به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 5 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 41 تا 50 , از مجموع 55
  1. #41
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 04 تیر 97 [ 11:22]
    تاریخ عضویت
    1392-5-06
    محل سکونت
    زیر اسمان خدا
    نوشته ها
    203
    امتیاز
    5,485
    سطح
    47
    Points: 5,485, Level: 47
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 65
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    3

    تشکرشده 294 در 130 پست

    Rep Power
    35
    Array
    آهان بله کاملا گرفتم ، بابت مثال گویاتون ممنون پدر من مثاله همچین مردیه. مردی که حتی اگه زیر بار مشکلات له‌ بشه هم نمیذاره ما چیزی بفهمیم .البته تا اون حد هم دیگه خوب نیست شاید اگه مشکلاتش رو با ما در میون میگذاشت ما میتونستیم حداقل باش همدردی کنیم نه اینکه برای تسکین خودش و مشکلات زیاد تو دام اعتیاد بیفته...

    ولی‌ در رابطه با این آقا مطمئن نیستم اینجوری باشه شاید برا همینه که این حسو ازش دریافت نمیکنم. چون در مقابل مشکلات من قوی تر و تو دار ترم تا اون .من موقع مشکلات به جای گریه سعی‌ می‌کنم فکر کنم ببینم الان کجام الان موقعیتم چیه باید چیکار کنم کی‌ می‌تونه کمکم کنه و ... ولی‌ اون زود از کوره در میره به جای فکر کردن مرثیه سرائی می‌کنه یا از مشکلات زندگی‌ شکایت می‌کنه . درسته که به ندرت این کارو می‌کنه اما خوب قابل اغماض نیست .من به این نکته یه مهم توجه نکرده بودم .حالا میفهمم که چقدر مشاورهٔ قبل از ازدواج مهمه.

    امیدوارم بتونم زحماتتون رو جبران کنم ammin گرامی‌ .

  2. کاربر روبرو از پست مفید yektaye tanha تشکرکرده است .

    الهام20 (پنجشنبه 21 آذر 92)

  3. #42
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 27 دی 94 [ 10:58]
    تاریخ عضویت
    1392-7-02
    نوشته ها
    186
    امتیاز
    3,023
    سطح
    33
    Points: 3,023, Level: 33
    Level completed: 82%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    499

    تشکرشده 142 در 78 پست

    Rep Power
    31
    Array
    راستش پست های اقای ammin رو که میخونم میفهمم پس انتخاب من از ریشه غلط بوده....
    همه اشتاباهارو تو انتخابم داشتم.همه رو...

    یکتا جان شمارو خدا دقت کن.منو نیگا کن عبرت بگیر

  4. #43
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 خرداد 05 [ 11:17]
    تاریخ عضویت
    1392-4-02
    محل سکونت
    ایران
    نوشته ها
    2,013
    امتیاز
    37,353
    سطح
    100
    Points: 37,353, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 35.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    4,467

