به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 5 از 7 نخستنخست 1234567 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 41 تا 50 , از مجموع 63
  1. #41
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 19 اردیبهشت 93 [ 20:18]
    تاریخ عضویت
    1392-2-24
    نوشته ها
    283
    امتیاز
    1,885
    سطح
    25
    Points: 1,885, Level: 25
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registeredTagger First Class1000 Experience Points
    تشکرها
    686

    تشکرشده 569 در 244 پست

    Rep Power
    42
    Array
    سلام
    خب توقعتونو بیارید پایین وبا یک دختر خوب اما با شرایط مالی پایینتر انتخاب کنید تا به آرامش برسید.واسه پسرا که دختر خوب زیاده.

  2. 3 کاربر از پست مفید earth تشکرکرده اند .

    majid_k (یکشنبه 14 مهر 92), sanjab (دوشنبه 15 مهر 92), فرهنگ 27 (یکشنبه 14 مهر 92)

  3. #42
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 23 آذر 98 [ 13:14]
    تاریخ عضویت
    1392-4-28
    نوشته ها
    101
    امتیاز
    5,299
    سطح
    46
    Points: 5,299, Level: 46
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 51
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    109

    تشکرشده 177 در 70 پست

    Rep Power
    24
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط violet نمایش پست ها
    مصباح الهدی عزیز ! من روانشناسی بالینی خوندم و مطمئنا میدونید که در این زمینه خیلی بیشتر از شما کتاب علمی خوندم ! حرف شما تا حدودی درست , اما این آقایی که بیرون میره تحریک میشه , ما این فردو تو دسته ی انحرافات جنسی قرار میدیم ! بیماری که کنترل تکانه براش دشواره (تو مسائل جنسی) تماشاگری جنسی و تحریک شدن هم جزو این هستش !

    نمیدونم چرا شما نمیخوای متوجه بشی که این فرد که نمیتونه بره بیرون , بیرون میره تحریک میشه تا حدی که به فکر تاپیک زدن افتاده , ویژگی یه مرد , یه پسر نرمال و سالم نیست !
    دوست عزیز اتفاقا هر مرد سالم و نرمالی با دیدن صحنه های تحریک کننده تحریک میشه..اینجوری که شما گفتین 95%مردهای جامعه ما بیمار جنسی ومنحرف هستن..در قرآن داریم که حضرت یوسف پیامبر با دیدن تن برهنه زلیخا در اون داستان معروف میگن اگه خدا منو حفظ نمیکرد وتقوای الهی محافظم نبود به گناه میافتادم..ایشون که پیامبرخدا بودن از تقوا وتوجه الهی میگن...تکلیف بقیه مشخصه...یعنی تحریک واسه همه وجود داره و برای همینه که دین همه مسلمونها رو به صبر وتقوا در مقابل وسوسه ها سفارش کرده نه فقط منحرفین جنسی رو!!!!!

  4. 4 کاربر از پست مفید پسرایرونی تشکرکرده اند .

    ammin (سه شنبه 16 مهر 92), frankoliver1587 (سه شنبه 16 مهر 92), مقیمی (پنجشنبه 02 مرداد 93), مهربونی... (سه شنبه 16 مهر 92)

  5. #43
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 25 اردیبهشت 01 [ 00:01]
    تاریخ عضویت
    1390-6-17
    نوشته ها
    1,916
    امتیاز
    39,710
    سطح
    100
    Points: 39,710, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,893

    تشکرشده 3,096 در 1,314 پست

    Rep Power
    317
    Array
    خب ایشون هم مثل هر مردی نیازی دارند که طبیعی است و البته متاسفانه وضعیت حجاب هم خیلی در جامعه بد شده.
    ولی من فکر میکنم چیزی که باعث شده ایشون خیلی اذیت بشن اینه که خیلی روی این قضیه حساسیت و نوجه نشون میدن. من گمان میکنم ایشون چون ترس از دوباره تحریک شدن دارند یک جور فراری از این تحریک شدن میخوان بکنن. و چیزی که آدم ازش بترسه مرتبا ذهن آدم رو دنبال میکنه.

