به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 6 از 7 نخستنخست 1234567 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 51 تا 60 , از مجموع 64
  1. #51
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 12 مهر 91 [ 15:21]
    تاریخ عضویت
    1390-11-01
    نوشته ها
    208
    امتیاز
    1,710
    سطح
    24
    Points: 1,710, Level: 24
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 90
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    194

    تشکرشده 194 در 102 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: کتک کاری همسر

    خب اقلیما جان شاید همکارای شوهر شما متاهل بودن این یه دختر مجرد بود. من همش فکر میکنم بخاطر او ن شوهر من با دائی اون دختر شریک شده درصورتیکه شوهرم این حرف ر و قبول نداره. نمیدونم چی درسته چی غلط نمی دونم واقعا شوهرم راست میگه یا نه؟ حتی قسم قران میخوره ولی نمی دونم به قران معتقده یا نه چون نماز نمی خونه.

  2. #52
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 21 تیر 99 [ 21:50]
    تاریخ عضویت
    1390-2-14
    نوشته ها
    1,339
    امتیاز
    22,823
    سطح
    93
    Points: 22,823, Level: 93
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 527
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran10000 Experience PointsTagger First ClassOverdrive
    تشکرها
    3,264

    تشکرشده 3,442 در 1,036 پست

    Rep Power
    151
    Array

    RE: کتک کاری همسر

    ساناز جان مطمئن باش هیچ مشکلی نیست
    به ذهن سطحیت اجازه نده که این فکرو اینقدر نو ذهنت پر و بال بده
    تو حتی یه مدرک مسلم بر علیه همسرت نداری
    نذار این فکر تبدیل به یه وسواس فکری بشه برات

    بشین با خودت یک ساعت خلوت کن
    ببین چی کار کنی این شک و دودلی از وجودت بیرون میره و همون کار کن

    ساناز جان زندگی کن و از زندگیت لذت ببر
    به همسرت اجازه بده در کنارت آرامش بگیره
    تو با این افکارت داری زندگی رو به کام خودت و همسرت تلخ میکنی

    [align=center]خوشبخت کسی نیست که مشکلی ندارد
    بلکه کسی است که با مشکلاتش مشکلی ندارد .[/align]

  3. 3 کاربر از پست مفید eghlima تشکرکرده اند .

    eghlima (چهارشنبه 19 بهمن 90)

  4. #53
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 28 اسفند 93 [ 14:00]
    تاریخ عضویت
    1390-5-11
    نوشته ها
    588
    امتیاز
    7,524
    سطح
    57
    Points: 7,524, Level: 57
    Level completed: 87%, Points required for next Level: 26
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    4,002

    تشکرشده 4,006 در 737 پست

    Rep Power
    73
    Array

    RE: کتک کاری همسر

    نقل قول نوشته اصلی توسط sanazi_o
    بخدا من هیچ کم کاری نکردم همسرم میگه از همه چیز من راضی هستش بجز اخلاق من که شکاک هستم میگه اگه این مورد هم نداشتی بهترین زن دنیا بودی واسه من. چون هیچ چیز براش کم نمیزارم ولی بخاطر شکم بهش بی احترامی میکنم. میگه با این وجود خیلی د وستت دارم که 4ساله طلاقت ندادم میگه من همسر اولم را در عرض یک هفته که تصمیم گرفتیم جدا بشیم طلاق دادم ولی من الان 3 ساله ازش میخوام جدا بشیم راضی نیست.
    ساناز جان به نظر من بهترین کاری ما خانوما میتونیم در حق شوهرمون انجام بدیم اینه که اخلاق خوبی داشته باشیم و بهشون احترام بگذاریم و بهشون اعتماد داشته باشیم و تو فضای خونه آرامش وجود داشته باشه .
    خانومی با این روشی که در پیش گرفتی بترس از روزی که شوهرتون واقعا به طرف زنی دیگه کشیده بشه و ...
    عزیزم زندگیتو با این شک ها خراب نکن و خودت و شوهرتو بیش ازاین آزار نده .
    شوهر من بخاطر شرایط کاریش با 100ها دختر مجرد و متاهل سروکار داره وحتی خیلی از کارهاشو تلفنی و تو خونه انجام میده . ولی این دلیل نمیشه که بهش شک کنم حتی به خودشم گفتم نمیتونه کسی رو پیدا کنه که بیشتر از من دوستش داشته باشه
    مسلمه که شوهرتون خیلی دوستون داره پس قدر شوهرت و زندگیتو بدون.
    خوشبخت باشی گلم :


  5. کاربر روبرو از پست مفید پاییزان تشکرکرده است .

