به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 5 از 11 نخستنخست 1234567891011 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 41 تا 50 , از مجموع 101
  1. #41
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 04 اسفند 94 [ 11:19]
    تاریخ عضویت
    1387-7-01
    نوشته ها
    1,949
    امتیاز
    22,799
    سطح
    93
    Points: 22,799, Level: 93
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 551
    Overall activity: 6.0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,205

    تشکرشده 4,460 در 1,179 پست

    Rep Power
    212
    Array

    RE: نقش يك دختر در قبل از زندگي مشترك؟

    سلام امریم. خوب پاسخ سوال شما خیلی آسان است. بنظر شما خریدن جهزیه در مقابل خریدن خانه و ماشین و مهریه بالا خانوم ها چیزی است.
    ببینید کمی منصف باشید کمی شما از توقعات خود و خانواده خود بکاهید و کمی هم پسرا(البته اگر توقعی باقی مانده باشد). موفق باشی.

  2. #42
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 18 دی 91 [ 21:11]
    تاریخ عضویت
    1387-2-21
    نوشته ها
    338
    امتیاز
    4,957
    سطح
    45
    Points: 4,957, Level: 45
    Level completed: 4%, Points required for next Level: 193
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    277

    تشکرشده 286 در 92 پست

    Rep Power
    52
    Array

    RE: نقش يك دختر در قبل از زندگي مشترك؟

    سلام نقاب،فکر کنم منظورمو درست نرسوندم
    منظورم این بود که وقتی احتمال توقع بالای دختر و خانوادش درمورد ماشین و خونه درهمان شروع زندگی ممکنه زیاد باشه،توقع بالای پسر و خانوادش هم ممکنه از جهزیه بالا باشه. حتی بودن دختر هایی که 40 میلیون جهزیه بردند،خوب این هم خیلی زیاده دیگه
    اگراجاره ی خونه و خرج عروسی برای پسر هست خوب جهزیه هم برای دختر است
    [align=justify][align=center]
    [size=large]عشق یکسان ناز درویش و توانگر میکشد
    این ترازو سنگ و گوهر را برابر می کشد[/size][/align]
    [/align]

  3. #43
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 14 اسفند 90 [ 23:46]
    تاریخ عضویت
    1387-7-21
    نوشته ها
    1,027
    امتیاز
    8,463
    سطح
    62
    Points: 8,463, Level: 62
    Level completed: 5%, Points required for next Level: 287
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    4,165

    تشکرشده 4,222 در 1,018 پست

    Rep Power
    121
    Array

    RE: نقش يك دختر در قبل از زندگي مشترك؟

    بچه دعوا نکنید
    ناسلامتی اینجا تالار همدردیه
    من با نظر سورنای عزیز کاملا موافقم
    من الان خیلی ازدختران رو می بینم که پیش دوستاشون با ماشین و خونه بالا شهر شوهرشون کلاس میذارن ،به نظر من بهتر زن ومرد تو اول زندگی کاملا با کمک هم زندگیشونو شروع کنن
    کاملا مشترک
    ولی یه چیزی
    این وسط زندگی دخترایی مثل من حروم میشه که ازدواج رو تو تقسیم مشترک وظایف و مسولیتها می بینن
    ما تا اخر عمر باید بار تنها یی رو بدوش بکشیم چرا؟ چون یاد گرفتیم خودمون از پس زندگیمون بر بیایم
    اشکم در اومد
    واقعا اینه سهم ما از زندگی؟

  4. #44
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 27 شهریور 89 [ 17:39]
    تاریخ عضویت
    1387-8-24
    نوشته ها
    1,569
    امتیاز
    8,965
    سطح
    63
    Points: 8,965, Level: 63
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 85
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    484

    تشکرشده 502 در 230 پست

    Rep Power
    174
    Array

    RE: نقش يك دختر در قبل از زندگي مشترك؟

    گل مریم توضیح می دی؟ منظورت اینه که نمی توننن ازدواج کنن؟

  5. #45
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 22 آذر 88 [ 22:18]
    تاریخ عضویت
    1387-9-24
    نوشته ها
    174
    امتیاز
    3,411
    سطح
    36
    Points: 3,411, Level: 36
    Level completed: 41%, Points required for next Level: 89
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    98

    تشکرشده 100 در 62 پست

    Rep Power
    35
    Array

    RE: نقش يك دختر در قبل از زندگي مشترك؟

    بازه سنی 19-24 (البته داره بازش گسترده تر میشه!)رو بر اساس مشاهدات مستند خودم (در اطرافم و محل زندگی و...)براتون مینویسم البته کاملا خلاصه و با اندکی خود سانسوری!!!.....

