به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 5 از 7 نخستنخست 1234567 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 41 تا 50 , از مجموع 61
  1. #41
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 17 دی 93 [ 22:34]
    تاریخ عضویت
    1391-12-08
    نوشته ها
    661
    امتیاز
    3,788
    سطح
    38
    Points: 3,788, Level: 38
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 12
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,635

    تشکرشده 911 در 430 پست

    Rep Power
    80
    Array
    سلام
    نقل قول نوشته اصلی توسط majid_k نمایش پست ها
    سلام. ممکنه بگی قله اصلی حدودا" چقدر ارتفاع داشت؟ و گروه شما تا چه ارتفاعی صعود کردید؟از نوشه شما میشه اینطور نتیجه گرفت که هدف گروه شما بیشتر لذت بردن از طبیعت و گذراندن وقته نه ورزش کردن. البته ایرادی به این مسئله نمیشه گرفت
    خب من نتونستم به قله برم چون با چادر نميشد.اما گروهمون حرفه اي هستن.عده اي يه جاي سر سبز پيدا كرديم ونشستيم.

    اما اگر بدنبال کوهنوردی مطلق هستید بهتره عضو گروههای حرفه ای بشی در این گروهها ممکنه با خانمهایی آشنا بشی که شما رو در ورزش همراهی کنن و نیازی نباشه همراه آقایون به کوه برین. یه پیشنهاد دیگه هم براتون دارم. گروه هایی که توسط هیئت کوهنوردی شهرستانها و یا فدراسیون کوهنوردی تشکیل میشه معمولا بخاطر جو دولتی بودنشون با تمایلات شما بیشتر نزدیک اند . جالب اينجاست كه بدونيد من اين گروهو از طريق فدراسيون پيدا كردم.كه البته خيلي هم تعريف ميكردن ازشون.
    گروه کوهنوردی شهید ورکش مثال خوبی بود که خانم نوپو معرفی کرد.
    بله انشاا...پيگيري ميكنم.

    آقا مجيد من هيچوقت حجابو به چادري بودن افراد نميدونم اما مطمئنم كسي كه ميخواد حجاب كامل داشته باشه بهتره چادري باشه.دوستاي خوبي دارم كه چادري نيستن اما خيلي حجاب زبان وچشم وقلبو رعايت ميكنن.

    - - - Updated - - -

    ribbon عزيز خيلي ممنون به خاطر نظر ارزشمندت.واقعا استفاده كردم.اميدوارم موفق باشي

    - - - Updated - - -

    سلام
    نقل قول نوشته اصلی توسط time نمایش پست ها
    با سلام و درود به همه عزیزانی که time میزارن باری تایپ! به نظر من بستگی به محیط بزرگ شدن شما -فرهنگ منطقتون - جنبه دو طرف و ....... - در هر شرایط باید مراقب باشید اما فرار نکنید - همه چیز و یا همه کس مثل هم نیست - زندگی رندوم هست - هیچی معلوم نمیکنه - عقل خودت بهترین راهنما برای خودته اما در شزایط عادی !

    بعد از دلباختن و عاشقی موضوع فرق میکنه - بستگی داره با چه دیدی به طرفت نگاه کنی -من هيچوقت دلباخته همچين آدمايي نميشم.
    اونا واسه خودشون ارزش قائل نيستن كه با دخترا اينطور رفتار ميكنن.
    به هر حال موفق باشید

    ممنون

  2. #42
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 07 تیر 94 [ 00:49]
    تاریخ عضویت
    1392-1-16
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    455
    امتیاز
    3,873
    سطح
    39
    Points: 3,873, Level: 39
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 77
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    873