    تشکرشده 6,549 در 1,838 پست

    Rep Power
    0
    Array
    یه خانم یکتای تنهایی وجود داره. بایه واقعیت خارج از ذهنش(فردی که خواستگارشه).حالا حلقه اتصال بین تو واین واقعیت چیه؟این کلیدی ترین سواله.آیا این حلقه ترسه یاشوق؟برای پیداکردن جواب این سوال باید بیشتربه اعماق خودت سفرکنی.احساست درگیر این قضیه شده،ازسن ۱۷تا۲۱سالگی. این جامن نگرانم.بعضی روابط مث اعتیاد میمونه.یک "خلا "فرد روبه سمت رابطه میکشونه نه یک "بلوغ".مث اعتیادبه قمار،اعتیادبه بازی های کامپیوتری،اعتیادبه مواد،اعتیادبه تمسخر دیگران،اعتیادبه گرانفروشی مفعولن به این اعتیادلذت بخش وغیرقابل ترک میشه.توجیهات برمبنای این لذت کاذب میگرده،مثلاگاهی نفس لذت ازگرانفروشی باعث گرانفروشی میشه نه صرفا سود،مثل مغازه داری که این کارش مشتریهاشو به شدت کم میکنه اماباز دست بردار نیس.اینجاوابستگی میاد.من نمیگم قطعا رابطه شما اینجوریه ولی خوب دقت کن ببین ازخلأ تنهایی هایی گذشته ای که اوپرکرده ومیتونسته چیزای دیگه هم پرش کنه میترسی یاواقعا بهش شوق داری..ازحرف میردم میترسی یا تمام محاسبات عقلی وقلبی خودت،توربه سمت ازدواج باهاش سوق میده..یه کتاب از"حال بدبه حال خوب" دیویدبرنزهست.یکی کتاب"لطفا گوسفند نباشید"ازمحمود نامنی.من بهت توصیه میکنم برای شناخت بیشتراحساسات خودت کتاب دوم روحتما دراین شرایط مطالعه کن هم نثرش روان هست هم کتاب پخته و آموزنده ای هست وباطبع ما ایرانیا جورهست.این بهت کمک میکنه تصمیم جامع وکامل تری بگیری وکاملابدونی داری چکار میکنی.ضمن اینکه همزمان شرایط بیرونی خودت واو وخانواده ها رومیسنجی. امیدوارم درنهایت هر راهی روانتخاب کردی بایک اطمینان نسبی ورضایت بخش همراه ب
    ای بامن وپنهان چودل ،از دل سلامت میکنم.
    ویرایش توسط ammin : پنجشنبه 21 آذر 92 در ساعت 16:35

  5. #44
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 04 تیر 97 [ 11:22]
    تاریخ عضویت
    1392-5-06
    محل سکونت
    زیر اسمان خدا
    نوشته ها
    203
    امتیاز
    5,485
    سطح
    47
    Points: 5,485, Level: 47
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 65
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    3

    تشکرشده 294 در 130 پست

    Rep Power
    35
    Array
    کتابی‌ که گفتید رو حتما مطالعه می‌کنم .اسم هر ۲ رو هم شنیدم. بگذارید باهاتون رو راست باشم اونقدر‌ها هم پرت نیستم ولی‌ آدم دوست داره خودش رو گول بزنه
    عقل من میگه این رابطه اشتباهه میگه زندگی‌ با این فرد یعنی‌ جواب پس دادن یعنی‌ همه‌‌جا با خودش رفتن یعنی‌ هر چند وقت یک بار یه دعوای حسابی‌ کردن یعنی‌ مخالفت با پدر مادرم یعنی‌ تحمل کردن لوس بازی هاش و مامان بابای بی‌ کلاسش...

    اما دلم میگه اگه رها ش کنم دیگه نمی‌تونم کسیو تو قلبم راه بدم و همش خاطراتی که باهم داشتیم جلوی چشممه،و شاید با فردی ازدواج کنم که مشکلای بدتر داشته باشه ،
    اینا همش فکرایی که میاد سراغم و تقابل عقل و احساس...

    - - - Updated - - -

    یک "خلا "فرد روبه سمت رابطه میکشونه نه یک "بلوغ"


    - - - Updated - - -

    تمام محاسبات عقلی وقلبی خودت،توربه سمت ازدواج باهاش سوق میده..
    من با چیزایی که در بالا گفتم (یعنی‌ حرف قلبو دلم) محسناتش به معایبش نمیچربه در صورتی که خواستگارم بود.
    اما الان پای احساسم وسطه شاید چون علاقه دارم بهش باعث شده عیب هآشو کوچیک ببینم .

