چپ افتادن دیگه ازش خسته شدم خیلی ناراحتم پیشنهاد جدایی بهش دادم و اونم قبول کرده نمیدونم چیکار کنم چه جوری درستش کنم گاهی منو میزنه هر وقت عصبی میشه وسایل خونه رو میشکنه کمکم کنید همسرم خیلی خودبزرگ بینه[/size]








علاقه مندی ها (Bookmarks)