    تشکرشده 1,282 در 361 پست

    Rep Power
    60
    Array
    سلام. بخاطر این پرسیدم تا چه ارتفاعی بالا رفتی که از میزان جدی بودن کوهنوردی گروه شما با خبر بشم. آخه صحبت از رقصیدن مربی گروه با آقایون هم تیمی کردی.
    در واقع تصور میکنم گروه شما و یا بخشی از افراد گروه شما که با اونا همراه شدی بیشتر دنبال لذت بردن از محیط کوهستان و گذران وقت هستن به اصطلاح معمول دنبال گلگشت هستن. در چنین گروه هایی طبیعیه که آقایون گروه با خانمهای هم تیمی به شوخی و خنده بیشتری میپردازن.( چیزی که شما ازش ناراحتی.)
    از شخصی که در فدراسیون شما رو راهنمایی کرد پرسیدید ملاک برتر بودن گروهی که به شما معرفی کرد بر چیه؟؟

  3. 2 کاربر از پست مفید majid_k تشکرکرده اند .

    faghat-KHODA (پنجشنبه 04 مهر 92), roze sepid (دوشنبه 01 مهر 92)

  4. #43
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 24 دی 93 [ 15:18]
    تاریخ عضویت
    1392-6-29
    نوشته ها
    64
    امتیاز
    1,248
    سطح
    19
    Points: 1,248, Level: 19
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 52
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    3

    تشکرشده 67 در 39 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام
    به نظر من با پسرا همون جوری برخورد کن که با شاگرد سوپر مارکت سر کوچتون برخورد می کنی
    اگر خیلی جدی و مغرور برخورد کنی میگن فکر کرده کی هست!؟!؟
    اگر جلف و صمیمی برخورد کنی و از قضا طرفت هم آدم بی شعوری باشه به شما بر چسب بد می زنه
    ضمنا چادر هم به خودی خود حرمت و شخصیت یه خانوم رو حفظ می کنه و خط قرمز جدی واسه خیلی از آقایونه
    (البته تا زمانی که خانوم های مهربون آبروی چادر رو نبرن!)
    سخت نگیر موضوع ساده ای تکرار که کنی واست عادی میشه
    موفق باشی

  5. کاربر روبرو از پست مفید jonube-sorkh تشکرکرده است .

    roze sepid (دوشنبه 01 مهر 92)

  6. #44
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 17 دی 93 [ 22:34]
    تاریخ عضویت
    1391-12-08
    نوشته ها
    661
    امتیاز
    3,788
    سطح
    38
    Points: 3,788, Level: 38
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 12
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,635

    تشکرشده 911 در 430 پست

    Rep Power
    80
    Array
    سلام
    نقل قول نوشته اصلی توسط majid_k نمایش پست ها
    سلام. بخاطر این پرسیدم تا چه ارتفاعی بالا رفتی که از میزان جدی بودن کوهنوردی گروه شما با خبر بشم. آخه صحبت از رقصیدن مربی گروه با آقایون هم تیمی کردی.بله متوجه شدم.اينبار ديگه شورشو در آوردن.
    در واقع تصور میکنم گروه شما و یا بخشی از افراد گروه شما که با اونا همراه شدی بیشتر دنبال لذت بردن از محیط کوهستان و گذران وقت هستن به اصطلاح معمول دنبال گلگشت هستن. در چنین گروه هایی طبیعیه که آقایون گروه با خانمهای هم تیمی به شوخی و خنده بیشتری میپردازن.( چیزی که شما ازش ناراحتی.) بله كاملا شناختمشون.
    از شخصی که در فدراسیون شما رو راهنمایی کرد پرسیدید ملاک برتر بودن گروهی که به شما معرفی کرد بر چیه؟؟
    نه از اونجا نپرسيدم اما به مربيم همون اول گفتم ميخوام با چادر بيام اونم گفت خيلي عاليه.من نميدونستم خيلي از افراد از چادر من واسه موجه كردن كار خودشون استفاده ميكنن.

