به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 41 تا 50 , از مجموع 63

Threaded View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 01 فروردین 98 [ 02:42]
    تاریخ عضویت
    1391-9-10
    نوشته ها
    485
    امتیاز
    9,513
    سطح
    65
    Points: 9,513, Level: 65
    Level completed: 55%, Points required for next Level: 137
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,478

    تشکرشده 1,276 در 407 پست

    Rep Power
    75
    Array

    بهانه برای رد کردن خواستگار

    با سلام
    با تشکر از همه ی دوستانی که تو تاپیک قبلیم کمکم کردن، امیدوارم این بار هم بتونم از نظرات خوبتون استفاده کنم
    من چند ماه قبل توی تاپیکی گفتم که با آقایی مدت زیادی در ارتباط بودم و ایشون رو از نظر اخلاقی بسیاااار قبول داشتم اما متاسفانه وضعیت مالی و کاری مناسبی نداشتن که به راهنمایی دوستان تصمیم گرفتم رابطه رو تموم کنم. البته بهشون شش ماه فرصت دادم که اگه تونست اقدام کنه برای خواستگاری که تا جایی که ازش خبر دارم میدونم هنوز متاسفانه کار ثابتی پیدا نکرده.
    الان چند وقته که خواستگار دیگه ای دارم که علی رغم میلم مجبور شدم برم ببینمشون و باهاشون صحبت کنم. دلیل اینکه رغبتی برای آشنایی نداشتم این بود که هنوز رابطه ی قبلی از ذهنم پاک نشده و همچنان امیدوارم که اون آقا حداقل با یک شغل مناسب برگردن. اما خب موقعیت این خواستگارم هم مناسب بود و نمیتونستم بهانه ای برای قبول نکردنش برای خانوادم بیارم.
    توی صحبتایی که با خواستگارم داشتم متوجه شدم نداشتن رابطه قبل از ازدواج براش خیلی مهمه و کلا گذشته ی طرف براش اهمیت زیادی داره
    خب من با توجه به اینکه قبلا رابطه دوستی داشتم نمیخوام ایشونو فریب بدم و بهش دروغ بگم و از طرفی هم نمیخوام مستقیم بهش بگم که رابطه داشتم! ضمن اینکه کلا طرز فکرمون در این موارد با هم فرق داره و خودم هم علاقه ای ندارم که بهش جواب مثبت بدم، اما واقعا نمیدونم به چه دلیلی ردش کنم! ایشون هم ظاهر خوبی داره و هم تحصیلات خوب، هم خانواده ی بسیاار عالی و هم شغل و درامد مناسب...
    به نظرتون چه بهانه ای میتونم پیدا کنم که هم خانوادمو قانع کنه و هم مجبور نباشم جلوی غریبه از گذشته م صحبت کنم؟
    با تشکر

  2. کاربر روبرو از پست مفید sara 65 تشکرکرده است .

    باغبان (پنجشنبه 21 مرداد 95)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:18 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.