به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 41 تا 50 , از مجموع 71

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 28 خرداد 95 [ 01:19]
    تاریخ عضویت
    1393-3-02
    نوشته ها
    93
    امتیاز
    2,376
    سطح
    29
    Points: 2,376, Level: 29
    Level completed: 51%, Points required for next Level: 74
    Overall activity: 19.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registeredTagger First Class
    تشکرها
    3

    تشکرشده 53 در 39 پست

    Rep Power
    0
    Array

    New آيا به زندگي با زن لجبازم ادامه بدم؟

    با سلام خدمت دوستان
    دوستان گرامي كه تاپيك هاي قبلي من رو خوندن ميدونن كه مشكلات من چيه، متاسفانه زنم بسيار لجبازه و بعضي موقع ها اينقد لجبازي ميكنه و به من بي احترامي ميكنه خسته ميشم، گاهي اوقات از خودم بدم مياد كه چرا دارم تحملش ميكنم، موضوع رو با مدير همدردي مطرح كردم، ايشون توصيه به صبر و تحمل كردند، گفتن كه خانمم احساسي و كاراي كه انجام ميده بر اساس احساسش انجام ميده، ضمنا توصيه كردند كه بريم پيش روانشناس باليني كه البته يه بار هماهنگ كردم ولي خانمم نيومد.
    دوستان باور كنيد كه خسته شدم، هيچ موقع به اين فكر نكرده بودم كه توي زندگيم و اين ازدواجم اشتباه كردم، ولي كم كم دارم متقاعد ميشم كه بهر حال من هم توي اين زندگي شكست خوردم و پايان امروزش بهتره از چند وقته ديگه اس، دلم نمي خواد به جدايي فكر كنم ولي كسي كه امروز با من نيست، امروز هواي منو نداره، امروز بهم احترام نميذاره آينده چي ميخواد بشه، دوستان من تمامي تلاشم براي ساختن يه زندگي خوب با هم مشكلات و محدوديت هام داشته ام ولي متاسفانه زندگي شادابي ندارم، اولويت هاي زندگي كه بهش فكر ميكردم اصلا امروز وجود ندارن، متاسفانه محيط و اطرافيان خانمم كه شامل خانواده اش هم ميشن هر روز به اين مشكلات ما دامن ميزنن، خانمم كوچكترين بحث خودمون رو به اونا انتقال ميده و اونا هم كه شدن كاسه داغ تر از آش. واقعا نا اميد و خسته ام.
    به نظرتون پايان دادن به يه زندگي ميتونه براي من آرامش به همراه داشته باشه؟ كسي كه هيچ تلاشي براي زندگيش نميكنه و با هر بهانه اي فقط جنجال درست ميكنه رو ميشه به زندگي برگردوند؟
    ممنونم اگر نظري داشتيد برام بذاريد.

  2. 2 کاربر از پست مفید kohyar1360 تشکرکرده اند .

    maedeh120 (شنبه 26 مهر 93), szd (جمعه 14 آذر 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:47 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.