اگر بال داشتم عاشق شدن و گريستن و پرواز را به تو ياد می دادم
اگر بال داشتم تو را به ماه می بردم و می توانستم پيشرفت و ترقی تو را که شايد بعيد و دور به نظر برسد زودتر ببينم
اگر بال داشتم سعی و تلاش برای رسيدن به ستارگان و رقابت در آسمان هارا به تو ياد می دادم
اگر بال داشتم تو را هميشه در قلبم برای خود نگه می داشتم و هرگز از هم جدانبوديم
اما همينطور که می بينی من فرشته نيستم که بال داشته باشم و اگر هم بخواهم هرگز نمی توانم
بنابر اين برای همه اين آرزو ها فقط می توانم دعا کنم
با وجود اين اگر بال داشتم به تو می رسيدم












علاقه مندی ها (Bookmarks)