  6. 2 کاربر از پست مفید Pooh تشکرکرده اند .

    del (سه شنبه 16 مهر 92), فرهنگ 27 (یکشنبه 14 مهر 92)

  7. #44
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 15 آذر 92 [ 23:08]
    تاریخ عضویت
    1392-6-22
    نوشته ها
    257
    امتیاز
    1,102
    سطح
    18
    Points: 1,102, Level: 18
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 98
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registeredTagger First ClassOverdrive1000 Experience Points
    تشکرها
    136

    تشکرشده 293 در 136 پست

    Rep Power
    38
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط achilis نمایش پست ها
    سلام دوستان.
    مدتی بود نبودم.نه تو این سایت بلکه کلا تو ایران نبودم.4 روزه که برگشتم.
    از روزی که برگشتم و از خونه بیرون میام تحریک میشم.تمام سعیمو میکنم توجه نکنم ولی نمیشه.
    آدمی نیستم که خود ارضایی هم بکنم.وقتی اربیل بودم اصلا متوجه نبودم.بیکار هم نیستم.
    ورزش رو هم دوباره شروع کردم.
    ولی واقعا وضع جامعه ما خیلی خرابه.دخترا و زنا جوری لباس میپوشن که... .
    سلام آیا اهل دیدن عکس‌ها یا فیلم‌های سکسی هستید؟ (سئواله، قصد بی احترامی ندارم)

  8. کاربر روبرو از پست مفید ehsan_hamdardi تشکرکرده است .

    فرهنگ 27 (یکشنبه 14 مهر 92)

  9. #45
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط پسرایرونی نمایش پست ها
    دوست عزیز اتفاقا هر مرد سالم و نرمالی با دیدن صحنه های تحریک کننده تحریک میشه..اینجوری که شما گفتین 95%مردهای جامعه ما بیمار جنسی ومنحرف هستن..در قرآن داریم که حضرت یوسف پیامبر با دیدن تن برهنه زلیخا در اون داستان معروف میگن اگه خدا منو حفظ نمیکرد وتقوای الهی محافظم نبود به گناه میافتادم..ایشون که پیامبرخدا بودن از تقوا وتوجه الهی میگن...تکلیف بقیه مشخصه...یعنی تحریک واسه همه وجود داره و برای همینه که دین همه مسلمونها رو به صبر وتقوا در مقابل وسوسه ها سفارش کرده نه فقط منحرفین جنسی رو!!!!!
    مشکل مراجع با صحنه های جننسی نیست·همونم

    اگر مدام دیده بشه خاصیتشو از دست می ده·


  10. 2 کاربر از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده اند .

    sanjab (یکشنبه 14 مهر 92), sara 65 (یکشنبه 14 مهر 92)

  11. #46
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 07 تیر 94 [ 00:49]
    تاریخ عضویت
    1392-1-16
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    455
    امتیاز
    3,873
    سطح
    39
    Points: 3,873, Level: 39
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 77
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    873