    - - - Updated - - -

    سلام
    نقل قول نوشته اصلی توسط jonube-sorkh نمایش پست ها
    سلام
    به نظر من با پسرا همون جوری برخورد کن که با شاگرد سوپر مارکت سر کوچتون برخورد می کنی
    اگر خیلی جدی و مغرور برخورد کنی میگن فکر کرده کی هست!؟!؟ايندفعه جراتم بيشتر شده بود وخيلي خوب ومناسب وبدون استرس باهاشون حرف زدم.البته يكي دوبار درحد 2كلمه كه چون در جمع حرف زدند ودور از ادب بودجواب ندم.
    اگر جلف و صمیمی برخورد کنی و از قضا طرفت هم آدم بی شعوری باشه به شما بر چسب بد می زنه
    ضمنا چادر هم به خودی خود حرمت و شخصیت یه خانوم رو حفظ می کنه و خط قرمز جدی واسه خیلی از آقایونه
    (البته تا زمانی که خانوم های مهربون آبروی چادر رو نبرن!)
    سخت نگیر موضوع ساده ای تکرار که کنی واست عادی میشه
    موفق باشی
    ممنون

    ديشب با برادرم رفتم بازار يكي از پسراي كوهنورد شاگرد مغازه اي بود كه ما ازش خريد كرديم.دائم همون ترانه كذائي
    كه باهاش رقصيده بودنو زير لب ميخوند و تا وقتي ما رفتيم چشم چروني ميكرد.

    - - - Updated - - -

    سلام
    نقل قول نوشته اصلی توسط jonube-sorkh نمایش پست ها
    سلام
    به نظر من با پسرا همون جوری برخورد کن که با شاگرد سوپر مارکت سر کوچتون برخورد می کنی
    اگر خیلی جدی و مغرور برخورد کنی میگن فکر کرده کی هست!؟!؟ايندفعه جراتم بيشتر شده بود وخيلي خوب ومناسب وبدون استرس باهاشون حرف زدم.البته يكي دوبار درحد 2كلمه كه چون در جمع حرف زدند ودور از ادب بودجواب ندم.
    اگر جلف و صمیمی برخورد کنی و از قضا طرفت هم آدم بی شعوری باشه به شما بر چسب بد می زنه
    ضمنا چادر هم به خودی خود حرمت و شخصیت یه خانوم رو حفظ می کنه و خط قرمز جدی واسه خیلی از آقایونه
    (البته تا زمانی که خانوم های مهربون آبروی چادر رو نبرن!)
    سخت نگیر موضوع ساده ای تکرار که کنی واست عادی میشه
    موفق باشی
    ممنون

    ديشب با برادرم رفتم بازار يكي از پسراي كوهنورد شاگرد مغازه اي بود كه ما ازش خريد كرديم.دائم همون ترانه كذائي
    كه باهاش رقصيده بودنو زير لب ميخوند و تا وقتي ما رفتيم چشم چروني ميكرد.

  7. #45
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 17 دی 93 [ 22:34]
    تاریخ عضویت
    1391-12-08
    نوشته ها
    661
    امتیاز
    3,788
    سطح
    38
    Points: 3,788, Level: 38
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 12
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,635

    تشکرشده 911 در 430 پست

    Rep Power
    80
    Array
    يه موضوعي هست ميخوام نظرتونو بدونم مخصوصا پسرهارو.
    برادر19 سالم به من عكس يك دخترو نشون داده وگفته دوسال بزرگتره ودر مراحل تحقيقه وميخواد باهاش ازدواج كنه.
    تو خانواده ما با اين موضوع برخورد بدي نميشه اما اون خيلي خامه ومن ميترسم كه يه وقت پشيمون بشه.
    هنوز فقط به من گفته.
    گفت ميخوام ازدواج كنم اشكال نداره؟گفتم نه مساله اي نيست اما به نظرم باكسي ازدواج كن كه زن زندگيت باشه.تحصيلات ومدرك مهم نيست.مهم فهم ووفاداري پسر ودختره.
    ديگه حرفي به ذهنم نرسيد كه بگم.
    بايد چكار كنم؟
    گفت خجالت ميكشم به مامان بگم.گفتم ازدواج كردن خجالت نداره.سر كار گذاشتن ديگران خجالت داره.البته خيلي مهربون گفتم وميشناسمش وميدونم حرفام باعث ميشه به راحتي فكر كنه.