  6. #45
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 04 تیر 97 [ 11:22]
    تاریخ عضویت
    1392-5-06
    محل سکونت
    زیر اسمان خدا
    نوشته ها
    203
    امتیاز
    5,485
    سطح
    47
    Points: 5,485, Level: 47
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 65
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    3

    تشکرشده 294 در 130 پست

    Rep Power
    35
    Array
    بچه‌ها من یه سوال داشتم آیا الان که حق اشتراک پرداخت کردم می‌تونم تاپیکامو به انجمن آزاد منتقل کنم تا از دسترسی‌ عموم خارج بشه؟؟

    - - - Updated - - -

    منظورم این بود که چجوری می‌تونم این کار رو انجام بدم؟

  7. #46
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 18 آبان 95 [ 01:43]
    تاریخ عضویت
    1392-1-31
    نوشته ها
    326
    امتیاز
    4,077
    سطح
    40
    Points: 4,077, Level: 40
    Level completed: 64%, Points required for next Level: 73
    Overall activity: 11.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    1,507

    تشکرشده 858 در 268 پست

    حالت من
    Shad
    Rep Power
    47
    Array
    سلام یکتای عزیز
    من الان تایپیکتو خوندم،جواب سوالت اینه که پیام خصوصی به مدیر بدید و ایشون انتقال میدن.
    اما در مورد مشکلاتی که گفتی عزیزم بسیار ناراحت شدم برای چیزهایی که باعث استرست شده و رنجیدی،ولی به نظرت با آدمی که همیشه کنترلت میکنه و درک نمیکنه شاید خواب باشی یا حمام باشی یا... میتونی آرامش داشته باشی؟آیا استرس نداری یک تلفن بی پاسخ بمونه،یا مثلا همیشه تحت کنترل باشی؟عزیزم روحت اینجوری بیمار میشه،شما 21 سالته به خودت کمک کن برای مردم و حرف مردم زندگی نکنی،وقتی نتونه حرمتت رو نگه داره و بهت آرامش بده به چه دردت میخوره؟بیشتر بهش عادت کردی،خانومی رابطه ای که اینقدر طولانی میشه شک نکن توش حرمتها شکسته میشه و بیشتر عادت کردن بهم دیگه ست که کنار هم قرارتون داده.به نظر من اساس یه رابطه اعتماده،و اینکه اگه حرمت بین دو نفر شکسته بشه هیچ دلیلی برای موندن کنار همدیگه ندارن این نظر شخصیه من بود و بهش هم عمل کردم،به شما هم گفتم شاید برات مفید باشه.
    این مرگ به این شیون نمی ارزه،اراده کن و به خودت کمک کن و به هیچکسی وابسته نباش،برای زندگیت برنامه ریزی کن،مطمئن باش ذات هیچ آدمی رو نمیتونی تغییر بدی،یه شاخه گل که همراهش احترام و ارزش و آرامش باشه صد شرف داره به هدیه های مارکدار،به خاطر حرف هیچکسی زندگیتو به بازی نگیر

  8. #47
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 04 تیر 97 [ 11:22]
    تاریخ عضویت
    1392-5-06
    محل سکونت
    زیر اسمان خدا
    نوشته ها
    203
    امتیاز
    5,485
    سطح
    47
    Points: 5,485, Level: 47
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 65
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    3

    تشکرشده 294 در 130 پست

    Rep Power
    35
    Array
    مرسی‌ دوست گلم حرفت درسته من شاید بهش عادت کرده باشم ،نمیدونم
    فقط میدونم توانایی این شکستن رو ندارم ، می‌خوام این رابطه رو درست کنم ،می‌خوام یه راهی‌ پیدا کنم که امیدوارم کنه برای تلاش کردن ،دنبال اون راهم.
    ما روزأی خوب زیاد داشتیم یک ماه مسافرت رفتیم باهم امتحان‌های دبیرستان رو دادیم باهم دانشگاه قبول شدیم باهم رانندگی‌ کردن رو یاد گرفتیم.... و از روزی میترسم که اولین فرد زندگیم رو بذارم کنار و همیشه حسرت این روز هارو بخورم ، از این میترسم که شاید تو زندگی‌ با یه آدم دیگه آرامش بیشتری باشه اما عشق نباشه،روزأی قشنگ نباشه،خاطره‌های خوب نباشه...و اون وقته که تو مشکلات انگیزه‌ای واسه موندن و درست کردن نیست ...