    تشکرشده 1,282 در 361 پست

    Rep Power
    60
    Array
    سلام اشلیز. ببین آق جون. من هم میفهمم چی میگی. دخترایی که شما میبینی من هم میبینم. قبول که بعضی ها شون شیطنت میکنن. اما کاری از دست من و تو بر نمیاد. آخوندا با این حکومت قلدرشون کاری از پیش نمیبرن. چون حرف زور تو مخ جوون نمیره. حالا هی بگو به نفع خانوماس. عفاف فلان ، عفت فلان.
    پس تکلیفت با جامعه مشخصه. اما خودت رو که میتونی کنترل کنی. انقدر کم جنبه نباش عزیزم. با این حساب فردای روزگار تو هیچ خونه ای راهت نمیدن. چرا که همه به عنوان فردی چشم چران و ناپاک میشناسنت. من کارم به صورتی هست که تو خونه مردم رفت و آمد دارم و حدودا نیمی از کارفرما ها نیز خانم هستن. اون هم در شمال شهر تهران. اکثرشون هم با لباس تو خونه و بدون حجاب هستن. خوب اگه قرار باشه کوچکترین اشتباهی ازم سر بزنه که از نون خوردن میافتم. میدونی من چکار میکنم. اون لحظه اصلا به عنوان یک خانم جوون یا دختر زیبا نگاهشون نمیکنم. تنها و تنها به عنوان یک کارفرما و یک انسان. تو خیابون هم حدودا همینطور اگر زن شوهر دار باشه که سریع رو برمیگردونم. و اگه یه دختر جوون زیبائیش توجهم رو جلب کرد بیشتر سعی میکنم با نگاه تحسین برانگیز تماشا کنم. تو دلم میگم "توله سگ ببین چه چشمای ناز و زیبایی داره." یا خوش به حالش با این موهای بلند و زیباش.
    اینجوری خودم هم راحت ترم و از نظر وجدان هم آرامش بیشتری دارم. البته نه کاملا اما مقدار زیادی موفق میشم.
    شما هم سعی کن ذهنت رو اون موقع به جای دیگه بده. اگر هم نشد بجای این که بیای اینجا از دوستان کمک بخوای برو به خانواده بگو زودتر یه دستی برات بالا بزنن..
    پندار نیک . گفتار نیک . کردار نیک

  12. کاربر روبرو از پست مفید majid_k تشکرکرده است .

    sanjab (یکشنبه 14 مهر 92)

  13. #47
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 26 شهریور 02 [ 15:46]
    تاریخ عضویت
    1391-3-28
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    206
    امتیاز
    10,451
    سطح
    68
    Points: 10,451, Level: 68
    Level completed: 1%, Points required for next Level: 399
    Overall activity: 37.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    340

    تشکرشده 500 در 154 پست

    Rep Power
    40
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط فرهنگ 27 نمایش پست ها
    مشکل مراجع با صحنه های جننسی نیست·همونم

    اگر مدام دیده بشه خاصیتشو از دست می ده
    ·
    جناب فرهنگ ویلیام برتراند راسل یکی از بزرگترین فیلسوفان معاصر یه جا میگه که من اشتباه کردم که فکر می کردم مسائل جنسی مثل درخت گیلاسِ! ایشون یه خاطره ای از انگلستان تعریف می کنه و میگه که یه زمانی مردم زیاد به درخت های گیلاس هجوم می بردند ولی بعد از فراوان شدن این نوع درخت مردم میل سابق رو نداشتند و اشباع شده بودند (مثل درختای پرتقال تو شمال اگه به رفتار بومیان و غیر بومیان دقت کنید منظورم رو می فهمید) ولی قضیه برای مسائل جنسی کاملا برعکس بود!
    من یکی از فامیلام که تو یکی از آزادترین کشورهای جهان از نظر دموکراسی و مسائل جنسی زندگی می کنه میگه آزادی باعث شده بعضی انسان ها از لحاظ علمی و هنری و مذهبی خیلی جلو بیفتند (عدم محدودیت در تحقیقات و...) و حتی فریاد عدالت خواهیشون رو به دنیا برسونن، طوری که دوستم به خاطر عدالت خواهی بازداشت شد تو خیابون ولی 2 ساعت بعد آزاد شد و از یه طرف هم این آزادی بدون قید و شرط(به شرطی که منجر به آنارشیسم نشه) باعث شده بعضیا دچار انحطاط بشند. یادمه چند ماه پیش تو فیسبوک که بودم نامه یه بچه هشت ساله توجه تمام رسانه های کشور و فعالین اینترنتی به خودش جلب کرده بود. تو این نامه پسر 8 ساله به مادرش گفته بود متاسفم باید اعتراف کنم همجنسگرام!
    در زمینه اینکه مردا باید چشماشون رو حفظ کنن یا زنان باید با حجاب باشن باید بگم که این بحث مال صد سال پیش تو آمریکاست nature over nurture که آخر هم به این نتیجه رسیدن که در ایجاد یه رفتار هم خود فرد و هم محیطش موثره، بعضیا اگه اروپا و آمریکا مثال می زنند این جمله چامسکی، رهبر جنبش اشغال وال استریت رو فراموش نکنند که دموکراسی هرچقدر هم عالی بود معایبی با خودش داشته و باید به موزه ها بره!(به آمارها نگاه کنند گرچه که جهان سوم جای خود دارد!) و نظامی بهتر باید جایگزینش بشه (به گفته ایشون شکل جدیدی از نظام آنارشیستی)
    جناب آکیلیس شما سعی کن خودت رو سرگرم کنی و هم ببینی چه مسائلی باعث تحریکت میشه و اگه امکان داره ازشون دوری کنی
    اگه احیانا سایتای.... میری اون سایتها رو در مرورگرت فیلتر کن تا با فیلت.ر شکن هم باز نشن، در مورد معایب پورنوگرافی هم تحقیق کن
    من مذهبی نیستم ولی ارتباط با پروردگار واقعا موثره در این زمینه
    مدیریت قدرت جنسی رو یاد بگیر، صادقانه منم خوب نمی دونم امیدوارم کسی ما رو از این جهل در بیاره تو این تاپیک