    پاییزان (چهارشنبه 19 بهمن 90)

  6. #54
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 25 تیر 92 [ 11:29]
    تاریخ عضویت
    1390-7-28
    نوشته ها
    195
    امتیاز
    2,449
    سطح
    29
    Points: 2,449, Level: 29
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 1
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    370

    تشکرشده 371 در 137 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: کتک کاری همسر

    ساناز جان من با حرفهای اقلیما و پاییزان موافقم
    اون دختره که میدونه شوهرت زن داره با خودت فکر کن یه دختر مجرد موقعیتهای بهتری داره تا بخواد با شوهر تو که ازدواج دومش هست ارتباط برقرار کنه از طرفی شوهرتم هرگز سر زندگیش ریسک نمیکنه چون ازدواج دومشه بشین با خودت فکر کن اگه این 2 تا بخوان با هم رابطه داشته باشن چی عایدشون میشه چیو از دست میدن
    اینقدر افکار منفی به خودت راه نده حالا شوهرت با این دوستشم کار نکنه بره جای دیگه بازم دختر هست زن مطلقه هست نمیشه که شوهرتو حبس کنی تو خونه یا همیشه نگرانش باشی اینقدر این حرفهارو تو روی شوهرت نگو خودتو سبک نکن بزار روتون به روی هم باز نشه سر این مسائل و حجب و حیا از بین بره اونوقت همه چی براش عادی میشه
    شوهرت دوست داره و هرگز بخاطر هیچ زن وهیچ دختری تورو از دست نمیده مطمئن باش عزیزم اون با زندگیش بازی نمیکنه سر یه زن یا یه دختر دیگه
    منم اوائل که با شوهرم ازدواج کرده بودم یه خورده تجسس میکردم گوشیشو چک میکردم بعدش خودش گفت هر وقت خواستی بیا گوشیمونو عوض کنیم تا خیالت راحت شه از کلید شرکتشم برام ساخت گفت هر لحظه دوست داری پاشو بیا اونجا تا خیالت راحت بشه پسورد ایمیلاشم داده به من خلاصه گفت هر چیزی نگرانت میکنه بگو ولی دوست ندارم به من شک داشته باشی الان من از چشمام بیشتر به شوهرم اعتماد دارم و مطمئنم اون از من بیشتر پایبنده به زندگی
    ساناز جون توام با ارامش و سیاست زنونه باید از شوهرت بخوای نگرانیهاتو که البته بی مورد هست برطرف کنه اگه با قلدری وایسی جلو شوهرت و سوال جوابش کنی نتیجش میشه کتک کاری و بی احترامی

  7. 3 کاربر از پست مفید taranee تشکرکرده اند .

    taranee (چهارشنبه 19 بهمن 90)

  8. #55
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 03 آبان 98 [ 02:40]
    تاریخ عضویت
    1390-2-27
    نوشته ها
    480
    امتیاز
    12,382
    سطح
    72
    Points: 12,382, Level: 72
    Level completed: 83%, Points required for next Level: 68
    Overall activity: 66.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    645

    تشکرشده 634 در 321 پست

    Rep Power
    64
    Array

    RE: کتک کاری همسر

    ساناز جان فکر کنم اگه واقعا" و درست و حسابی روی سوالم فکر میکردی جوابت در حد 1 خط نبود !!!!
    اینکه میگی 3 ساله میخوام ازش جدا شم به نظرم اصلا" اینجوری نیست و قدرت اینو نداری و فقط برای محک زدن علاقش نسبت به خودت هرازچندگاهی میگی طلاق که خیلی هم روش بد و خطرناکیو در پیش گرفتی در نظر بگیر که ظرفیت و تحمل هر ادمی اندازه داره اگر شوهر من بامن این رفتارارو میکرد بعید بدونم 4 سال تحمل میکردم و کتک کاری حداقل برخوردمون میشد
    اگر نخوای به خودت کمک کنی مثل این 50 پست گذشته که بیشتر حالت درد ودلی داشته پستات میگذره و نتیجه نمیگیری
    (امیدوارم بابت صراحت کلامم ازردت نکرده باشم )

  9. 3 کاربر از پست مفید sahra100 تشکرکرده اند .

    sahra100 (چهارشنبه 19 بهمن 90)

  10. #56
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 12 مهر 91 [ 15:21]
    تاریخ عضویت
    1390-11-01
    نوشته ها
    208
    امتیاز
    1,710
    سطح
    24
    Points: 1,710, Level: 24
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 90
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    194

