آی تک عزیز
مجددا سلام
من جدیدا به این نتیجه رسیدم که یک خانم اول باید استقلال مالی پیدا کنه و بعد ازدواج کنه
استقلال مالی چه در حین زندگی مشترک و چه هنگام جدایی برای یک زن لازمه
با ازدواج تو سن کم و با مثلا دیپلم و در حالی که شخص هیچ توان مالی نداره خیلی مخالفم چون باعث میشه بعد ازدواج حتی با تحمل همه احساسات منفی دنیا خودش رو ملزم به تحمل ببینه
مسئله مالی و استقلال اقتصادی خیلی مهمه برای یک زن
ولی شما هم حتما حتما مسئله استخدامیت رو پیگیری کن اصلا نذار این شرایط روحی اون رو تحت تاثیر قرار بده
دختر خاله من پزشک متخصص بود یعنی در حال خوندن تخصص بود که متاسفانه مجبور به طلاق گرفتن شد. مسلما طلاق روح و روان هر کسی رو تحت تاثیر قرار میده دکتر هلاکویی میگه طلاق مثل جراحی قطع عضو هست و در این حد ناراحت کننده و آزار دهنده است. خلاصه که دختر خاله من بدون هیچ اقدامی مثلا به مرخصی گرفتن و ... کلا درس رو ول کرد دیگه بعد از چند ماه اساتیدش پیگیرش شدن که چکار می کنه و وقتی شرایطش رو دیدن کلی باهاش حرف زدن که بره درسش رو تموم کنه و دختر خاله من می گفت اصلا نمیخوام و نمی تونم. در این حد افسرده و بی هدف شده بود کسی که یک روز رتبه 30 کنکور تجربی در کشور شده بود و در و دیوار اتاقش پر بود از جملات انگیزشی .
ولی خوب اساتیدش حمایتش کردن و تقریبا مجبورش کردن بره درسش رو تموم کنه
خوب بعد از اینکه اون دوره رو پشت سر گذاشت برای خودشم عجیب بود که چرا درسش رو رها کرده
حالا اینو به شما دارم میگم مراقب زندگی شخصیت باش
مراقب شغلت باش
اگر قراره تبدیل وضعیت استخدامی بدی با قدرت و حتی با انگیزه تر از قبل این کارو بکن
چون در همه مراحل زندگیت و خصوصا در این مرحله ای که الان هستی مورد مهمیه








علاقه مندی ها (Bookmarks)