    موفق باشید

    ویرایش توسط باران13 : یکشنبه 14 مهر 92 در ساعت 20:58

  14. 3 کاربر از پست مفید باران13 تشکرکرده اند .

    ehsan_hamdardi (یکشنبه 14 مهر 92), majid_k (یکشنبه 14 مهر 92), sanjab (یکشنبه 14 مهر 92)

  15. #48
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 23 آذر 98 [ 13:14]
    تاریخ عضویت
    1392-4-28
    نوشته ها
    101
    امتیاز
    5,299
    سطح
    46
    Points: 5,299, Level: 46
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 51
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    109

    تشکرشده 177 در 70 پست

    Rep Power
    24
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط فرهنگ 27 نمایش پست ها
    مشکل مراجع با صحنه های جننسی نیست·همونم

    اگر مدام دیده بشه خاصیتشو از دست می ده·
    درسته مشکلش با صحنه های جنسی نیس..من فقط داستان حضرت یوسف رو به عنوان مثال گفتم...ولی بعضی صحنه های توی خیابون از صحنه های جنسی کاملا برهنه هم تحریک کننده تر هستش واسه یه مرد..چون قوه تخیل رو شدیدا مشغول میکنن وتا مدتی فرد درگیر افکارشه...

  16. #49
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 15 آذر 92 [ 23:08]
    تاریخ عضویت
    1392-6-22
    نوشته ها
    257
    امتیاز
    1,102
    سطح
    18
    Points: 1,102, Level: 18
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 98
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registeredTagger First ClassOverdrive1000 Experience Points
    تشکرها
    136

    تشکرشده 293 در 136 پست

    Rep Power
    38
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط پسرایرونی نمایش پست ها
    درسته مشکلش با صحنه های جنسی نیس..من فقط داستان حضرت یوسف رو به عنوان مثال گفتم...ولی بعضی صحنه های توی خیابون از صحنه های جنسی کاملا برهنه هم تحریک کننده تر هستش واسه یه مرد..چون قوه تخیل رو شدیدا مشغول میکنن وتا مدتی فرد درگیر افکارشه...
    درسته که موقعیت انحراف زیاد شده اما راه‌حل ساده‌ایی داره نگاه‌ات را به جای دیگه‌ایی بیانداز و ذهن‌ات را به موضوع دیگری مشغول کن:

