سلام
به نظر من با پسرا همون جوری برخورد کن که با شاگرد سوپر مارکت سر کوچتون برخورد می کنی
اگر خیلی جدی و مغرور برخورد کنی میگن فکر کرده کی هست!؟!؟
ايندفعه جراتم بيشتر شده بود وخيلي خوب ومناسب وبدون استرس باهاشون حرف زدم.البته يكي دوبار درحد 2كلمه كه چون در جمع حرف زدند ودور از ادب بودجواب ندم.
اگر جلف و صمیمی برخورد کنی و از قضا طرفت هم آدم بی شعوری باشه به شما بر چسب بد می زنه
ضمنا چادر هم به خودی خود حرمت و شخصیت یه خانوم رو حفظ می کنه و خط قرمز جدی واسه خیلی از آقایونه
(البته تا زمانی که خانوم های مهربون آبروی چادر رو نبرن!)
سخت نگیر موضوع ساده ای تکرار که کنی واست عادی میشه
موفق باشی

علاقه مندی ها (Bookmarks)