    - - - Updated - - -

    يه موضوعي هست ميخوام نظرتونو بدونم مخصوصا پسرهارو.
    برادر19 سالم به من عكس يك دخترو نشون داده وگفته دوسال بزرگتره ودر مراحل تحقيقه وميخواد باهاش ازدواج كنه.
    تو خانواده ما با اين موضوع برخورد بدي نميشه اما اون خيلي خامه ومن ميترسم كه يه وقت پشيمون بشه.
    هنوز فقط به من گفته.
    گفت ميخوام ازدواج كنم اشكال نداره؟گفتم نه مساله اي نيست اما به نظرم باكسي ازدواج كن كه زن زندگيت باشه.تحصيلات ومدرك مهم نيست.مهم فهم ووفاداري پسر ودختره.
    ديگه حرفي به ذهنم نرسيد كه بگم.
    بايد چكار كنم؟
    گفت خجالت ميكشم به مامان بگم.گفتم ازدواج كردن خجالت نداره.سر كار گذاشتن ديگران خجالت داره.البته خيلي مهربون گفتم وميشناسمش وميدونم حرفام باعث ميشه به راحتي فكر كنه.

  8. کاربر روبرو از پست مفید roze sepid تشکرکرده است .

    faghat-KHODA (پنجشنبه 04 مهر 92)

  9. #46
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 17 دی 93 [ 22:34]
    تاریخ عضویت
    1391-12-08
    نوشته ها
    661
    امتیاز
    3,788
    سطح
    38
    Points: 3,788, Level: 38
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 12
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,635

    تشکرشده 911 در 430 پست

    Rep Power
    80
    Array

  10. #47
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 07 تیر 94 [ 00:49]
    تاریخ عضویت
    1392-1-16
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    455
    امتیاز
    3,873
    سطح
    39
    Points: 3,873, Level: 39
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 77
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    873

    تشکرشده 1,282 در 361 پست

    Rep Power
    60
    Array
    سلام. دو تا موضوع رو با هم قاطی نکن.

  11. کاربر روبرو از پست مفید majid_k تشکرکرده است .

    faghat-KHODA (پنجشنبه 04 مهر 92)

  12. #48
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 17 دی 93 [ 22:34]
    تاریخ عضویت
    1391-12-08
    نوشته ها
    661
    امتیاز
    3,788
    سطح
    38
    Points: 3,788, Level: 38
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 12
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,635

    تشکرشده 911 در 430 پست

    Rep Power
    80
    Array
    خب برادرم هم پسره.نخواستم بگين چقد تاپيك ميزني.

  13. #49
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 07 تیر 94 [ 00:49]
    تاریخ عضویت
    1392-1-16
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    455
    امتیاز
    3,873
    سطح
    39
    Points: 3,873, Level: 39
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 77
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    873

    تشکرشده 1,282 در 361 پست

    Rep Power
    60
    Array
    سر به سرمون نزار جان مادرت. برادرت برادرته. با پسرهای هم کلاسیت فرق میکنه.

  14. #50
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 17 دی 93 [ 22:34]
    تاریخ عضویت
    1391-12-08
    نوشته ها
    661
    امتیاز
    3,788
    سطح
    38
    Points: 3,788, Level: 38
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 12
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,635

    تشکرشده 911 در 430 پست

    Rep Power
    80
    Array
    خيلي عصباني هستيد آقا مجيد!


 
صفحه 5 از 7 نخستنخست 1234567 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. دست دادن دختر به پسر عمو و پسر خاله ها
    توسط Amir ali1234 در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: سه شنبه 28 فروردین 97, 12:35
  2. تیکه انداختن پسرم وسط کلاس درس...بازیگوشی بی اندازه پسرم
    توسط آرام دل در انجمن طــــرح مشکلات کودکان: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 20
    آخرين نوشته: جمعه 18 مهر 93, 00:57
  3. پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: سه شنبه 28 خرداد 92, 09:21
  4. علاقه ی شدید پسر به پسر از نوع دیوانه وارش
    توسط hadimoradi38 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: چهارشنبه 18 آبان 90, 10:09

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:32 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.