پاستا بیا توضیح بده زیبایی مدرن با زیبایی کلاسیک چه فرقی دارن،مشخصاتشون چیه؟
تشکرشده 10,678 در 2,786 پست
پاستا بیا توضیح بده زیبایی مدرن با زیبایی کلاسیک چه فرقی دارن،مشخصاتشون چیه؟
پونیو (دوشنبه 24 شهریور 93)
تشکرشده 750 در 251 پست
زیبایی کلاسیک یعنی چشم و بینی و ابرو و استایل و ... زیبا.
اما زیبایی مدرن یعنی ممکنه چشم طرف زیبا نباشه. بینی و لب دهن خاصی هم نداشته باشه.اما ترکیب اینها کنار هم از اون یه چهره ی خاص و جذاب می سازه و کلا جذابیت جنسی شون تا حدی بیشتره.
برای مثال تو بازیگر های خارجی مونیکا بلوچی و مرلین مونرو از زیبایی های کلاسیک هستند. اما جولیا رابرت زیبایی مدرنه.
و تا الان هم تو جامعه مون دخترهایی با چهره هایی شبیه جولیا رابرت بیشتر به دلم نشسته تا اونهایی که مثل مرلین مونرو نازن.
پیشنهاد می کنم چند تا عکس ازشون سرچ کنین ببینین و به دیدن یه عکس افاقه نکنید.مخصوصا جوونی هاشون.
ویرایش توسط pasta : دوشنبه 24 شهریور 93 در ساعت 14:05
تشکرشده 539 در 149 پست
سلام و روزتون بخیر
واقعیت اینه که واقعا زیبایی و تناسب تو جامعه ما تو همه زمینه ها حرف اولو میزنه... کافیه بیشتر دقت کنیم ... اصلا فقط تو بحث ازدواج نیست.. شما حتی برای مصاحبه شغلی هم برین حتی با دانش برابر یا کمی بالاتر کسی انتخاب میشه که چهره دلنشین تری داشته باشه.. حتی وقتی واسه خرید جایی میریم اگر دقت کنید حتی وقتی با فروشنده صحبت کنیم اگر کسی که زیباتر باشه حضور داشته باشه همه حواس و توجه به اون سمت میره.... درسته خیلی وقتا از این زیبایی دخترا استفاده ابزاری میشه مخصوصا تو محیط های کاری... اما واقعا این یه حقیقته غیر قابل کتمانه ... خیلی وقتا زیبایی باعث میشه سرنوشت یه آدم تغییر کنه... در باره ازدواج هم من یه نمونه که خودم دیدم اخیرا خدمتتون میگم... که عروسی دوستم بود که ظاهر ساده ای داره اما به شدت مهربون و دارای تحصیلات بالا و مدام در حال شرکت تو همایش ها و کنفرانس های خارجیه... ایشون که با یه آقای زیبا ازدواج کردن که زیباتر از خودشونن و بغیه مواردشون معمولیه .. من خودم شخصا تو مراسمشون از چندین نفر شنیدم که بنده خدا آقا دوماد حیف شد... حتی مادر شوهرشون به خود من گفتن که دلشون میگیره عروس و پسرشونو با هم میبینن...
ظاهر و زیبایی اولین معیاره واسه اکثریت الته از نظر من متاسفانه...
تشکرشده 7,555 در 2,378 پست
پاستا سختش کرده بودی :)
زیبایی کلاسیک= زیبایی (تناسبات و تعادل و ...)
زیبایی مدرن = جذابیت
منظورت این بود؟
مونیکا بلوچی که به نظر من نه زیباست نه جذاب- مه لقا جابری انقدر که انگار عمل کرده زیباییش کامله ولی برای من جذاب نیست حالا البته من که مرد نیستم نمی دونم. مریلین مونرو که هم زیباست هم جذاب اتفاقا جذابیتش هم جنسیه. بعضی عکساش هست که صورتشو ادم نگاه می کنه بی نقصه واقعا از زیبایی- جولیا رابرتز به نظر من شیرینه. جذابیتش جنسی نیست. شیرینه دوست داشتنیه شادیه همراه با ارامش می ده چهره اش به ادم و منم دوستش دارم :)
منم به جذابیت رای می دم تا زیبایی ! زیبایی رو نگاه می کنن و تحسین می کنن اما جذابیتو بی اینکه بفهمن می خوان بهش نزدیک شن و بیشتر و بیشتر می خوان پیشش باشن
میگم خوب میشه یه تاپیک نظر خواهی جذابیت ادمای مشهور هم بذاریم اقایون بیان نظر بدن :) البته اون میشه توی انجمن ازاد دیگه اینجا نمیشه
ویرایش توسط meinoush : دوشنبه 24 شهریور 93 در ساعت 14:50
khaleghezey (دوشنبه 24 شهریور 93),pasta(دوشنبه 24 شهریور 93), فرهنگ 27 (دوشنبه 24 شهریور 93), پونیو (دوشنبه 24 شهریور 93)
تشکرشده 750 در 251 پست
این سلیقه ی شماست که مونیکا رو دوست ندارید خیلی ها دوست دارن (من خودم نه)
الان خیلیای دیگه دنبال اون شیرینی هستند، تا زیبایی بی نقص مرلین. من خودمم اون شیرینی رو بیشتر می پسندم با اینکه سلییقه ام همیشه مورد نقد واقع شده.