    .....آرایش...... آرایشگاه....مد و فشن....... مدل های جدید(حالا توی هر زمینه ای!)...پسر بازی....اس ام اس......ماشین سواری با دوستان! ....اگه شد مزاحمت با ماشین واسه پسرا!......صبح؟! ساعت 12:30 بیدار میشه.....اگه حال داشت..دست رو شو میشوره و.... آرایش میکنه!...یا میره یه چیزی نوش جون! کنه....تلفنی با دوستان دختر و دوست پسران!.....نیم ساعت...یک ساعت.....خدا میدونه!....بعدا لباساشو میپوشه میره بیرون....یه کم گشت میزنن با دوستان اینور و اونور........یا بیرون یه چیزی میخورن...یا میاد خونه تا از دست پخت! مامی جونش که از اشتراک شماره.....بهره مند بشه!....دیگه کم کم عصر شده...حوصلش سر رفته....سیستم رو روشن میکنه...آره یه سری آهنگ رپ و جاز!.....که فقط ریتمش براش مهمه......دریغ از از اینکه قدر یه نخود حالیش بشه معنی و...
    بعدا میبینه گوشی زنگ میخوره ....اِ کیه؟ ...آره خودشه کتی جون!....لباساشو میپوشه میرن بیرون....از این پاساژ...به اون پاساژ....از اینجا ...به اونجا.....1-2 تا دیگه از دوستان! رو هم بین راه میبینین و سوار میکنن و..(بگذریم که توی گشت و گذار چه اتفاقایی که نمی افته و....)دیگه کاملا شب شده.....کم کم یاد گرسنگی می افتن....با رو بکس!!! ..میرن یه فست فودی!...جایی و ......بعدا هم یکم با ماشین گشت میزنن.....بعدا مامی جون اگه نگران شده باشه....میزنگه که بیا عزیزم میترسم یه بلایی! سر خودت بیاری.......اگرم که نه خودش خسته شد میاد خونه.....میره تلویزیون رو رو شن میکنه و روی مبل پای کانال های مورد علاقش!......بعد از مدتی به خودش میاد....میبینه که 2-3 صبح شده....میاد کامپیوتر رو روشن میکنه.....آره اینترنت 1-2 ساعت با دوست و غریبه چت و ......یه نگاه به گوشیش میکنه.....سیل اس ام اس که از طرف دوستان......شروع میکنه اس ام اس بازی...نت رو بیخیال میشه.....یادش میاد شماره هایی رو که از پسرا گرفته....شروع میکنه سر کار گذاشتن و..........و........ نقش بازی کردن.......دیگه نزدیک صبح شده....ساعت 6-6:30
    میره تا بخابه......و.........

    اوه.......راستی یادم رفت اوقات فراغتشم! میره یونیورسیتی:D.........و...........

  6. #46
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 26 مهر 91 [ 01:57]
    تاریخ عضویت
    1387-10-27
    نوشته ها
    133
    امتیاز
    3,746
    سطح
    38
    Points: 3,746, Level: 38
    Level completed: 64%, Points required for next Level: 54
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    88

    تشکرشده 93 در 40 پست

    Rep Power
    31
    Array

    RE: نقش يك دختر در قبل از زندگي مشترك؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط کامران007
    بازه سنی 19-24 (البته داره بازش گسترده تر میشه!)رو بر اساس مشاهدات مستند خودم (در اطرافم و محل زندگی و...)براتون مینویسم البته کاملا خلاصه و با اندکی خود سانسوری!!!.....