    تشکرشده 194 در 102 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: کتک کاری همسر

    از همه دوستای خوبم ممنونم که به من کمک میکنین. فقط توروخدا این دفعه منو راهنمایی کنید. دیگه مزاحمتون نمی شم. به نظر شما من با خانم دوست شوهرم صحبت کنم که بتونم بفهمم شوهرم با خواهرزاده شوهر این خانم رابطه ای داشته یا نه؟؟ نمی دونم این کار درسته یا نه ولی زده به سرم که این کارو بکنم. این موضوع خیلی منو عذاب میده . از 5 صبح تا 8 صبح گریه کردم با چشم اشکی اومدم سرکار. همیشه این مسئله منو عذاب میده، درسته اون دختره دیگه از اونجا رفته ولی اگه رابطه ای بوده در گذشته من نمی تونم ازش بگذرم. شوهرم خیلی قسم قرآن خورده که چیزی بینشون نبوده ولی من فکر میکنم قسم دروغ خورده. بچه ها میشه کسی به دروغ دستش روی روی قران بزاره و خدا باهاش کاری نداشته باشه؟؟

  11. #57
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 21 تیر 99 [ 21:50]
    تاریخ عضویت
    1390-2-14
    نوشته ها
    1,339
    امتیاز
    22,823
    سطح
    93
    Points: 22,823, Level: 93
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 527
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran10000 Experience PointsTagger First ClassOverdrive
    تشکرها
    3,264

    تشکرشده 3,442 در 1,036 پست

    Rep Power
    151
    Array

    RE: کتک کاری همسر

    تو مزاحم ما نیستی
    هیچ کسم ،کسی رو مجبور نمی کنه که برای شما پست بذاره
    همه ما نگران تو و زندگیت هستیم
    ساناز عزیز این کار تو از نظر من یه عیب خیلی بزرگ داره و یه توهین بزرگ به همسرته در واقع با این کارت خیلی واضح به همسرت می فهمونی که به تو و حرفت به هیچ وجه اعتمادی ندارم و قسم ات و حرافات را هیچی حساب نمی کنم
    و این بدترین حسی که به یه مرد می تونی بفهمونی!!!!!!!!
    قسم به قران واسه هر آدم مهم و با ارزشه کم اهمیتش نکن

    ساناز جان تو زندگی هر حرفی رو مداوم تکرار کنی خواهی نخواهی زندگیت به اون سمت میره مثل طلاق مثل خیانت!!!!

    ازدواج دومت باید محتاط تر باشی
    به نظر من اون سند که بهش میگن سند ازدواج ،چند برگ کاغذ بیشتر نیست حقیقت واقعی تعهد و احترام و اعتمادی که بین یه زن و شوهر وجود داره
    و اگه این موارد بین زن و شوهر نباشه معنی واقعی کلمه ازدواج زیر سوال رفته

    و لطفا با خودتم رو راست باش
    [align=center]خوشبخت کسی نیست که مشکلی ندارد
    بلکه کسی است که با مشکلاتش مشکلی ندارد .[/align]

  12. 3 کاربر از پست مفید eghlima تشکرکرده اند .

    eghlima (چهارشنبه 19 بهمن 90)

  13. #58
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 12 مهر 91 [ 15:21]
    تاریخ عضویت
    1390-11-01
    نوشته ها
    208
    امتیاز
    1,710
    سطح
    24
    Points: 1,710, Level: 24
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 90
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    194

    تشکرشده 194 در 102 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: کتک کاری همسر

    نمیدونم چرا احساس میکنم خیلی به من دروغ میگه، ما از طریق چت با هم آشنا شدیم بعد از ازدواج تمام ایمیلهایی که داشت رو منهدم کرد و دوتا ایمیل درست کرد که پسوردشو من دارم و قسم خورد که دیگه نمیره توی نت. ولی دیشب روی لپ تاپش یه آی دی دیدم که خیلی شبیه به آی دی قبلش بود ولی میگه شاید آی دی دوستمه که با لپ تاپ من کارکرده حتی قسم هم میخوره که جز اون دوتا آی دی چیز دیگه ای نداره. نمیدونم بخدا باورکنم یا نه؟؟ آخه مگه میشه آی دی دوستش اینقدر شبیه به آی دی این باشه؟؟ شما بودین چیکار میکردین باورمیکردین؟؟ بخاطر این مسئله صبح بهش گفتم باید جدا بشیم میگه اگه تونستی ثابت کنی آی دی مال منه باشه جدا میشیم. توروخدا بچه ها من چیکار کنم.