تشکرشده 43 در 17 پست
سلام به همه.
آقای امیرمحمود و بقیه عزیزان کاش خیلی وقت پیش این حرفارو میشنیدم و روم اینطوری تأثیرمیزاشت،اونوقت شاید زندگیم زیرورو میشد.من قبلاهم درمورد پشیمونیم نسبت به یکی از بهترین خواستگارام تاپیکی زده بودم که تنها و تنها به خاطر قیافه ردش کردم درصورتی که کاملا تیکه ی من بودوهمونی که میخواستم الا قیافش که اونم بعد که ردش کردم برام عادی شد و براجواب ردم پشیمون شدم و دوستان گفتند بگو بیاد دوباره خواستگاری ولی من به هرراهی زدم آخرش بن بست بود،یکی از اعضای خانوادم هنوزم میگه این یه جوکه که بهش بگیم باز بیاد ، من هنوزم دلم یادشو میکنه خیلی پشیمونم ولی دیگه سودی نداره ، کااااش این حرفارو قبلا میشنیدم . نمیدونم شایدم قسمتم نبوده ولی کلاازذهنم بیرون نمیره ، به دل خانوادمم نشسته بود و روش شناخت داشتن ولی من با خامی و سادگی و بی تجربگی و ناپختگیم ردش کردم و حالا کلی پشیمونم ، طوری که حالا که خواستگار جدید میاد بااون مقایسش میکنم و میگم خاک برسرم .. وقتایی هم که تو خونه از اون تعریف میشه تاحدی انگار دنیارو سرمن خراب میشه.کاش حالا 6.7 ماه پیش بود ای خدا.
تشکرشده 1,447 در 508 پست
راستش به نظر من اول باید چهره و آراستگی طرف به دلت بشینه تا بعد بتونی دربارش فکر کنی و معیارهات رو بسنجی ....
چهره هم باید در یه حد باشه که مثل دوست آیدا نشه ....
زیبایی و جذابیت چیزی نیست که برای طرف تکراری بشه ادم همیشه از زن زیباش یا شوهر زیباش لذت میبره و از اینکه بره بیرون باهاش یا به کسی نشون بده خجالت بکشه نمیترسه
زیبایی خیلی مهم در صورتی که کافیه به دل بشینه ...
- - - Updated - - -
به نظر من الان دیگه همه جا حرف اول رو زیبایی میزنه
مخصوصا شغل هایی که با مشتری حضوری سر و کله میزنن مثل رستوران گالری بوتیک عطرفروشی ها و ...
من خودم به شخص زمانی که رستوران بودم و کارهای استخدام به عهدم بود کسی که زیر 165 قد داشت رو نمیگرفتم یا مثلا ظاهر خیلی ساده ای داشت چون میدونستم اگه من قبولش کنم بالادستی ردش میکنه ....
یا زمانی که تو فروشگاه بودم اصلا ادمای بالای 60 کیلو رو نمیگرفتن حتما باید یه آرایش لایت رو صورتشون باشه ...
*shamim* (دوشنبه 24 شهریور 93)
تشکرشده 437 در 171 پست
چرا باید خجالت بکشی که همسرتو کسی بببینه نظرش چیه راجع به ظاهرش !؟ خب هر کی یه سلیقه ای داره به کسی ربطی نداره دو نفر که با هم ازدواج کردن رو باهم مقایسه کنی که کدوم ازون یکی سرتره . من خودمم مقایسه میکنما ولی هیچ وقت به زبون نمیارم مرده حیف شد یا زنه حیف شد .خب اگه دوست نداشت قیافشو هیچوقت ازدوااج نمیکردند . بهتر هستش که در یه سطح باشند از نظر ظاهر به هم بیان این خوبه! ولی اینکه بخوای پز خوشکلی زنتو یا شوهرتو بدی خیلی مسخرست . انگار خودت یه کمبودی داری . . .