    .....آرایش...... آرایشگاه....مد و فشن....... مدل های جدید(حالا توی هر زمینه ای!)...پسر بازی....اس ام اس......ماشین سواری با دوستان! ....اگه شد مزاحمت با ماشین واسه پسرا!......صبح؟! ساعت 12:30 بیدار میشه.....اگه حال داشت..دست رو شو میشوره و.... آرایش میکنه!...یا میره یه چیزی نوش جون! کنه....تلفنی با دوستان دختر و دوست پسران!.....نیم ساعت...یک ساعت.....خدا میدونه!....بعدا لباساشو میپوشه میره بیرون....یه کم گشت میزنن با دوستان اینور و اونور........یا بیرون یه چیزی میخورن...یا میاد خونه تا از دست پخت! مامی جونش که از اشتراک شماره.....بهره مند بشه!....دیگه کم کم عصر شده...حوصلش سر رفته....سیستم رو روشن میکنه...آره یه سری آهنگ رپ و جاز!.....که فقط ریتمش براش مهمه......دریغ از از اینکه قدر یه نخود حالیش بشه معنی و...
    بعدا میبینه گوشی زنگ میخوره ....اِ کیه؟ ...آره خودشه کتی جون!....لباساشو میپوشه میرن بیرون....از این پاساژ...به اون پاساژ....از اینجا ...به اونجا.....1-2 تا دیگه از دوستان! رو هم بین راه میبینین و سوار میکنن و..(بگذریم که توی گشت و گذار چه اتفاقایی که نمی افته و....)دیگه کاملا شب شده.....کم کم یاد گرسنگی می افتن....با رو بکس!!! ..میرن یه فست فودی!...جایی و ......بعدا هم یکم با ماشین گشت میزنن.....بعدا مامی جون اگه نگران شده باشه....میزنگه که بیا عزیزم میترسم یه بلایی! سر خودت بیاری.......اگرم که نه خودش خسته شد میاد خونه.....میره تلویزیون رو رو شن میکنه و روی مبل پای کانال های مورد علاقش!......بعد از مدتی به خودش میاد....میبینه که 2-3 صبح شده....میاد کامپیوتر رو روشن میکنه.....آره اینترنت 1-2 ساعت با دوست و غریبه چت و ......یه نگاه به گوشیش میکنه.....سیل اس ام اس که از طرف دوستان......شروع میکنه اس ام اس بازی...نت رو بیخیال میشه.....یادش میاد شماره هایی رو که از پسرا گرفته....شروع میکنه سر کار گذاشتن و..........و........ نقش بازی کردن.......دیگه نزدیک صبح شده....ساعت 6-6:30
    میره تا بخابه......و.........

    اوه.......راستی یادم رفت اوقات فراغتشم! میره یونیورسیتی:D.........و...........
    کامران عزیز
    مشاهدات مستند شما در کجا صورت گرفته؟؟ در کوچه و خیابان؟؟
    بله، درسته، در هرمکانی شما افراد متعلق به همان مکان را خواهید دید.
    شما هرگز دخترانی را که تا پاسی از شب به فکر درس و کارشان هستند را نمیبینید. چون دیدن اینها چشم نمیخواهد، بصیرت میخواهد.
    چشم ها را باید شست.............جور دیگر باید دید............
    پاینده باشید.

  7. 2 کاربر از پست مفید سارا5 تشکرکرده اند .

    سارا5 (یکشنبه 06 اردیبهشت 88)

  8. #47
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 19 اردیبهشت 94 [ 18:19]
    تاریخ عضویت
    1387-11-24
    نوشته ها
    128
    امتیاز
    6,328
    سطح
    51
    Points: 6,328, Level: 51
    Level completed: 89%, Points required for next Level: 22
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    114

    تشکرشده 116 در 62 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: نقش يك دختر در قبل از زندگي مشترك؟

    آقا کامران واقعا متاسفم شما که مشاهدات مستند خودتون رو در مورد زندگی دخترا گفتین بهتره یکسری از این مشاهدات مستندتونو در مورد پسرها هم بفرمایین

  9. کاربر روبرو از پست مفید نها 65 تشکرکرده است .

    نها 65 (یکشنبه 06 اردیبهشت 88)

  10. #48
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 27 شهریور 89 [ 17:39]
    تاریخ عضویت
    1387-8-24
    نوشته ها
    1,569
    امتیاز
    8,965
    سطح
    63
    Points: 8,965, Level: 63
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 85
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    484

    تشکرشده 502 در 230 پست

    Rep Power
    174
    Array

    RE: نقش يك دختر در قبل از زندگي مشترك؟

    سارا5 و نها 65 عزیز ممنون از آمدن شما در این تاپیک. شما نقش یک دختر در قبال زندگی مشترکی که هنوز شروع نشده رو چی می دونید؟

