سلام خدمت تمامی دوستان
به علت طولانی شدن تاپیک قبلی؛ این تاپیک در ادامه موضوع قبلی ادامه خواهد داشت
تاپیک های قبلی من
مشکل با نامزدم
درخواست مهریه و طلاق
من تمام تلاشم رو برای حفظ این زندگی خواهم کرد میدونم مشکلات زیادی دارم هم خودم هم خانمم از اون اوایل رابطمون تا الان اشتباهات زیادی کردم ولی وقتی فهمیدم کارم اشتباه بوده دیگه اشتباهم رو تکرار نکردم که این خیلی خوب بوده من تصمیمم رو گرفتم که به این زودی ها تصمیم آخر رو نگیرم و تا اونجایی که امکان داره تلاش کنم
طلاق خیلی بده
حتی اسمش خیلی سنگینه
با اینکه خانمم اصلا تمایلی برای زندگی با من نداره اما من نمیخوام تو این بازی به این زودی بازنده باشم و حداقل یه مبارزه میکنم اگر برنده شدم که لذت بردن تو این مبارزه زندگی رو که همون خوشبختی رو میچشم اگر هم خدایی نکرده بازنده شدم حداقل وجدانم راحته که همه تلاشم رو کردم و عذاب وجدانی نخواهم داشت تو این چند وقته خیلی ها به من گفتن که این زندگی رو تمومش کن اما من تا آخرش میخوام تلاشم رو بکنم که به همه اونهایی که فکر میکنن من نمیتونم این زندگی رو نجات بدن نشون بدم که خواستن توانستنه
از خدا کمک میخوام که تو این تصمیم جدید من رو کمک کنه و از خدا می خوام که مشکلات همه بچه های همدردی که همشون زندگیشون رو دوست دارن و دارن تلاش میکنن که زندگیشون بهتر بشه رو کمک کنه و در آخر من رو کمک کنه








علاقه مندی ها (Bookmarks)