  14. #59
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 25 تیر 92 [ 11:29]
    تاریخ عضویت
    1390-7-28
    نوشته ها
    195
    امتیاز
    2,449
    سطح
    29
    Points: 2,449, Level: 29
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 1
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    370

    تشکرشده 371 در 137 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: کتک کاری همسر

    ساناز جون یه مدت بی خیالش بشو میدونم کار سختیه ولی سعیتو بکن اصلا کاری به کارش نداشته باش و تجسس نکن گیر نده سوال جوابش نکن اینقدرم نگو بیا بریم جدا شیم قبح این مسئله رو نریز
    سعی کن از دور مراقب باشی چکار میکنه ولی اصلا به روی خودت نیار خودتو خیلی سرگرم نشون بده به نظرم یه آیدی الکی بساز و سعی کن اون متوجه بشه ولی تو به روی خودت نیار
    حتما یه کلاس ثبت نام کن و سعی کن کمتر در دسترسش باشی
    مردها مثل سایه هستند هرچه بهشون نزدیک میشی ازت دور میشن فرار میکنن
    وقتی شوهرت هست با موبایلت صحبت کن مثلا با یه دوست یا خواهرت ولی طوری وانمود کن اون نفهمه با کی حرف میزنی یه مدت اینکارو بکن ببین اونم حساس میشه بهت یا نه
    اگه میخوای بی خیال شی و اینقدر حرص نخوری بدترین حالتو در نظر بگیر با خودت بگو بالاخره اگه کاری کنه دستش رو میشه ماه که همیشه پشت ابر پنهون نمیمونه اونوقت اگه خطایی کرده باشه بدترین حالتش جداییه دیگه، یعنی لیاقتتو نداشته
    ولی عزیزم در کل بهت میگم وقتی چیز مشکوکی ازش میبینی همون لحظه به روش نیار بعدا تو یه موقعیت مناسب با سیاست ازش بپرس یه خورده از سیاست زنونه عشوه زنونت استفاده کن سوالتو بپرس نه همون لحظه مثل بازپرسها سوال جواب کن

  15. کاربر روبرو از پست مفید taranee تشکرکرده است .

    taranee (چهارشنبه 19 بهمن 90)

  16. #60
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 01 آبان 93 [ 17:59]
    تاریخ عضویت
    1390-3-30
    نوشته ها
    62
    امتیاز
    2,877
    سطح
    32
    Points: 2,877, Level: 32
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 23
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    52

    تشکرشده 50 در 31 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: کتک کاری همسر

    سلام ساناز جون. خوبی گلم؟

    عزیزم یکی از مشکلات ازدواج های اینترنتی اینه که طرفین تا حدودی اعتمادشون به همدیگه رو از دست میدن. اتفاقا دوست منم مثل شما از طریق چت با شوهرش آشنا شده بود و بعد از ازدواج همیشه فکر میکرد شوهرش داره بهش دروغ میگه یا خیانت میکنه. متاسفانه اونقدر به شوهرش گیر داد و پیله کرد تا ازش جدا شد و حالا خیلی تنها و افسرده شده.

    دوست خوبم، با این کارات چی رو میخوای به شوهرت و خودت ثابت کنی؟ میخوای بقول معروف مچشو با یه زن یا دختر دیگه بگیری؟ حالا فرضا گرفتی، آخرش که چی؟ باور کن هر انسانی یه آستانه تحملی داره ها ! اصلا اگه بهت بگه همینه که هست چاره ای جز طلاق واست میمونه؟

    تا حالا شده یه بار خودتو جای شوهرت بذاری؟ فکر کن ببین چقدر یه مرد با اون همه غرور مردونش جلوی همکاراش خجالت میکشه وقتی خانومش اینقدر بهش زنگ میزنه و بازجوییش میکنه؟ اگه شوهرت ازون مردای بد دل بود که هیچ حق و حقوقی واست قائل نمیشد، بازم میتونستی به این گیر دادنات ادامه بدی؟

    امیدوارم از حرفام ناراحت نشده باشی خانومی ولی چون دوستت دارم بهت میگم قبل از اینکه خیلی دیر بشه دست از این شکاکی و بد دلی بیمورد بردار و بقول همه ی دوستان بیخیالش بشو یه مدت!!!!!!

  17. 2 کاربر از پست مفید mahsa_456_2005 تشکرکرده اند .

    mahsa_456_2005 (یکشنبه 23 بهمن 90)


 
صفحه 6 از 7 نخستنخست 1234567 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:12 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.