  9. #48
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 18 آبان 95 [ 01:43]
    تاریخ عضویت
    1392-1-31
    نوشته ها
    326
    امتیاز
    4,077
    سطح
    40
    Points: 4,077, Level: 40
    Level completed: 64%, Points required for next Level: 73
    Overall activity: 11.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    1,507

    تشکرشده 858 در 268 پست

    حالت من
    Shad
    Rep Power
    47
    Array
    یکتای عزیز
    خاطره ها خیلی قشنگه ولی مبنای زندگیت رو بر اساس اونا نذار،عزیز وقتی ریشه ی یه چیزی مشکل داره خودت رو گول نزن،از چی میترسی؟تموم مشکلت اینه که بعدا شاید حسرت میخوری؟؟؟؟؟؟؟؟؟باور کن خودت هم میدونی مناسبت نیست،ایکاش میتونستم اینجا یه چیزهایی رو برات باز کنم تا به خوبی درک کنی عشق باید آرامش و احترام همراهش باشه،البته عاقلی و خودت هم به همه چیز واقفی که اگه نبودی اینجا دنبال راه حل نبودی ولی حتما یه مشاوره برو ،منم مثل تو دخترم و احساس دارم و دل کندن حکم جون کندن رو برام داره ولی خیلی خوبه آدم بگه فوقش 6 ماه تا یک سال زمان میبره فراموش کنم و زندگیم نظم بگیره تا اینکه حسرت اینو بخورم ایکاش زمان برمیگشت و هرگز رابطه مو ادامه نمیدادم

  10. #49
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 04 تیر 97 [ 11:22]
    تاریخ عضویت
    1392-5-06
    محل سکونت
    زیر اسمان خدا
    نوشته ها
    203
    امتیاز
    5,485
    سطح
    47
    Points: 5,485, Level: 47
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 65
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    3

    تشکرشده 294 در 130 پست

    Rep Power
    35
    Array
    آره حرف دلم رو زدین دلم کندن حکم جون کندن رو داره...
    نمیدونم چرا هر بار که می‌خوام برم مشاور یه مشکلی‌ پیش میاد یا اون پشت گوش میندازه. باور کن بعد امتحانام میرم ۱۰۰ درصد دیگه قول میدم.
    با هیچکس بر سر باورش نمى جنگم؛

    خداى هر کس همان است که؛

    درون او با وی سخن مى گوید ...

  11. #50
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 18 آبان 95 [ 01:43]
    تاریخ عضویت
    1392-1-31
    نوشته ها
    326
    امتیاز
    4,077
    سطح
    40
    Points: 4,077, Level: 40
    Level completed: 64%, Points required for next Level: 73
    Overall activity: 11.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    1,507

    تشکرشده 858 در 268 پست

    حالت من
    Shad
    Rep Power
    47
    Array
    دقیقا مثل جون کندن هستش اما بازم میگم این مرگ به این شیون نمی ارزه.
    عزیزم اولا انشالله موفق باشی توی امتحاناتت و حتما برو باور کن خیلی تاثیر مثبت داره و مصمم تر میکنه اگه بخوای و اراده کنی،اینو با تجربه بهت گفتم.


 
صفحه 5 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. آيا طلاق بهترين راه حل براي من هست؟
    توسط darya.f در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 79
    آخرين نوشته: یکشنبه 22 مرداد 91, 16:33
  2. چطور دو نام کاربری مشابه ممکن است؟!
    توسط هستی در انجمن پیشنهادات ،انتقادات و مشکلات تالار
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: سه شنبه 13 تیر 91, 16:24
  3. من نذاشتم یا خدا نخواست؟ درد های درونم رو چطور درمان کنم؟
    توسط sarshar در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: شنبه 05 فروردین 91, 00:41
  4. X:X اندازه قلب شما چقدر است؟
    توسط فرشته مهربان در انجمن خودآگاهی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: شنبه 29 بهمن 90, 17:12
  5. کمک کردن به دیگران وظیفه ی ماست؟!
    توسط چشم بارانی در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: یکشنبه 21 آذر 89, 15:57

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:39 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.