من که همیشه میگم مردا اعتماد به نفسشون خیلی بالاست اصلا خودشون رو تو آینه نمیبینند ولی دنبال دختری خیلی زیبا قد بلند و خوش هیکل هستن !
اصلا به قیافه نیست اگه کسیو دوست داشته باشی از نظرت زیباترینه مخصوصا اگه با اخلاق و شخصیتش تیپش و مرتب بودنش حتی بوی ادکلنش کیف کنی . دیدم آدمای خیلی خوشگل رو که اصلا به دلم ننشستند بین دخترا بیشتر . معمولا خیلی کلاس میزارند قیافه میگیرند. خیلی مغرورند .
اینو منی میگم که برام زیبایی ظاهرم خیلی مهمه دوستدا رم بی نقص باشم و هیچ ایرادی ازم گرفته نشه هر چی عکس میگیرن ازم خوب بیوفتم حتی وقتیی صبح تازه از خواب پاشدم !
یاد این دیالوگ بامزه کارتون باب اسفنجی افتادم :
باب اسفنجی : من زشتم و به هیچ دردی نمیخورم !
پاتریک: چرا بدرد میخوری، باعث میشی بقیه نسبت به
خودشون حس بهتری داشته باشن!!
اینم از فواید خوشگل نبودن . :)
ولی دقت کنید میبینید همه خوشگلند مخصوصا دخترا . یکی خیلی خوشگله که دیگه دل آدمو میزنه ! :) یکی قیافش خاصه جذابه شیرینه با نمکه به دل میشینه . هر کسی ممکنه جذب یک مدل صورت بشه .
مینوش اکثرا قیافه مونیکا رو خیلی دوست دارند ولی تو و پاستا نمیپسندید . خیلی خوشگله و بی نقصه .حتی با اینکه الن پیر شده بازم خیلی خوشگله . برام عجیب بود که کسی باشه که دوستش نداشته باشه ! :)
- - - Updated - - -
چرا باید خجالت بکشی که همسرتو کسی بببینه نظرش چیه راجع به ظاهرش !؟ خب هر کی یه سلیقه ای داره به کسی ربطی نداره دو نفر که با هم ازدواج کردن رو باهم مقایسه کنی که کدوم ازون یکی سرتره . من خودمم مقایسه میکنما ولی هیچ وقت به زبون نمیارم مرده حیف شد یا زنه حیف شد .خب اگه دوست نداشت قیافشو هیچوقت ازدوااج نمیکردند . بهتر هستش که در یه سطح باشند از نظر ظاهر به هم بیان این خوبه! ولی اینکه بخوای پز خوشکلی زنتو یا شوهرتو بدی خیلی مسخرست . انگار خودت یه کمبودی داری . . .
من که همیشه میگم مردا اعتماد به نفسشون خیلی بالاست اصلا خودشون رو تو آینه نمیبینند ولی دنبال دختری خیلی زیبا قد بلند و خوش هیکل هستن !
اصلا به قیافه نیست اگه کسیو دوست داشته باشی از نظرت زیباترینه مخصوصا اگه با اخلاق و شخصیتش تیپش و مرتب بودنش حتی بوی ادکلنش کیف کنی . دیدم آدمای خیلی خوشگل رو که اصلا به دلم ننشستند بین دخترا بیشتر . معمولا خیلی کلاس میزارند قیافه میگیرند. خیلی مغرورند .
اینو منی میگم که برام زیبایی ظاهرم خیلی مهمه دوستدا رم بی نقص باشم و هیچ ایرادی ازم گرفته نشه هر چی عکس میگیرن ازم خوب بیوفتم حتی وقتیی صبح تازه از خواب پاشدم !
یاد این دیالوگ بامزه کارتون باب اسفنجی افتادم :
باب اسفنجی : من زشتم و به هیچ دردی نمیخورم !
پاتریک: چرا بدرد میخوری، باعث میشی بقیه نسبت به
خودشون حس بهتری داشته باشن!!
اینم از فواید خوشگل نبودن . :)
ولی دقت کنید میبینید همه خوشگلند مخصوصا دخترا . یکی خیلی خوشگله که دیگه دل آدمو میزنه ! :) یکی قیافش خاصه جذابه شیرینه با نمکه به دل میشینه . هر کسی ممکنه جذب یک مدل صورت بشه .
