آی تک عزیز سلام
من میخوام هی نیام بنویسم که ظرفیت تاپیکت پر نشه ولی بازم می نویسم
به نظرم تحت هیچ شرایطی عکس تلگرام همسرت رو چک نکن ببین چی نوشته
در حدی که لازم بوده بشناسیش شناختیش، چک کردن مداوم تلگرام ایشون حس بدی بهت میده حس قربانی بودن، حس مورد ناجوانمردی واقع شدن
بذار هر حرفی می زنه و هر تیکه ای میندازه به دیوار بخوره نه به تو
خودت رو هم در تصمیم اشتباه گرفتن برای ازدواج خیلی مقصر ندون، خیلی وقتها اگر فرد دیگه ای هم به جای ما بود همین تصمیم رو می گرفت. حس مقصر بودن هم خیلی ناخوشاینده و البته هر کس حق داره خطا و اشتباه داشته باشه و قرار نیست و نمی تونه همیشه بهترین تصمیم رو بگیره.
و با اون جمله ات هم به شدت موافقم که مجرد بودن خیلی بهتر از ازدواج نامطلوب هست. واقعا خیلی بهتره












علاقه مندی ها (Bookmarks)