به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 41 تا 50 , از مجموع 60

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 02 آذر 93 [ 13:22]
    تاریخ عضویت
    1392-12-21
    نوشته ها
    74
    امتیاز
    789
    سطح
    14
    Points: 789, Level: 14
    Level completed: 89%, Points required for next Level: 11
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    16

    تشکرشده 173 در 57 پست

    Rep Power
    0
    Array

    بعضی وقتها فکر می کنم اشتباه کردم که با کسی دوست نشدم

    سلام بچه ها

    من یه دختر 25 سالم دانشجوم و شاغل . وضع مالی خیلی خوبی داریم . ظاهرم هم خیلی خوبه ( خواهشا" حمل بر خودستایی نشه فقط خواستم شرایطم دستتون بیاد .) تا امروز نذاشتم دست یه پسر به دستم بخوره . می دونم که این کارو واسه اعتقاد خودم کردم ولی وقتی نگاه می کنم می بینم بالاخره منم باید با یکی از همین پسرهایی که تو تهران دارن زندگی می کنن که اکثرا" روابط پیشرفته ای هم داشتن ازدواج کنم قرار نیست که از آسمون کسی واسه من بیاد واسه همین پشیمون می شم که هیچ وقت عشقی تو زندگیم نداشتم با این که موقعیت های خیلی خیلی زیادی داشتم و این که ممکنه هیچ وقت هم توی زندگیم تجربه ش نکنم
    خواهشن بگین که هنوزم پسرهای خوب وجود دارن چون من که هر چی اطرافمو نگاه می کنم نیست

  2. 6 کاربر از پست مفید فرشته آسمان تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (چهارشنبه 21 اسفند 92), jazire (پنجشنبه 22 اسفند 92), khaleghezey (چهارشنبه 21 اسفند 92), reihane_b (چهارشنبه 21 اسفند 92), پونه (چهارشنبه 21 اسفند 92), صبوری (چهارشنبه 21 اسفند 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. کسی رو دوست دارم که نباید اون رو دوست داشته باشم
    توسط ahmad_reza در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: یکشنبه 03 دی 91, 02:34
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 04 بهمن 90, 20:16
  3. +با کسی دوست شدم که دوست دیگه ای داره
    توسط nazi_145 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: چهارشنبه 18 اردیبهشت 87, 15:18
  4. با کسی دوست شدم که دوست دیگه ای داره
    توسط nazi_145 در انجمن ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: یکشنبه 15 اردیبهشت 87, 15:01

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 12:11 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.