مینوش اکثرا قیافه مونیکا رو خیلی دوست دارند ولی تو و پاستا نمیپسندید . خیلی خوشگله و بی نقصه .حتی با اینکه الن پیر شده بازم خیلی خوشگله . برام عجیب بود که کسی باشه که دوستش نداشته باشه ! :)
*shamim* (دوشنبه 24 شهریور 93), abi.bikaran (سه شنبه 25 شهریور 93), meinoush (دوشنبه 24 شهریور 93), یاس آبی (دوشنبه 24 شهریور 93)
تشکرشده 37 در 11 پست
مائده جان بحث این خانوم ازدواجه، نمیخوان توی رستوران و.. اینجور جاها استخدام شن که. مشخصه که مثلاً منم اگه مغازه لوازم آرایش، رستوران و... اینا داشتم حتما آدمی میذاشتم که خوشگل باشه، همونطور که توی تبلیغات همیشه خانوم ها و آقایون خوشگل و جذاب ان. ولی دیگه معیار زیبایی رو بیاری قد بالای 1و65 خیلی ظلمه! نمیگم قد بلند قشنگ نیست،اینجا جاش نیست. فقط ته دل کسایی که حس میکنن زیبا نیستن رو خالی تر میکنی.
این همیشه ای هم که شما میگی، زیادم همیشه نیست! زن و شوهری که زیبا نیستن پیر میشن، زن و شوهری که زیبا هستن هم پیر میشن. آدم پیر هم که دیگه...
به صورت کلی میگم و مخاطبم شخص خاصی نیست، آدم تا وقتی که به ازدواج به عنوان وسیله پز دادن و ثابت کردن برتری نگاه کنه، هنوز آمادگی ازدواج نداره. همسر باید مایه آرامش فرد باشه در همه ابعاد، نه مجسمه ای که بذارنش تو ویترین که بقیه نگاش کنن. حسادت و حسرت بقیه برای ما خوشبختی نمیاره، کاش یه روز اینو باور میکردیم.
شمیم جان از طریق واسطه هم اقدام کردی؟ که مثلاً نه از طرف شما، از طرف خودش به اون آقا اطلاع بده که مشکلی که نمیذاشت اون خانم با شما ازدواج کنه حل شده و این حرفا. و آقا رو راضی کنه دوباره بیاد خواستگاریت؟
*shamim* (دوشنبه 24 شهریور 93), amirmahmood (دوشنبه 31 شهریور 93), khaleghezey (دوشنبه 24 شهریور 93), maedeh120 (سه شنبه 25 شهریور 93), meinoush (دوشنبه 24 شهریور 93), فرهنگ 27 (دوشنبه 24 شهریور 93), پونیو (دوشنبه 24 شهریور 93), نسیم22 (دوشنبه 24 شهریور 93)
تشکرشده 43 در 17 پست
یاس آبی عزیز این واسطه ی ما فردیه که من به شخصه حاضر بودم به خود پسره بگم دوباره بیاد تا به گوش واسطه برسونم ، نمیگم آدم بدی هست اصلا و ابدا بلکه آدم خوبی هم شاید باشه ولی براماکلاس پسره رو گذاشت ، برگشته بود گفته بود خواهرش یکی رو براش فلان جا دیده بعلاوه وقتی جواب منفی منو پسرش که دوست خواستگارم بود شنیده بود گفته بود آخه به چه دلیل اینو رد کردن ؟ مگه عموهاش(عموهای من ) ندیده بودن پسره رو .. حالا انگار سلیقه من گره خورده به سلیقه عموهام !
ولی پسر خوبی بود دلم پرمیکشه برااینکه کاش میفهمید من پشیمونم،میدونم که ازمن بدش نمیومد هرچی هم میگفتم باهام راه میومد.خلاصه از هرلحاظی برازنده بود ، اصن درموردش حرف میزنم حالم دگرگون میشه اعصابم بهم میریزه . دیگه نمیتونم به برگشتش فکرکنم هرچند که میدونم اگه خودش بفهمه پشیمونم امکانش زیاده که باز جلو بیاد ولی کلا این قضیه وجهه خوبی مثل اینکه برای اطرافیان خودم نداره چه برسه به اطرافیان پسره ! من فقط از این ماجرامیتونم درس بگیرم از همگی هم میخوام که اشتباه منو تکرارنکنید .
یاس آبی (دوشنبه 24 شهریور 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)