    به ویترین یک مغازه نگاه کن
    به درخت‌های اطراف خیابان نگاه کن
    به چراغ راهنمایی نگاه کن ببین چقدر مونده چراغ سبز بشه
    به اسم مغازه دقت کن ببین چه معنی میده و آیا با نوع مغازه متناسبه یا نه
    به پوشش کف پیاده رو نگاه کن ببین چه طرحی داره
    به ماشین‌ها تو خیابان نگاه کن ببین از چه نوع ماشینی بیشتر دیده میشه

    و به هزار جور کنجکاوری سالم دیگه‌ایی که میشه در این موقعیت‌ها کرد فکر کن

  17. 3 کاربر از پست مفید ehsan_hamdardi تشکرکرده اند .

    del (سه شنبه 16 مهر 92), sanjab (یکشنبه 14 مهر 92), مهربونی... (سه شنبه 16 مهر 92)

  18. #50
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 11 اردیبهشت 04 [ 19:10]
    تاریخ عضویت
    1390-2-04
    نوشته ها
    909
    امتیاز
    18,736
    سطح
    86
    Points: 18,736, Level: 86
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 114
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,315

    تشکرشده 3,200 در 813 پست

    Rep Power
    118
    Array
    دوست عزیز

    دوستان پاسخهای کاملی دادند ولی نکته ای یادم آمد این بود که یکبار در یک نشست پرسش و پاسخ مشاوره ای فرهنگی

    که اکثر مراجعه کنندگان دانشجویان و اساتید بودند شخصی این سوال را اینچنین بیان کرد که از طرز لباس پوشیدن

    دختران جوان در دانشگاه و جامعه من خیلی ناراحت و ناراضی هستم و متاسفانه احساس خوبی ندارم چه راهکار یا

    پیشنهادی برای گذر از این بحران پیشنهاد میکنید. یک از مشاوران که یک آقای دکتر روانشناس بود گفت عزیزم اکثر ما که الان

    بعنوان مشاور و استاد در خدمت شما هستیم در زمان رژیم گذشته تحصیلات خود را تمام کرده ایم و یا در خارج از ایران

    تحصیل کردیم که شرایط نسبت به شرایط کنونی خیلی بغرنج تر بود و پوشیدن لباس نامناسب و دامن کوتاه و ....

    فراوان همانطور که الان در کشورهای اروپایی هم چنین است ولی درسمان را خواندیم در جامعه بودیم و خویشتنداری را

    تمرین کردیم و بجای زوم کردن و زیر ذره بین بردن رفتار و حرکات دیگران با کار و فعالیت سازنده در مسیر مطلوب خودمان

    حرکت کردیم. باید بجای متهم کردن رفتارهای دیگران یاد بگیریم آستانه تحمل و ظرفیت خود را بالا ببریم.

    و گرنه تبدیل به یک انسان عیب جو و غرغرو میشویم که چاره ای جز عیبجویی و زندانی کردن خود نداریم.

    موفق باشید

  19. 6 کاربر از پست مفید sanjab تشکرکرده اند .

    earth (یکشنبه 14 مهر 92), Elena1994 (سه شنبه 16 مهر 92), majid_k (دوشنبه 15 مهر 92), nana0cute (سه شنبه 16 مهر 92), sara 65 (دوشنبه 15 مهر 92), فرهنگ 27 (دوشنبه 15 مهر 92)


 
صفحه 5 از 7 نخستنخست 1234567 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: سه شنبه 02 مهر 92, 00:43
  2. معرفی ودانلودكتب روانشناسی کاربردی درحوزه تغییرات فردی،خودشناسی
    توسط مدیرهمدردی در انجمن معرفی کتب روانشناسی
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: دوشنبه 06 دی 89, 14:43
  3. +کسی که دوسش دارید؟یا کسی که دوستون داره؟
    توسط محمدرضا در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: شنبه 31 فروردین 87, 09:08
  4. +کسی که دوسش دارید؟یا کسی که دوستون داره؟
    توسط محمدرضا در انجمن ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: سه شنبه 02 بهمن 86, 15:25

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:25 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.