سلام
قضاوت پیش داورنتون برام عجیب بود.
چون هنوز خواستگاری نرفته برای دخترهای مردم حکم صادر کردین!!!
ضمن اینکه ایرادی که از بقیه می گیرید به این مضمون که چرا چیزی که در اختیارتان نیست (مساله قدتون) را براتون اشکال خواهند گرفت برای خودتون هم این ایراد کاملا صادق هست.
خودتون می گید چرا بقیه به شما اشکال می گیرند قدتون کوتاهه.
ولی خودتون دختر مردم را متهم می کنید که اگر شما را بپسندد حتما عیب و ایرادی داشته؟!!!
یا اگر دختری بنا به اتفاق یا هر دلیلی خواستگار نداشت پس حتما دختر خوبی نبوده؟ مگه خواستگار نداشتن عیب هست؟؟؟؟ مگه دست خود دختر بوده؟ خب خیلی از دخترا به دلیل اینکه پسر هم سطحشون نیست خواستگار ندارن. اصلا همین بحث هرم سنی جمعیت هم خودش در مساله تعداد خواستگار مساله ایست که کارشناسان روش دارن کار می کنند! و همچنین چون وضع اقتصادی خوب نیست و خیلی ها جرات خواستگاری رفتن ندارن اصلا.
شما که همچین مساله ای را ایراد می گیرین چه طور انتظار دارید طرف مقابلتون هم نگرشش نسبت به شما درست باشه حال آنکه خودتان نگرش اشتباهی دارید.و چنین فرهنگی!
معذرت می خوام از لحنم اما شما که این قدر به فرهنگ ایرانی ها خورده می گیرین و به قضاوتهاشون ایراد، شما خودتون چقدر به چنین فرهنگی اعتقاد دارید و عمل می کنید؟؟؟
قضاوت پیش داورانه راجع به دخترهایی که خواستگاریشون نرفتین و نگاهپایین به دخترهایی که خواستگار ندارن و قضاوت وضعیتشان از روی دلایل غیر منطقی نشون می ده شما هم تفاوتی با افرادی که مورد نقدتان هست ندارین!!! شما هم یک همچین ایرانی هستین!
من همسرم قدش 170 بود و نمی دونست خیلی خواستگار داشتم و در نگاه در حد خواستگاری وضعیت معمولی داشتیم و کم و کاستی هم ندارم که همچین کسی را انتخاب کردم و این ارتباطی که شما تو این پستتون عنوان کردین برام بسیار بسیار عجیب بود!
فقط خدا را شکر که همسرم مانند شما فکر نمی کرد و چنین برچسب هایی به من نزد!
ضمن اینکه خدمتتان عرض هم کردم خواستگاری با قد 168 و ریز نقش هم داشتم و کاملا این مساله برام حل شده بود. نمی دونم او هم چنین برچسبی زده آیا یا نه.
معیارهای خیلی خیلی مهمتری در ازدواج وجود دارد .پیدا کردن شخصی که تفاهم فکری باهاش دارین مهم هست! اون وقت شما به جای این مهم دارین فکر می کنید که این دختر چون منو پسندیده نکنه عیب و ایرادی داره.
فرض کنید از قضا خواستگاری یه دختر فوق العاده رفتین که به ارزش های واقعی شما بها داد اون وقت شما با همچین قضاوت ناعادلانه و پیش داورانه ای او را قطعا از دست خواهید داد!
کمی روی عمق تفکراتتان تجدید نظر کنید. اول به خودتون فکر کنید... بعد از دیگران ایراد بگیرید.
کمی اعتماد به نفس، کمی توکل به خدای متعال که روزی رسان او هست و همت و رفتن به خواستگاری های مختلف (فارغ از هر نتیجه ای) چاره شماست!
با دست دست کردن و همین طوری فکر کردن و قضاوت عجولانه و خیالپردازی هیچ چیز جلو نمی ره! هیچ چیز!!!
من به کی برچسب زدم

خیلی بی انصافی میکنید یعنی توقع زیادی که بخام همسرم منو دوست داشته باشه
مجددا از رک گویی ام معذرت خواهی می کنم.ولی فکر می کنم واقعا این رک گویی از طرف یک دختر براتون لازم بود.
موفق و موید باشید
علاقه مندی ها (Bookmarks)