  11. #49
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 19 اردیبهشت 94 [ 18:19]
    تاریخ عضویت
    1387-11-24
    نوشته ها
    128
    امتیاز
    6,328
    سطح
    51
    Points: 6,328, Level: 51
    Level completed: 89%, Points required for next Level: 22
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    114

    تشکرشده 116 در 62 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: نقش يك دختر در قبل از زندگي مشترك؟

    سلام سورنای عزیز
    من نقش یک دختر رو قبل از زندگی مشترک نمیدونم ولی دختری رو که کامران گفته تا حالا ندیدم با این حرفا شخصیت یک دختر یعنی زن و مادر آینده زیر سوال میره.........
    البته من خودم نیز دل خوشی از اوضاع این جامعه ندارم......... وقتی میبینم دوستان من که تازه ازدواج کردن برای مراسم عروسی کل آرایشگاههای شهر رومیگردن و نمونه کارهاشونو میبینن تا بهترینشو انتخاب کنن یا مراسم آنچنانی میگیرن که همه ازشون تعریف کنن و اصلا به فکر پولی که قراره داماد بده نیستن حالم بد میشه جالب اینجاست وقتی ازشون میپرسم این چه کاریه به من میگن وای از این حرفا به شوهر آیندت نگو یک شب که هزار شب نمیشه آرزوی هر دختریه که وقتی عروس میشه خوشگل بشه و از این حرفا........ که چی بشه یک عده آدم که حتی عروس خودشم اونا رو نمیشناسه بیان و بعدشم پشت سرشون حرف در بیارن.......
    حالا به نظر من یک دختر میتونه خرج مراسم عروسی و خرید و کمتر کنه........... یک دختر میتونه پا به پای شوهرش کار کنه البته بدون منت.......... و زندگی رو به همراه شوهرش بسازه نه اینکه از قبل از شوهرش انتظار یک زندگی مرفه داشته باشه.........

  12. #50
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 27 شهریور 89 [ 17:39]
    تاریخ عضویت
    1387-8-24
    نوشته ها
    1,569
    امتیاز
    8,965
    سطح
    63
    Points: 8,965, Level: 63
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 85
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    484

    تشکرشده 502 در 230 پست

    Rep Power
    174
    Array

    RE: نقش يك دختر در قبل از زندگي مشترك؟

    از اینکه می تونه کار کنه تا اینکه این کار رو انجام می ده فاصله از زمین تا آسمونه.حرف کامران در مورد رفتارها و اینکه دخترها پاکن یا خیر رو من نه می تونم تایید کنم و نه رد می تونم کنم. اما در مورد وظایف کامران حرف بی ربطی نزد. من امثال این دخترها رو خیلی دیدم.در محیط دانشگاه!! البته از زندگی شخصیشون(پسر بازی یا ...) خبر ندارم ولی واقعا هیچ وظیفه ای بر روی دوش خود احساس نمی کنند!!
    متاسفانه نقش خودم رو خیلی خوب به من فهموندن. تا 10 شب کار کنم که یه پولی واسه رهن خونه و عروسی همون دختری که واسه خوشگل شدنش و شام عروسیش یه سال از کله صبح تا شب باید کار کنم بدست بیارم. آخرشم من یه مرد عصبی و عنقم که محبت کردن بلد نیست. مگه محبت دیدن رو یاد گرفتم که محبت کردنو بلد باشم!!


 
صفحه 5 از 11 نخستنخست 1234567891011 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. يك نظرسنجي در مورد زنها و مردها
    توسط yasa در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 44
    آخرين نوشته: پنجشنبه 05 خرداد 90, 20:59
  2. بعد از يك مشاجره چه افكاري به ذهن شما هجوم مي آورد؟
    توسط مدیرهمدردی در انجمن مهارتهای ارتباطی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: سه شنبه 23 فروردین 90, 14:18
  3. تبريك سال نو
    توسط پاييز خزان2 در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: شنبه 28 اسفند 89, 12:12
  4. تجربه اي از يك عشق اشتباه!!!
    توسط mohsennaseri در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: جمعه 27 اسفند 89, 19:27
  5. رهائي از يك زندگي مشقت بار
    توسط رهايي در انجمن متارکه و طلاق
    پاسخ ها: 42
    آخرين نوشته: شنبه 18 اردیبهشت 89, 22:26

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 13:24 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.